SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:25 schreef Spees_Eend het volgende:
Goed man!
Speciaal voor jou even de webcam aangeslingerdWat ben je toch een lekker wijfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben hetero, maar jou zo ik zo even doen hoor!
![]()
Ik doe mijn sluier vast afquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wat ben je toch een lekker wijfIk ben hetero, maar jou zo ik zo even doen hoor!
Als je al kopjes maakt per maand, hoef je bij de datum op zich de maand niet meer te noemen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
Lijstje zo goed? Suggesties voor andere lay-out zijn welkom. Al lijkt het mij wel het beste om te beginnen met de naam van de Fokker, dat zoekt wat makkelijker op(als je het lijstje door aan het lopen bent).
Je kunt zo je eigen beeb toevoegenAls iemand hier troubles mee heeft, dan stuur maar gewoon aan mij; voeg ik het toe
Ook 'dochter/zoon van' erbij is misschien wel handig.. voor de kindjes die slechts met een voorletter of nickname aangeduidt worden.. (Of wil ik nu teveel?)quote:Mei 2013
15 - Femke, dochter van Shandaly
Ik ben zelf sterk voorstander van de fokker vooraan, de rest maakt me niet uit. Ik wacht even tot er meer reacties zijn, en we consensus hebben, dan pas ik morgen -indien nodig/gewenst- in een ruk de hele lijst aan.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:31 schreef Shandaly het volgende:
Super Coco!
[..]
Als je al kopjes maakt per maand, hoef je bij de datum op zich de maand niet meer te noemen.
Dan zou ik het zo doen (enigszins gelijk aan Z&G):
[..]
Ook 'dochter/zoon van' erbij is misschien wel handig.. voor de kindjes die slechts met een voorletter of nickname aangeduidt worden.. (Of wil ik nu teveel?)
Zo?quote:Mei 2013
15 - Shandaly - Femke (v)
Maar dan moeten alle dagen voor de tiende met een 0 ervoorquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:42 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Zo?
Denk dat het niet storend is als je begint met de dag. Dat is altijd slechts 1 of 2 tekens. De namen van de users staan dan nog altijd recht onder elkaar, en dus overzichtelijk.
Met de dag achteraan verspringt het allemaal zo omdat onze namen niet allemaal even lang zijn... (en dat vind ik lelijk, perfectionist dat ik ben)
Ik vind dat ook mooier, met een 09/12 ipv 9/12quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:44 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
Maar dan moeten alle dagen voor de tiende met een 0 ervoor
Die ik bij mezelf dus. Ik schrijf altijd 09/12 of 9 december
Aan hun baby gevenquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:47 schreef Shandaly het volgende:
We zijn het al wel snel weer eens he? Wat moeten al die mensen nou die nog popcorn van gister over hebben?
Het rijmt ook nogquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:48 schreef Omentielvo het volgende:
Ik ben verslaafd aan zoute popcorn. Mijn motto is ook: Rel of geen rel zoute popcorn kan altijd wel.
Hihi, dan zouden ze hier altijd over "het" moeten sprekenquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
Aangepast. Ziet er idd beter uit zo
Heb nog even niet het geslacht erachter gezet bij de baby's van wie de naam niet volledig is uitgeschreven. Misschien wil de ouder dat zelf liever niet hebben. Dus dat zal nog even zelf toegevoegd moeten worden
Prachtigquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
Aangepast. Ziet er idd beter uit zo
Heb nog even niet het geslacht erachter gezet bij de baby's van wie de naam niet volledig is uitgeschreven. Misschien wil de ouder dat zelf liever niet hebben. Dus dat zal nog even zelf toegevoegd moeten worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |