abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129353390
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 20:32 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Je vindt het dus ook prima als ik van mening ben dat het hilarisch zou zijn als jij morgen door je hoofd geschoten wordt?
Want de neergeschoten man heeft ze 'zomaar' neergeschoten? Vage vergelijking.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 01:28:16 #252
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_129354241
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 00:53 schreef bzl. het volgende:

[..]

Want de neergeschoten man heeft ze 'zomaar' neergeschoten? Vage vergelijking.
Wat is daar vaag aan? Het ging je er toch om dat je best subjectief mag zijn in het rechtvaardigen van straffen? Ik heb net zo weinig behoefte om mijn samenleving te delen met een verkrachter als met Jian. Dan is het neerschieten van Jian toch net zo gerechtvaardigd als het neerschieten van de verkrachter?
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_129356774
Die mazzelpik Millen schijnt een nieuw baantje gevonden te hebben. Machinist in Spanje. Gisteren gepakt met 110 km/u te hard terwijl ie niemand aanreed!?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 26 juli 2013 @ 05:00:27 #254
395200 deadprez
One more rail
pi_129356787
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 04:54 schreef El_Matador het volgende:
Die mazzelpik Millen schijnt een nieuw baantje gevonden te hebben. Machinist in Spanje. Gisteren gepakt met 110 km/u te hard terwijl ie niemand aanreed!?

retard
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 06:57:12 #255
241662 Jian
Well, well, well
pi_129356990
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 01:28 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Wat is daar vaag aan? Het ging je er toch om dat je best subjectief mag zijn in het rechtvaardigen van straffen? Ik heb net zo weinig behoefte om mijn samenleving te delen met een verkrachter als met Jian. Dan is het neerschieten van Jian toch net zo gerechtvaardigd als het neerschieten van de verkrachter?
Zit je me nu weer quasi te bedreigen? ik word er gewoon zenuwachtig van ......
pi_129356996
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 06:57 schreef Jian het volgende:

[..]

Zit je me nu weer quasi te bedreigen? ik word er gewoon zenuwachtig van ......
Hij noemt je een verkrachter. Niet echt een bedreiging, maar voor iemand die Het Wetboek Van Strafrecht, anno Mozes, zo strak in de leer volgt, toch een opmerkelijk gevalletje van laster. Of wat de juridische term exact is, daar heb je het rechtenstudentje dat zich hier juridisch tracht te bewijzen (en daarmee moreel zwaar elk onderspit delft) voor om dat uit te zoeken.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

vrijdag 26 juli 2013 @ 07:23:17 #257
241662 Jian
Well, well, well
pi_129357072
quote:
15s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 06:59 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hij noemt je een verkrachter. Niet echt een bedreiging, maar voor iemand die Het Wetboek Van Strafrecht, anno Mozes, zo strak in de leer volgt, toch een opmerkelijk gevalletje van laster. Of wat de juridische term exact is, daar heb je het rechtenstudentje dat zich hier juridisch tracht te bewijzen (en daarmee moreel zwaar elk onderspit delft) voor om dat uit te zoeken.
Nou ja het is wel een beetje een "Wetboeksalafist" en al dat gedoe met me door het hoofd schieten :{ .maar goed als jij leest dat ie me alleen maar verkrachter noemt is dat toch een pak van mijn hart.
pi_129357073
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 16:57 schreef DonJames het volgende:

[..]

Die kwalificatie laat ik graag aan iemand anders over. Ik kan de reactie ergens wel begrijpen, maar daarmee zeg ik niet dat dat invloed moet hebben op de strafmaat.
Ik ben blij dat er mensen zijn die zichzelf en hun familie of vrienden durven te beschermen en de daders een duidelijke les te leren. Je moet altijd maar afwachten of de "rechter" die "eerlijke, blinde rechtspraak" beoefent (sure, jongens), dat ook doet.

En zoals de "tokkies" uit het OP-filmpje en de ex-collega van Jian dat oplosten vind ik dat prima.

Het wordt vanzelf in de hand gewerkt, door de ziekelijk laffe straffen voor juist de goorste delicten. Maar plantjes kweken, verkopen en oproken, een beetje doorrijden op een totaal verlaten snelweg en als een pinguin over straat gaan, dat moet wel bestraft worden uiteraard... :')

pi_129357080
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 07:23 schreef Jian het volgende:

[..]

Nou ja het is wel een beetje een "Wetboeksalafist" en al dat gedoe met me door het hoofd schieten :{ .maar goed als jij leest dat ie me alleen maar verkrachter noemt is dat toch een pak van mijn hart.
Zover kwam ik niet eens, kan je nagaan. De jihad wordt dus geheel volgens het Wetboek en (dus) met het zwaard gevoerd?

Dan vallen "kankerhoer" en wat klapjes toch wel mee, als tegenstand.

pi_129357117
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 07:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik ben blij dat er mensen zijn die zichzelf en hun familie of vrienden durven te beschermen en de daders een duidelijke les te leren. Je moet altijd maar afwachten of de "rechter" die "eerlijke, blinde rechtspraak" beoefent (sure, jongens), dat ook doet.

En zoals de "tokkies" uit het OP-filmpje en de ex-collega van Jian dat oplosten vind ik dat prima.

Het wordt vanzelf in de hand gewerkt, door de ziekelijk laffe straffen voor juist de goorste delicten. Maar plantjes kweken, verkopen en oproken, een beetje doorrijden op een totaal verlaten snelweg en als een pinguin over straat gaan, dat moet wel bestraft worden uiteraard... :')
Geldt dat ook de andere kant op? Dus als die een verdachte wordt afgetuigd door nabestaanden, dat die nabestaanden dan weer afgetuigd worden door familie van de verdachte? Want die zijn het er niet mee eens natuurlijk en zijn woedend.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  vrijdag 26 juli 2013 @ 07:38:42 #261
241662 Jian
Well, well, well
pi_129357141
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 07:32 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Geldt dat ook de andere kant op? Dus als die een verdachte wordt afgetuigd door nabestaanden, dat die nabestaanden dan weer afgetuigd worden door familie van de verdachte? Want die zijn het er niet mee eens natuurlijk en zijn woedend.
Dat zijn ze dan niet terecht. Als mijn oom, ik noem maar een familielid, een meisje van 7 wreed zou verkrachten en daarna vermoorden en als een stuk vuil zou weggooien (ik pak even het laatste voorbeeld hier, waar onze Wetboeksalafist Byzannogwattus zo verontwaardigd op reageerde) en de moeder van dat meisje zou m overhoop schieten, dan stuurde ik haar minimaal een bos bloemen als dank voor het verlossen van de maatschappij van een dergelijk stuk schuim, familie of niet.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 07:47:30 #262
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_129357180
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 07:23 schreef El_Matador het volgende:
en als een pinguin over straat gaan
? :D
pi_129357181
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 07:38 schreef Jian het volgende:

[..]

Dat zijn ze dan niet terecht. Als mijn oom, ik noem maar een familielid, een meisje van 7 wreed zou verkrachten en daarna vermoorden en als een stuk vuil zou weggooien (ik pak even het laatste voorbeeld hier, waar onze Wetboeksalafist Byzannogwattus zo verontwaardigd op reageerde) en de moeder van dat meisje zou m overhoop schieten, dan stuurde ik haar minimaal een bos bloemen als dank voor het verlossen van de maatschappij van een dergelijk stuk schuim, familie of niet.
Deze denkwijze is alleen mogelijk voor hen die een hoger moreel dan wetsgeil kompas hebben. Het kost wat moeite om te denken als "een tokkie", blijkbaar. Misschien als het dichterbij komt, al gun je dat niemand.

pi_129357213
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 07:47 schreef hugecooll het volgende:

[..]

? :D
Een continent waar de armoede stijgt want de welvaart daalt en de criminaliteit heftiger wordt en onbestraft blijft. Een continent waar ongelabelde olijfolieflesjesplaatsende restauranteigenaren en eerlijke groenteboertjes die "te" kromme bananen verkopen worden vervolgd door het almachtige instituut EU en de Nederlandse regering eerst een volledig onnodige drugsoorlog creeert en dan de straffen minimaliseert en gevangenissen sluit.

Het lijkt wel een doemscenario voor een film, maar die "Hoge Heren in Den Haag/Brussel" voeren écht dit soort beleid. :') x 456.230.999

vrijdag 26 juli 2013 @ 07:54:16 #265
179075 hugecooll
pi_129357220
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 07:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Een continent waar de armoede stijgt want de welvaart daalt en de criminaliteit heftiger wordt en onbestraft blijft. Een continent waar ongelabelde olijfolieflesjesplaatsende restauranteigenaren en eerlijke groenteboertjes die "te" kromme bananen verkopen worden vervolgd door het almachtige instituut EU en de Nederlandse regering eerst een volledig onnodige drugsoorlog creeert en dan de straffen minimaliseert en gevangenissen sluit.

Het lijkt wel een doemscenario voor een film, maar die "Hoge Heren in Den Haag/Brussel" voeren écht dit soort beleid. :') x 456.230.999
wtf man :')
wat bedoel je nou met als een penguin over straat gaan?
  vrijdag 26 juli 2013 @ 08:00:56 #266
241662 Jian
Well, well, well
pi_129357268
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 07:54 schreef hugecooll het volgende:

[..]

tis gewoon pinguïn hoor, penguin is Engels

jah, je bent zelf begonnen }:|
  vrijdag 26 juli 2013 @ 08:02:24 #267
179075 hugecooll
pi_129357277
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 08:00 schreef Jian het volgende:

[..]

tis gewoon pinguïn hoor, penguin is Engels

jah, je bent zelf begonnen }:|
oh ja, weet ik. Ik dacht eigenlijk dat hij het zelf zo typte, maar hij typte het met een i idd :P
pi_129357278
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 07:54 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Wat denk je? :o

vrijdag 26 juli 2013 @ 08:03:09 #269
179075 hugecooll
pi_129357283
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 08:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
oh juist _O- dat was ook gewoon niet eens bij me opgekomen _O-
pi_129357294
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 08:03 schreef hugecooll het volgende:

[..]

oh juist _O- dat was ook gewoon niet eens bij me opgekomen _O-
Mogguh! c_/

Hier is het 1:00. :7

vrijdag 26 juli 2013 @ 08:04:32 #271
179075 hugecooll
pi_129357298
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 08:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Mogguh! c_/

Hier is het 1:00. :7
Toe maar, wat doe je daar dan? :o
  vrijdag 26 juli 2013 @ 08:04:51 #272
241662 Jian
Well, well, well
pi_129357300
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 08:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
_O- sorry, ik lach niet
pi_129357316
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 08:04 schreef Jian het volgende:

[..]

_O- sorry, ik lach niet
Die van die pinguin (supervette beesten) is zo mooi. O+ Ik moest echt 2 keer kijken of het niet een burqa was... _O-

pi_129357322
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 08:04 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Toe maar, wat doe je daar dan? :o

vrijdag 26 juli 2013 @ 08:08:24 #275
179075 hugecooll
pi_129357335
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 08:07 schreef El_Matador het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Niet in die zin van het woord 'doen' :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties