Ik ben voor een verbod op mensen die alleen maar kunnen denken in de vorm van een verbod.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:16 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het zou ook beter zijn als het algeheel verboden wordt alleen is dat niet te handhaven, uitbannen uit het openbare leven zal desondanks wel een stap in de goede richting zijn.
Ook in Nederland zijn vele regels over wat wel en niet op het strand mag, ons hele wetboek staat er vol mee.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:27 schreef ems. het volgende:
Overheid heeft imo niets te zeggen over wat men wel of niet op het strand doet. Maargoed, het zijn le french.
Ik had ook het voornemen om te stoppen in augustus, maar als ik zie hoe belachelijk asociaal en schofferend mensen kunnen reageren enkel omdat je buiten een peuk rookt...quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Idd ja....alle rokers gooien hun peuken weg en alle niet-rokers laten geen enkel afval achter op het strand.
Gelukkig stijgt het aantal rokers weer (verboden vruchten smaken het lekkerste), dus laat ze vooral verder gaan met dit soort regeldwang.
http://stivoro.nl/2013/02/21/roken-in-nederland-toegenomen/
Elke andere mogelijkheid om roken terug te dringen ben ik ook voor.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:29 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik ben voor een verbod op mensen die alleen maar kunnen denken in de vorm van een verbod.
Ik ben voor elke mogelijkheid om wespensteken terug te dringen...quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:30 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Elke andere mogelijkheid om roken terug te dringen ben ik ook voor.
Ik mag dus ook nergens op de openbare weg racen. Geloof me, als het in woningen nog mag is er meer speelruimte dan die paar circuits die er zijn.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:22 schreef Disana het volgende:
Jij mag nog ergens racen. Wespensteek wil roken uit het hele openbare leven bannen. Dan blijft alleen nog thuis roken over - totdat vroeg of laat ook dat wordt verboden.
Betuttelende figuren moeten ze terugdringen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:30 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Elke andere mogelijkheid om roken terug te dringen ben ik ook voor.
Ja snap ik, maar we hebben het wel over een verslaving versus een hobby.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:32 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik mag dus ook nergens op de openbare weg racen. Geloof me, als het in woningen nog mag is er meer speelruimte dan die paar circuits die er zijn.
Ik ook, ze vooral niet lastigvallen schijnt goed te werken.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:32 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik ben voor elke mogelijkheid om wespensteken terug te dringen...
wespensteken kunnen dodelijk zijn , zou als onderschrift wel toepasselijk zijn bij zijn postingsquote:Op donderdag 25 juli 2013 12:32 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik ben voor elke mogelijkheid om wespensteken terug te dringen...
Ik heb toch altijd wel het idee gehad dat om een onverklaarbare reden het wel sociaal geaccepteerd is om een peuk op straat te gooien. In tegenstelling tot eigenlijk alle andere dingen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:22 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Want daar zijn objectieve onderzoeken naar gedaan. Tegenwoordig rookt nog maar 25% van de bevolking en daarvan gooit volgens de droeftoeters in dit topic dan 99% zijn peuk van weg.
daar denken die kauwgomkauwers ook zo overquote:Op donderdag 25 juli 2013 12:33 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik heb toch altijd wel het idee gehad dat om een onverklaarbare reden het wel sociaal geaccepteerd is om een peuk op straat te gooien. In tegenstelling tot eigenlijk alle andere dingen.
Binnen nu en 10 jaar is er een verbod op roken in pretparken, stranden, terassen en dierentuinen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:31 schreef ErikT het volgende:
Anderzijds zie ik dit in Nederland niet zo snel gebeuren. Ik ken cafés waar nog gerookt wordt.
Racen is verslavend. De hoeveelheid geld die dat kost... dat geef je niet uit aan een hobby als je niet helemaal van het padje bent hoor.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:33 schreef Disana het volgende:
Ja snap ik, maar we hebben het wel over een verslaving versus een hobby.
Schat.. ik rook mijn jointje omdat het een grote hobby van me is.... niet omdat ik zo nodig moet...quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar we hebben het wel over een verslaving versus een hobby.
Denk je echt? Ik verwacht het eigenlijk niet, met die rooklobby hier in Nederland. En met, waar ik op doelde met die cafés, de burgerlijke ongehoorzaamheid in Nederland. Het argument "handhaaf eerst maar eens het rookverbod in cafés" zal luid klinken.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Binnen nu en 10 jaar is er een verbod op roken in pretparken, stranden, terassen en dierentuinen.
Word jij chagrijnig en onhandig als je niet mag racen?quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:37 schreef DS4 het volgende:
[..]
Racen is verslavend. De hoeveelheid geld die dat kost... dat geef je niet uit aan een hobby als je niet helemaal van het padje bent hoor.
Keihard uitroken... of elektrocuterenquote:Op donderdag 25 juli 2013 12:33 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik ook, ze vooral niet lastigvallen schijnt goed te werken.
Lieverd, ik heb het over de gemiddelde nicotineverslaafde.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:37 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Schat.. ik rook mijn jointje omdat het een grote hobby van me is.... niet omdat ik zo nodig moet...
quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Komt misschien wel door al dat gewicht wat ie moet dragen.
Ik insemineerde trouwens helemaal niet dat je een dik varken was. Dat verzin je er zelf bij.
Maar dan discrimineer je een groep. Daarom vind ik een algeheel verbod beter.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:16 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het zou ook beter zijn als het algeheel verboden wordt alleen is dat niet te handhaven, uitbannen uit het openbare leven zal desondanks wel een stap in de goede richting zijn.
Waar beweer ik dat het alleen voor rokers geldtquote:Op donderdag 25 juli 2013 12:21 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Waarom dan toch alleen de rokers van het strand verbieden om het achterlaten van afval?
Dit is wel een kinderachtige manier van discussie voerenquote:Op donderdag 25 juli 2013 12:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Idd ja....alle rokers gooien hun peuken weg en alle niet-rokers laten geen enkel afval achter op het strand.
En dat kan men niet eens.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:37 schreef ErikT het volgende:
[..]
Denk je echt? Ik verwacht het eigenlijk niet, met die rooklobby hier in Nederland. En met, waar ik op doelde met die cafés, de burgerlijke ongehoorzaamheid in Nederland. Het argument "handhaaf eerst maar eens het rookverbod in cafés" zal luid klinken.
Ook die kauwgomkauwers? Nicotinekauwgom , wordt of werd vergoed door menig zorgverzekeraarquote:Op donderdag 25 juli 2013 12:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Lieverd, ik heb het over de gemiddelde nicotineverslaafde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |