Ik lees er nu bij dat het is omdat die wagon wellicht uitgebrand is..quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, dat lijkt vreemd inderdaad, aangezien hulp zsm verleend moet worden. Maar als de autoriteiten het zeggen zal het wel zo zijn.
Oh, ok. Die dus.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik lees er nu bij dat het is omdat die wagon wellicht uitgebrand is..
The horrorquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet dat deze treinen een dieselmotor kunnen aankoppelen, weet niet of dat hier het geval is, maar zou die dan kunnen ontploffen?quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. En berichten over explosies spreken elkaar enorm tegen. Cadena Ser zegt dat mensen drie explosies hebben gehoord, ABC zegt dat er juist geen explosie is gehoord.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:52 schreef remcoP het volgende:
[..]
Ik weet dat deze treinen een dieselmotor kunnen aankoppelen, weet niet of dat hier het geval is, maar zou die dan kunnen ontploffen?
Dit lijkt me aan de hand van de andere foto's te zien, de achterkant te zijnquote:
Ze kunnen zowel op de bovenleiding als op brandstof. In Spanje en Portugal schijnen hele trajecten te zijn zonder bovenleiding, en er waren berichten dat er een motor in de fik is gevlogen dus het kan. Kan ook de asvergrendeling zijn die onder hoge druk losschoot..quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:52 schreef remcoP het volgende:
[..]
Ik weet dat deze treinen een dieselmotor kunnen aankoppelen, weet niet of dat hier het geval is, maar zou die dan kunnen ontploffen?
mm, afwachten dus.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. En berichten over explosies spreken elkaar enorm tegen. Cadena Ser zegt dat mensen drie explosies hebben gehoord, ABC zegt dat er juist geen explosie is gehoord.
Ik vind het ook niet zo fris inderdaad. Behoorlijk morbide gedrag. Ik hoef die foto's dan ook niet te zien.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:41 schreef Terecht het volgende:
[..]
Het krijgt de laatste tijd wel erg ziekelijk trekjes. Ten tijde van de bomaanslagen in Boston werden er soms wel 15 á 20(!) posts in één topic geplaatst met vrijwel identieke foto's van afgerukte ledematen. Die hunkering om gruwelijke foto's te bekijken en dat aan de wereld mee te delen snap ik niet.
Tja, met juiste druk en ontsteking kan bijna alles ontploffen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:52 schreef remcoP het volgende:
[..]
Kan, geen idee welke kant die trein opreed.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:54 schreef Jump het volgende:
[..]
Dit lijkt me aan de hand van de andere foto's te zien, de achterkant te zijn
Ja die las ik ook al. Zou dan kunnen gaan om een combinatie van te hard rijden, waardoor de wielen te hard tegen de rails gedrukt werden, en de vergrendeling losschoot.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze kunnen zowel op de bovenleiding als op brandstof. In Spanje en Portugal schijnen hele trajecten te zijn zonder bovenleiding, en er waren berichten dat er een motor in de fik is gevlogen dus het kan. Kan ook de asvergrendeling zijn die onder hoge druk losschoot..
De lijken zijn gewoon afgedekt...quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:55 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet zo fris inderdaad. Behoorlijk morbide gedrag. Ik hoef die foto's dan ook niet te zien.
En dit de andere neus. Verderop zie je geen beschadiging aan de infrastructuur, dus trein zal die richting uit gereden hebben.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan, geen idee welke kant die trein opreed.
Zou er een soort van policy kunnen komen dat gruwelijke foto's alleen onder spoilers + omschrijving gepost mogen worden?quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:55 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet zo fris inderdaad. Behoorlijk morbide gedrag. Ik hoef die foto's dan ook niet te zien.
Niet op alle foto's, zoals ik zojuist helaas heb gezien.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:56 schreef Alentejana het volgende:
[..]
De lijken zijn gewoon afgedekt...
ja want vlak voor dat stuk is er al een paal geraakt en dat zou nooit kunnen zijn als dit de voorkant was geweestquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:54 schreef Jump het volgende:
[..]
Dit lijkt me aan de hand van de andere foto's te zien, de achterkant te zijn
Zou ik mee kunnen leven. Ik heb zelf dan wel die foto's gezien maar kan me heel goed voorstellen dat niet iedereen dat wil.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:57 schreef remcoP het volgende:
[..]
Zou er een soort van policy kunnen komen dat gruwelijke foto's alleen onder spoilers + omschrijving gepost mogen worden?
Die is er toch al, min-of-meer?quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:57 schreef remcoP het volgende:
[..]
Zou er een soort van policy kunnen komen dat gruwelijke foto's alleen onder spoilers + omschrijving gepost mogen worden?
Lijkt me sowieso wel zo netjes. Of je geeft alleen een link.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:57 schreef remcoP het volgende:
[..]
Ah, verkeerd gelezen dan.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:58 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Die is er toch al, min-of-meer?
Ik doelde overigens meer op de neiging van mensen om tegenwoordig maar allerlei gruwelijkheden te fotograferen met als enig doel eea op het internet te knikkeren ten behoeve van de sensatie.
Anyway. Wat een afschuwelijk ongeluk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |