SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:25 schreef Spees_Eend het volgende:
Goed man!
Speciaal voor jou even de webcam aangeslingerdWat ben je toch een lekker wijfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben hetero, maar jou zo ik zo even doen hoor!
![]()
Ik doe mijn sluier vast afquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wat ben je toch een lekker wijfIk ben hetero, maar jou zo ik zo even doen hoor!
Als je al kopjes maakt per maand, hoef je bij de datum op zich de maand niet meer te noemen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
Lijstje zo goed? Suggesties voor andere lay-out zijn welkom. Al lijkt het mij wel het beste om te beginnen met de naam van de Fokker, dat zoekt wat makkelijker op(als je het lijstje door aan het lopen bent).
Je kunt zo je eigen beeb toevoegenAls iemand hier troubles mee heeft, dan stuur maar gewoon aan mij; voeg ik het toe
Ook 'dochter/zoon van' erbij is misschien wel handig.. voor de kindjes die slechts met een voorletter of nickname aangeduidt worden.. (Of wil ik nu teveel?)quote:Mei 2013
15 - Femke, dochter van Shandaly
Ik ben zelf sterk voorstander van de fokker vooraan, de rest maakt me niet uit. Ik wacht even tot er meer reacties zijn, en we consensus hebben, dan pas ik morgen -indien nodig/gewenst- in een ruk de hele lijst aan.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:31 schreef Shandaly het volgende:
Super Coco!
[..]
Als je al kopjes maakt per maand, hoef je bij de datum op zich de maand niet meer te noemen.
Dan zou ik het zo doen (enigszins gelijk aan Z&G):
[..]
Ook 'dochter/zoon van' erbij is misschien wel handig.. voor de kindjes die slechts met een voorletter of nickname aangeduidt worden.. (Of wil ik nu teveel?)
Zo?quote:Mei 2013
15 - Shandaly - Femke (v)
Maar dan moeten alle dagen voor de tiende met een 0 ervoorquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:42 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Zo?
Denk dat het niet storend is als je begint met de dag. Dat is altijd slechts 1 of 2 tekens. De namen van de users staan dan nog altijd recht onder elkaar, en dus overzichtelijk.
Met de dag achteraan verspringt het allemaal zo omdat onze namen niet allemaal even lang zijn... (en dat vind ik lelijk, perfectionist dat ik ben)
Ik vind dat ook mooier, met een 09/12 ipv 9/12quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:44 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
Maar dan moeten alle dagen voor de tiende met een 0 ervoor
Die ik bij mezelf dus. Ik schrijf altijd 09/12 of 9 december
Aan hun baby gevenquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:47 schreef Shandaly het volgende:
We zijn het al wel snel weer eens he? Wat moeten al die mensen nou die nog popcorn van gister over hebben?
Het rijmt ook nogquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:48 schreef Omentielvo het volgende:
Ik ben verslaafd aan zoute popcorn. Mijn motto is ook: Rel of geen rel zoute popcorn kan altijd wel.
Hihi, dan zouden ze hier altijd over "het" moeten sprekenquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
Aangepast. Ziet er idd beter uit zo
Heb nog even niet het geslacht erachter gezet bij de baby's van wie de naam niet volledig is uitgeschreven. Misschien wil de ouder dat zelf liever niet hebben. Dus dat zal nog even zelf toegevoegd moeten worden
Prachtigquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
Aangepast. Ziet er idd beter uit zo
Heb nog even niet het geslacht erachter gezet bij de baby's van wie de naam niet volledig is uitgeschreven. Misschien wil de ouder dat zelf liever niet hebben. Dus dat zal nog even zelf toegevoegd moeten worden
Ehmz mobiel, dus dat wordt ff wachten totdat ik een keer m'n laptop aan heb en er aan denkquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:52 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Prachtig![]()
Nu nog flink vullen... waar is iedereen?!
Net ook mobiel bijgewerkt, gaat primaquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:58 schreef Loj het volgende:
[..]
Ehmz mobiel, dus dat wordt ff wachten totdat ik een keer m'n laptop aan heb en er aan denk
Vent deed dat hier. Kon ik op tijd naar bed om de nachtvoeding of vroege ochtendvoeding te pakkenquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Experiment mislukt hier. Hadden haar na een voeding rond 22h op bed gelegd en fingers crossed, maar helaas, er moest toch nog wat in net. Zou stiekem wel lekker zijn om eens voor 23:30 in bed te liggen, maar helaas... Juf hecht erg aan haar late evening snack.
Dat is bij ons een en dezelfde... We laten er max 6 uur tussen 's nachts en dat resulteert er dus meestal in dat na een laatste voeding om half 12, we haar om 5:15 wakker maken voor een voeding om 5:30. Ze komt bijna nooit zelf 's nachts en nu zeker niet met die warmte. Helaas kan ik die nooit alleen doen omdat ik dan ook moet kolven... Geldt ook voor de laatste avondvoeding, ik wil niet >6 uur niet kolven, dan ontplof ikquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:41 schreef laziness het volgende:
[..]
Vent deed dat hier. Kon ik op tijd naar bed om de nachtvoeding of vroege ochtendvoeding te pakken
Man, ik wist gewoon niet meer hoe het voelde om (redelijk) uitgerust te zijnquote:
Hier ookquote:Op donderdag 25 juli 2013 08:07 schreef LadyBlack het volgende:
Saar!
Spiritfijn dat ze zo slaapt!
Fieder, dan krijgt ie zo'n korst op zn duimof duimt ie niet?
Kyara, heeft het daar niet geregend? Hier is het echt wel wat afgekoeld gisteravond, het had zowaar effect dat ik de ramen opendeed
Oh, dat klinkt wel heel liefquote:Op donderdag 25 juli 2013 08:34 schreef Troeta het volgende:
Lekker Spirit!!!
oei, veel driftbuien Soesa, pittig meisje zeg!! En wat knap van het zelf opstaan!
Nena was gister ook wakker, zat onwijs grappig et doen steeds, haha en op een gegeven moemnt zit ze met haar deken te rommelen en haar beertje, was ze gewoon haar beertje aan het instoppenging ze er tegen kletsen ook
![]()
Dat was echt superschattig!
Ja, hier dus (nog) niet echtquote:Op donderdag 25 juli 2013 08:52 schreef Kyara het volgende:
Driftige dreumesbuien.... niet leuk maar hoort er echt bij. Afleiden werkt meestal wel goed.
Ja, precies. Maar als ik haar dus negeer, wat ik gister met het fiesstoeltjes debacle deed, blijft ze rustig 10 minuten brullen. En dan vind ik haar ook eigenlijk nog wel ff te klein. Ze snapt het gewoon simpelweg niet. Dat komt nog wel. Maar wat ik al schreef, ik wil er wel voor waken haar elke x op te pakken/te troosten dus daar wordt wel aan gewerktquote:Op donderdag 25 juli 2013 08:56 schreef Kyara het volgende:
Even laten liggen en negeren is een andere optie. Maar troosten omdat iets niet mag is tricky.
Haha herkenbaar! Hier nog een! Eigenlijk al sinds Ow een maand is ofzoquote:Op donderdag 25 juli 2013 09:00 schreef L-E het volgende:
Oh, en ik weet niet waar het vandaan komt, ik ben nauwelijks hersteld van de bevalling, maar ik rammel de pan uit
Ow blijft ook maar kwakkelen he... E ookquote:Op donderdag 25 juli 2013 09:07 schreef Loj het volgende:
[..]
Haha herkenbaar! Hier nog een! Eigenlijk al sinds Ow een maand is ofzo
Maargoed voorlopig zit ik nog 6 maanden in de "beter niet zwanger worden" fase volgens de gyn
Hier ook een goed nachtje, 23.30-6.30, maar nu wel weer een zielig verkouden ventjebah
Ivm de hellp?quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:07 schreef Loj het volgende:
[..]
Haha herkenbaar! Hier nog een! Eigenlijk al sinds Ow een maand is ofzo
Maargoed voorlopig zit ik nog 6 maanden in de "beter niet zwanger worden" fase volgens de gyn
quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:17 schreef Kyara het volgende:
Nadeel van zonder slaapzak laten slapen:
spuitpoep --> luier houdt het niet tegen --> bed vol....
Dat is idd de 'regel'quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:43 schreef Shandaly het volgende:
Dat hing toch van gewicht af? Per pond mogen ze één uur slapen? Ongeveer natuurlijk...
Tja, alles kan he? Ik vind dat zo'n loze opmerking... het is geen robot die je inprogrammeert.quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:50 schreef Suikertante het volgende:
Hier drie maanden en hij zou volgens het CB van 23 tot 07 prima kunnen slapen. Maar we komen steeds uit rond 0:00 en hij wordt braaf ok 6:30 wakker. We hebben een keer de laatste overgeslagen en toen werd hij ook om 6:30 pas wakker. Maar toen we het nog eens deden kwam hij om 3:30
quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:14 schreef Mineola het volgende:
[..]
Tja, alles kan he? Ik vind dat zo'n loze opmerking... het is geen robot die je inprogrammeert.
LIKE!!!!quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:19 schreef Kyara het volgende:
Nog even een half jaar overzichtje. Ze moesten van ver komen en ze zijn nog steeds mini vergelijking met maar als ik die oude couveusefoto's terug zie () dan zijn ze nu echt mega!
*linkjes*
Ik kon op een gegeven moment voeden en koven te gelijkquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het kán wel, maar dan ben ik minimaal 20 minuten aan het kolven en dan nog eens de voeding. Dat vind ik overdag geen punt, maar om 5:30 toch wat minder.
Ja snapte ik hoor, daarom ook mijn opmerking dat het heel erg afhankelijk is van hoe je er zelf in staat. Dat loslaten duurde bij mij wat langer.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:28 schreef Suikertante het volgende:
[..]Ik bedoel dat het mag. Dat het niet schadelijk is. Dat was namelijk de vraag, toch? Ze hebben niet gezegd dat het moét en dat hij anders geen sticker krijgt ofzo. Ik vroeg gewoon of ik het wakker maken los kon laten en dat zou volgens de arts bij míjn CB 's nachts geen probleem zijn.
Ahaquote:Op donderdag 25 juli 2013 10:36 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ja snapte ik hoor, daarom ook mijn opmerking dat het heel erg afhankelijk is van hoe je er zelf in staat. Dat loslaten duurde bij mij wat langer.
Maar niettemin vind ik acht uur slapen voor een baby van drie maanden zelf gewoon nog te lang, ook al mag het wel van een CB of van weet ik wie. En uit praktische overweging bepaalde ik dan liever zelf hoe laat meneer nog een voeding kreeg ipv het van hem te laten afhangen
Ja, bij mij wel, dat zeg ik toch?quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:38 schreef Suikertante het volgende:
[..]
AhaNu ben ik wel benieuwd, is het echt een gevoelskwestie? Want ik laat dat dus wel gebeuren, het gebeurt niet vaak, maar als het gebeurt vind ik dat wel prettig eigenlijk. Als hij zoals nu wat jengelig is en koortsig is of als het zo warm is dat ik bang ben dat hij te weinig drinkt, dan maak ik hem wel zelf wakker (of als mijn dag anders compleet in de soep loopt).
Het had toch gekund dat hij bijvoorbeeld sloom wakker werd als je het probeerde, ben gewoon benieuwd joh!quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:48 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ja, bij mij wel, dat zeg ik toch?Ik haalde hem uit bed als ik zelf ging slapen, het voelde niet prettig om zelf te gaan slapen als hij vanaf een uur of zeven niks meer had gedronken. Pas met zes maanden maakte het me niet meer uit als hij inderdaad van 20-7 zou slapen. Wat hij niet doet dus
Dat heb ik bij een tweede wellicht wel eerder hoor.
Verschil was misschien dat ik hem niet echt wakker maakte maar een droomvoeding gaf.
Als jij je er wel goed bij voelt, prima toch?
Het hangt er maar vanaf hoe je het zelf vindt tegen- of meevallen, ik las denk ik tussen de regels door iets wat er niet was. Maar het valt mee inderdaad. Misschien kun je soms nog een slaapje meepakken en dan valt het écht meequote:Op donderdag 25 juli 2013 10:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het wel gaan hoor. Zeker omdat 's avonds m'n vriend er ook weer is en ik niet elke voeding hoef te doen zoals overdag. En dan kunnen we slapen van 0:00-05:15 ongeveer, das toch ook niet slecht? Je kan ook makkelijk hebben dat ze 2-3x per nacht komen en dat is niet zo. En idd, lekker veel knuffelen
. Ze begint nu echt te lachen, zo leuk! Nog geen schaterlach, maar dat doet ze soms wel in haar slaap
![]()
En nu snel ff douchen.. M'n ouders komen weer. Eens even zien hoeveel opmerkingen over m'n buik ik vandaag mag incasseren.
Ik zou een kussen ofzo onder mijn shirt doen. Gewoon om te jennen. En een dikke onderkin maken steeds.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het wel gaan hoor. Zeker omdat 's avonds m'n vriend er ook weer is en ik niet elke voeding hoef te doen zoals overdag. En dan kunnen we slapen van 0:00-05:15 ongeveer, das toch ook niet slecht? Je kan ook makkelijk hebben dat ze 2-3x per nacht komen en dat is niet zo. En idd, lekker veel knuffelen
. Ze begint nu echt te lachen, zo leuk! Nog geen schaterlach, maar dat doet ze soms wel in haar slaap
![]()
En nu snel ff douchen.. M'n ouders komen weer. Eens even zien hoeveel opmerkingen over m'n buik ik vandaag mag incasseren.
Ik meende dat hieruit al wel duidelijk is hoe ik daarin sta/stond...quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:14 schreef Mineola het volgende:
Overigens is het ook erg afhankelijk van je eigen gevoel.
Dat vetgedrukte snap ik dus niet.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:52 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Het had toch gekund dat hij bijvoorbeeld sloom wakker werd als je het probeerde, ben gewoon benieuwd joh!Hier krijgt hij ook altijd die late voeding nog, maar dan wacht ik 's morgens wanneer hij zelf wakker wordt. Ik heb die droomvoeding nav dit topic ook geprobeerd maar als ik hem aanraak wordt hij meteen stralend wakker. Misschien omdat hij het al gewend is. Als hij dan toch wakker is verschoon ik ook maar meteen de luier.
Wel bedankt hoor, voor je uitleg![]()
Jips, in combinatie met een spoed ks.quote:
Balen van E ookquote:Op donderdag 25 juli 2013 09:11 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ow blijft ook maar kwakkelen he... E ook. Die is eigenlijk sinds dat ze naar het KDV gaat continu verkouden en aan het hoesten. Het schijnt nadat ze 1 zijn geworden langzaam aan beter te gaan volgens mijn huisarts.
Ik was gewoon benieuwd waardoor jouw gevoel je vertelde dat je hem het beste wakker kon maken! Maar met je uitleg is dat me helemaal duidelijk.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:19 schreef Mineola het volgende:
Joooh, ik snap er geen bal van, lees ik nou zo slecht of wat?! Volgens mij praten we echt langs elkaar heen.
[..]
Ik meende dat hieruit al wel duidelijk is hoe ik daarin sta/stond...
[..]
Dat vetgedrukte snap ik dus niet.
Hij meldde zich overdag niet altijd voor voedingen, dus ik viste hem uit bed voor een late voeding als ik zelf naar bed ging. Soms werd hij zelf al rond die tijd wakker, soms werd hij tijdens het drinken een beetje wakker, soms helemaal niet. En dan legde ik hem weer in bed en sliep hij tot de volgende ochtend. Acht uur slapen vond en vind ik voor zo'n kleintje de max, vandaar dat ik hem zelf pakte voor een late voeding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |