Dus het rookverbod in kroegen en restaurant kunnen we ook meteen afschaffen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:59 schreef DS4 het volgende:
Lijkt mij redelijk dat de eigenaar bepaalt wat je daar wel en niet mag doen.
Maar het is niet verboden om in de stad kauwgom te kauwen. Die vergelijking gaat prima op.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is verboden. Je mag geen afval op straat gooien.
dat komt door die waardeloze argumenten die gebruikt worden om het maar zo snel mogelijk te verbiedenquote:Op donderdag 25 juli 2013 09:08 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Och god, komen de verslaafden weer met hun vergelijkingen met auto's om hun verslaving goed te praten
Want alle rokers komen met de fiets natuurlijk?
Mits binnen de geldende regelgeving en vergunning: ja.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:01 schreef Basp1 het volgende:
Dus het rookverbod in kroegen en restaurant kunnen we ook meteen afschaffen.
Je moet gewoon Gauloises nemen, daar krijg je borsthaar van.quote:
De straat kauwt het?quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar het is niet verboden om in de stad kauwgom te kauwen. Die vergelijking gaat prima op.
Yay.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je moet gewoon Gauloises nemen, daar krijg je borsthaar van.
dan blijft er uiteindelijk maar 1 persoon over in de wereldquote:Op donderdag 25 juli 2013 09:15 schreef Abed het volgende:
Als ze meteen mensen met een IQ lager dan 100 opruimen scheelt ook een hoop gedoe.
oostenrijk ?quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:01 schreef Parzival het volgende:
>>Gelukkig woon ik in een land waar je gewoon nog roken/niet-roken delen hebt in elk café, restaurant en club.. nou is 80% daarvan ook gewoon lekker buiten
UAEquote:
Dus is het eigenlijk een heel goed idee.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:02 schreef Re het volgende:
dan blijft er uiteindelijk maar 1 persoon over in de wereld
Omdat je shag rookt is het veroorloofd om je peuk op straat te dumpen? Dan kun je net zo goed op straat gaan schijten want stront is ook volledig afbreekbaar en na een bui verdwenen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
....kauwgom dan ook maar verbieden? Als ik hier door het centrum loop, ligt de gehele straat *vol* met kauwgom. Je kunt niet alles verbieden omdat mensen vieze varkens zijn.
Overigens. Ik rook shag. dat is volledig afbreekbaar en is na 1 bui compleet verdwenen.
ja klopt, mja, die kerel spoorde niet helemaal, en scheert alles over 1 kam, nou is het merendeel van de ex-rokers die je er geen pretje mee doet.quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ach, ik heb zelfs in een ander topic van onze grote vriend gelezen dat mensen die nooit gerookt hebben nooit klagen en er ook geen last van hebben; het zijn alleen de ex-rokers die jaloers zijn. Maargoed, in dat zelfde topic werd ook beweerd dat roken niet schadelijk is voor de gezondheid, laat staan meeroken...
Ja precies! Dat is dus de kromheid aan het rookverbod.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
De straat kauwt het?![]()
Je ergernis was dat het op straat ligt niet dat mensen het in hun mond hebben.
quote:
Wie zegt dat ik dat doe? Ik niet. Ik zeg alleen dat ik geen sigaretten rook die moeilijk afbreekbaar zijn.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:03 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Omdat je shag rookt is het veroorloofd om je peuk op straat te dumpen? Dan kun je net zo goed op straat gaan schijten want stront is ook volledig afbreekbaar en na een bui verdwenen.
motorbloempje pruimt de shagquote:Op donderdag 25 juli 2013 10:05 schreef motorbloempje het volgende:
Vind ik toch wel de lekkerste shag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |