Eindelijkquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:00 schreef Z het volgende:
Lekker zomers
En er komt eindelijk een hele plaat.
Little Funny Frog wordt me soms wel wat te veelquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:21 schreef Norrage het volgende:
Wat is Belle & Sebastian toch een heerlijke band
zoiets?quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:36 schreef debeterebob het volgende:
Wie van jullie heeft eigen leuke (Indie, alternative) afspeellijsten op spotify en wil die wel delen?
quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:41 schreef Z het volgende:
Wat hebben jullie toch met de Arctic Monkeys?
Bedankt. Ik kon ze niet kopieren naar mijn spotify, dus ik heb je even 'gevolgd' als je het niet erg vindtquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:43 schreef ranja het volgende:
[..]
zoiets?
Girls and Guitars, a playlist by Arjan Hoornstra on Spotify
2013, a playlist by Arjan Hoornstra on Spotify
nee hoor. niet ergquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bedankt. Ik kon ze niet kopieren naar mijn spotify, dus ik heb je even 'gevolgd' als je het niet erg vindt
wel zo overzichtelijkquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je hebt wel moeilijk veel lijsten zegWow.
Wat een kutlijstje, allemaal slechte artiestenquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:55 schreef Felagund het volgende:
In semiwillekeurige volgorde mijn lijstje:
Bruce Springsteen
Andrew Bird
Laura Marling
Charles Mingus
The Flaming Lips
Wilco
Modest Mouse
Marike Jager
Tom Waits
Curtis Mayfield
Feist
Angus & Julia Stone
Ray Lamontagne
Nick Drake
Eels
The Mountain Goats
Calexico
Tim Christensen
Fiona Apple
Arcade Fire
Morphine
Nick Cave & The Bad Seeds
Four Tet
Jagga Jazzist
Portico Quartet
Krijg ik als ik haast moet maken. Anders was het een fantastisch lijstje geworden na 3 maanden. (Wel met maar 10 artiesten natuurlijk).quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wat een kutlijstje, allemaal slechte artiesten
Enige artiest die ik niet in mijn eigen lijstje zou kunnen stoppen is Tim Christensen, en dan alleen omdat ik hem nauwelijks kenquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Krijg ik als ik haast moet maken. Anders was het een fantastisch lijstje geworden na 3 maanden. (Wel met maar 10 artiesten natuurlijk).
Mijn introductie tot andere muziek dan 'trancequote:Op donderdag 25 juli 2013 21:41 schreef Z het volgende:
Zo'n idee had ik alquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Enige artiest die ik niet in mijn eigen lijstje zou kunnen stoppen is Tim Christensen, en dan alleen omdat ik hem nauwelijks ken![]()
Zit goed in elkaar. Vette gitaarlijntjes, hele clever en interessante songwriting. Alex Turner heeft een erg fijne stem en het is nog erg catchy ook.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:41 schreef Z het volgende:
LCD Soundsystem is ook zo ietsquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:20 schreef Kerftminister het volgende:
Pink Floyd vind ik erg goed, maar zou ik bijv niet uren op rij kunnen luisteren en dat is met de rest in mijn rijtje wel.
Ik luister het eigenlijk ook nooit meer, max 50 plays dit jaar ofzoquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:17 schreef Felagund het volgende:
Ik heb Pink Floyd helemaal niet in mijn lijstje zie ik nu. Al luister ik daar zelden nog naar. Ook "oude liefdes" als Editors en The Killers staan er niet in.
Helemaal mee eens, komt ook vooral door de lengte van de nummers. Al maakt dat bij mij met Fela Kuti weinig uit. Duren de nummers 15 minuten gemiddeld, maar kan ik de hele dag luisteren. Maar goed, dat is ook wat minder repetitieve muziek.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
LCD Soundsystem is ook zo ietsFantastische muziek, maar na 3 liedjes moet ik toch iets anders luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |