Geen anti-cheat server?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:25 schreef KoningStoma het volgende:
Er zijn bij BF3 op de pc blijkbaar zelfs cheats voor jets. Jammer.
Het is me watquote:Op zondag 4 augustus 2013 00:36 schreef KoningStoma het volgende:
Ach, het is wel leuk om dan te zeggen dat je het opgenomen hebt, en het filmpje bij de report stopt.
Dan gaan ze van trollerig naar angstig in de chat.
Dan hoef je punkbuster ook niet aan te zetten op een serverquote:Op zondag 4 augustus 2013 02:27 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja, maar punkbuster houdt niet alles tegen.
Tja, waarom hebben we wetten als sommige mensen die toch overtreden?quote:Op zondag 4 augustus 2013 10:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan hoef je punkbuster ook niet aan te zetten op een server
Maar Rossie heeft al het enige goeie antwoord gegeven
Goed goed, rustig op werk, beetje interwebzen en ouwehoeren met bejaardenquote:
Om de algemene orde te handhaven, desnoods met geweldquote:Op zondag 4 augustus 2013 10:54 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Tja, waarom hebben we wetten als sommige mensen die toch overtreden?
Godverdomme, het is zondag ja!quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Goed goed, rustig op werk, beetje interwebzen en ouwehoeren met bejaarden
Ik heb vaak door de week ook geen idee wat voor dag het isquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:17 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Godverdomme, het is zondag ja!
Ik zou zweren dat het maandag was
Dat is het beste, je zou je maar druk maken om wat voor een dag het is!quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb vaak door de week ook geen idee wat voor dag het is
Zoveel vrije tijd dat weekend geen betekenis meer heeft voor mijquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:20 schreef Pixell het volgende:
[..]
Dat is het beste, je zou je maar druk maken om wat voor een dag het is!
Natte ouwe raveteef van me hoe gaat het met je babyface?quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:20 schreef Pixell het volgende:
[..]
Dat is het beste, je zou je maar druk maken om wat voor een dag het is!
Stef ouwe vetputschrobber, hoe staat het leven?quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Natte ouwe raveteef van me hoe gaat het met je babyface?
En rol nog steeds rustug op mijn verrotte fietsquote:
Duitse muziek? wow netjes stef!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |