Welkom in het grote PSV topic!
![ezj45.png]()
•
Officiele PSV website•
PSV TV•
PSV Netwerk•
Supportersvereniging PSV•
PSV Fans United•
Lighttown Madness•
PSV Ultras
Landskampioenschap (21x)1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008
KNVB Beker (9x)1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012
Johan Cruijff Schaal (9x)1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012
Europacup I (1x)1988
UEFA Cup (1x)1978
![azfket.png]()
![ec5bc4ae-a40f-4714-9025-43f3e86fd593_Selectie20132014-herdgang4682.jpg]()
![3535s41.png]()
Zaterdag 3 augustus: ADO Den Haag - PSV
Zaterdag 10 augustus: PSV - NEC
Zaterdag 17 augustus: PSV - Go Ahead Eagles
Zaterdag 24 augustus: Heracles Almelo - PSV
Zaterdag 31 augustus: PSV - SC Cambuur
Zaterdag 14 september: FC Twente - PSV
Zondag 22 september: PSV - Ajax
Zaterdag 28 september: AZ - PSV
Zondag 6 oktober: PSV - RKC Waalwijk
Zaterdag 19 oktober: FC Groningen - PSV
Zondag 27 oktober: Roda JC - PSV
Zaterdag 2 november: PSV - PEC Zwolle
Zaterdag 9 november: NAC Breda - PSV
Zaterdag 23 november: PSV - Heerenveen
Zondag 1 december: Feyenoord - PSV
Zaterdag 7 december: PSV - Vitesse
Zondag 15 december: FC Utrecht - PSV
Zondag 22 december: PSV - ADO Den Haag
Zondag 19 januari: Ajax - PSV
Zaterdag 25 januari : PSV - AZ
Zondag 2 februari: RKC - PSV
Woensdag 5 februari: Cambuur - PSV
Zaterdag 8 februari: PSV - FC Twente
Vrijdag 14 februari: PSV - Heracles Almelo
Zaterdag 22 februari: NEC - PSV
Zondag 2 maart: Go Ahead Eagles - PSV
Zaterdag 8 maart: PSV - FC Utrecht
Zaterdag 15 maart: Vitesse - PSV
Zaterdag 22 maart: PSV - Roda JC
Zaterdag 29 maart: PSV - FC Groningen
Zaterdag 5 april : Heerenveen - PSV
Zondag 13 april: PSV - Feyenoord
Zondag 27 april: PEC Zwolle - PSV
Zaterdag 3 mei: PSV - NAC Breda
![350mb93.png]()
Dinsdag 30 juli: PSV - SV Zulte Waregem
Woensdag 7 augustus: SV Zulte Waregem - PSV
![4t3k8j.png]()
Woensdag 25 september: PSV - Telstar
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Europa
SPOILER: KNVB Beker
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 19:42 schreef Lemming22 het volgende:[..]
Ik vraag me af of Sanders hier ook de juiste persoon voor is. Een prima zakenman, maar de voetbalwereld met alle lijntjes, belangen, vage contacten etc. is hij weer niet zo in thuis. Ik hoop dat er verstandige langetermijnkeuzes gemaakt worden. En ik heb daar mijn twijfels over. Lijkt me gewoon geen goede strategie dit.
Daarvoor is Brands weer

.
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 19:42 schreef GGMM het volgende:[..]
Ja, dat snapte ik wel, maar op lange termijn zal je vanwege het mindere geld dat je zelf overhoudt aan transfers weer minder te besteden hebben dan nu. Investeringsmaatschappij of niet.
Komt op mij heel eng over allemaal, maar ik hoop dat het meevalt.
Als je kijkt naar een individuele speler lijkt dat zo, maar er zijn meer goede spelers die er worden gestald, dus je gaat (althans dat is verwachting) ook meer spelers voor die topprijzen verkopen dat is ook het enige belang van die investeringsmaatschappij. Zo opgeteld zal je ongeveer hetzelfde overhouden althans dat is de verwachting, maar, het voordeel voor PSV is dat ze meer echt heel goede spelers hebben.
Zal Toivonen nog weg gaan?
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 19:46 schreef DeParo het volgende:Als je kijkt naar een individuele speler lijkt dat zo, maar er zijn meer goede spelers die er worden gestald, dus je gaat (althans dat is verwachting) ook meer spelers voor die topprijzen verkopen dat is ook het enige belang van die investeringsmaatschappij. Zo opgeteld zal je ongeveer hetzelfde overhouden althans dat is de verwachting, maar, het voordeel voor PSV is dat ze meer echt heel goede spelers hebben.
Mja, oke. Maar dat neemt een enorm risico met zich mee. In principe blijven ze doen wat ze de afgelopen jaren gedaan hebben alleen met de hulp van een investeringsmaatschappij.
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 19:46 schreef DeParo het volgende:Als je kijkt naar een individuele speler lijkt dat zo, maar er zijn meer goede spelers die er worden gestald, dus je gaat (althans dat is verwachting) ook meer spelers voor die topprijzen verkopen dat is ook het enige belang van die investeringsmaatschappij. Zo opgeteld zal je ongeveer hetzelfde overhouden althans dat is de verwachting, maar, het voordeel voor PSV is dat ze meer echt heel goede spelers hebben.
Ja, maar dan ga je uit van meerdere spelers in je selectie via zo'n constructie. En dan ben ik het met GGMM eens, dan maak je je te afhankelijk van zo'n maatschappij. Die kan dan over een paar jaar aanvullende eisen gaan stellen en als je daar niet mee akkoord gaat klapt de constructie en ben je in één klap een hoop kwaliteit kwijt en heb je geen geld en geen investeringsmaatschappij om weer aan te vullen. Dan val je hard terug.
Ik denk dat PSV daar nog steeds van uit gaat. Hij zal als het goed is sowieso niet gebruikt gaan worden als hij blijft, maar dat is afwachten natuurlijk.
De opstelling tegen Fener zal wel de beoogde basis voor komend seizoen zijn, daar lijkt het in ieder geval wel op. Met dan eigenlijk Narsingh op rechts.
Je zou ook gewoon wat capabele scouts kunnen aanstellen.
quote:
Ja, dat dus. Waarom het allemaal zo moeilijk moet snap ik niet.
Zal toch wel met de hoop op kortetermijnsucces te maken hebben.
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 19:49 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
Ja, maar dan ga je uit van meerdere spelers in je selectie via zo'n constructie. En dan ben ik het met GGMM eens, dan maak je je te afhankelijk van zo'n maatschappij. Die kan dan over een paar jaar aanvullende eisen gaan stellen en als je daar niet mee akkoord gaat klapt de constructie en ben je in één klap een hoop kwaliteit kwijt en heb je geen geld en geen investeringsmaatschappij om weer aan te vullen. Dan val je hard terug.
Ik ben er ook wat huiverig over inderdaad. Zelfde als het huren van topspelers. Je kan in een gigantisch gat vallen als je die speler dan kwijtraakt en geen geld hebt voor een vervanger of in dit geval als de investeringsmaatschappij even niet wil helpen bij het halen van een vervanger voor een vertrekkende topspeler. Op de korte termijn helpt het vast, maar over de lange termijn heb ik twijfels. Zeker nu er zo'n gigantische bak geld is binnengekomen kan je misschien beter het heft compleet in eigen handen houden.
quote:
Ja, dit dus.
quote:
Zoals Ajax al aantoont heeft scouten alleen zin in de leeftijdscategorie tot 17 jaar. PSV kiest daar niet voor, of althans willen ze niet alleen daar op in zetten.
quote:
Ik denk dat Toivonen heeft gezegd z'n contract te verlengen als hij geen club vindt, weinig andere redenen waarom Cocu hem speeltijd geeft zo vaak en niet naar jong PSV heeft gezegd, ben benieuwd.
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 19:48 schreef GGMM het volgende:[..]
Mja, oke. Maar dat neemt een enorm risico met zich mee. In principe blijven ze doen wat ze de afgelopen jaren gedaan hebben alleen met de hulp van een investeringsmaatschappij.
Als ze een heel elftal op dat soort spelers gaan bouwen, tsja, dan kan je de jeugdopleiding beter gaan opdoeken maar wellicht kan je op deze manier juist zeer gerichte aankopen doen die de jeugd nog niet kan invullen, maar het is een risico, dat ben ik met je eens.
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 19:49 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
PSV zal denk ik niet 50% van de transferrechten voor 'slechts' 3.5 miljoen afstaan wat betreft een speler als Maher, ik vermoed dat de deal nog een paar spelers betreft waaronder wellicht die Portugees, en dan is het weer aan PSV de beurt om te laten zien waarom zij zo'n een goede partner kunnen vormen voor zo'n investeringsmaatschappij en dat is simpelweg door te presteren.
Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 19:51 schreef GGMM het volgende:[..]
Ja, dat dus. Waarom het allemaal zo moeilijk moet snap ik niet.
Zal toch wel met de hoop op kortetermijnsucces te maken hebben.
Terwijl ze dat met zijn allen zo hard mogelijk ontkennen en hele strategieën hebben bedacht, gericht op de toekomst. Maarja, het blijft speculeren, want de echte reden om toe te treden gaan we nooit horen.
PSV scout op Nederlanders, niks mis mee, behaal je het nl elftal en je waarde stijgt
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 19:53 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
Zoals Ajax al aantoont heeft scouten alleen zin in de leeftijdscategorie tot 17 jaar. PSV kiest daar niet voor, of althans willen ze niet alleen daar op in zetten.
Of zijn gewoon op zoek naar snel succes. Terwijl Ajax aantoont dat je zonder echte superspelers ook gewoon meedoet om de titel, zolang je selectie maar in balans is.
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 19:53 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
Onzin. Je moet daar natuurlijk ook scouten om hopelijk goedkoper spelers te kunnen halen en nog zelf te kunnen vormen. Ondertussen moet de scouting ook gewoon een stuk of 5 schaduwelftallen klaar hebben staan voor als er een speler vervangen moet worden en er nog niemand uit de jeugd klaar voor is.
Hiljemark gaat gewoon weer verder met de bank warm houden?
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
quote:
Volgens mij is het seizoen nog niet begonnen.
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 19:52 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:[..]
Ik ben er ook wat huiverig over inderdaad. Zelfde als het huren van topspelers. Je kan in een gigantisch gat vallen als je die speler dan kwijtraakt en geen geld hebt voor een vervanger of in dit geval als de investeringsmaatschappij even niet wil helpen bij het halen van een vervanger voor een vertrekkende topspeler. Op de korte termijn helpt het vast, maar over de lange termijn heb ik twijfels. Zeker nu er zo'n gigantische bak geld is binnengekomen kan je misschien beter het heft compleet in eigen handen houden.
[..]
Ja, dit dus.
Nou ja, wat betreft winst houdt PSV wat betreft alle spelers ongeveer evenveel over zonder zo'n maatschappij, maar je kan dan waarschijnlijk weinig spelers meer kopen van de buitencategorie inderdaad en je vervalt dan in de situatie zoals die nu is, niet ideaal, maar evenmin dramatisch.
quote:
Niet?
Maar ik neem aan dat dit de basisopstelling zal zijn en daar staat Hiljemark niet in.
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 19:55 schreef DeParo het volgende:[..]
Nou ja, wat betreft winst houdt PSV wat betreft alle spelers ongeveer evenveel over zonder zo'n maatschappij, maar je kan dan waarschijnlijk weinig spelers meer kopen van de buitencategorie inderdaad en je vervalt dan in de situatie zoals die nu is, niet ideaal, maar evenmin dramatisch.
Nou, als andere clubs met een langere termijnvisie rustig doorgroeien val je dus terug tot onder hun niveau. Wat eigenlijk enkele jaren geleden ook gebeurd is.
quote:
Schaars heeft nog 0 minuten gespeeld. Logisch dat hij nu even speelt toch?
Zal tussen die 2 gaan voor die positie ja.
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 19:57 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:[..]
Nou, als andere clubs met een langere termijnvisie rustig doorgroeien val je dus terug tot onder hun niveau. Wat eigenlijk enkele jaren geleden ook gebeurd is.
Waarom zou dat gebeuren? PSV gaat niet een heel elftal met dit soort spelers halen! Ik denk vooral jeugd de komende jaren, een paar aankopen, waarvan een paar via deze deal weer. Dat zou best te doen zijn en minder risicovol dan vorige deals omdat je baas in eigen huis blijft.
Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 24 juli 2013 @ 19:59:50
rubbereend
JUICHEN
DeLuna vindt me dik ;(
Op
zondag 22 juni 2014 12:30 schreef
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 19:59 schreef DeParo het volgende:[..]
Waarom zou dat gebeuren? PSV gaat niet een heel elftal met dit soort spelers halen! Ik denk vooral jeugd de komende jaren, een paar aankopen, waarvan een paar via deze deal weer. Dat zou best te doen zijn en minder risicovol dan vorige deals omdat je baas in eigen huis blijft.
Hoe ben je baas in eigen huis als je niet eens meer de volledige eigendom over je spelers hebt?
quote:
Omdat je zelf ook geïnvesteerd hebt in zo'n speler, PSV heeft er net zo veel belang bij om die speler beter te maken en met winst te verkopen, een deel van de winst blijft voor PSV, daarnaast zijn de zaken strikt gescheiden, de investeringsmaatschappij zorgt voor geld en PSV zorgt er voor dat hij beter wordt, daar gaat het om, presteren.
Wijnaldum overigens aanvoerder vanavond.
Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 24 juli 2013 @ 20:02:28
rubbereend
JUICHEN
quote:
inderdaad, er zal bij bepaalde biedingen gewoon ingestemd moeten worden. Maar volgens mij zegt PSV bij topaanbiedingen sowieso wel ja
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 24 juli 2013 @ 20:03:22
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 20:02 schreef DeParo het volgende:[..]
Omdat je zelf ook geïnvesteerd hebt in zo'n speler, PSV heeft er net zo veel belang bij om die speler beter te maken en met winst te verkopen, een deel van de winst blijft voor PSV, daarnaast zijn de zaken strikt gescheiden, de investeringsmaatschappij zorgt voor geld en PSV zorgt er voor dat hij beter wordt, daar gaat het om, presteren.
Maar je hebt het niet meer alleen voor het zeggen, bij een bepaald bod zal de investeringsmaatschappij zeggen dat ze moeten verkopen, ze hebben immers ook 50% van het risico.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Makkelijker gezegd dan gedaan.
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 20:02 schreef DeParo het volgende:[..]
Maar dat maakt je geen baas in eigen huis. Dat ben je pas als je niet afhankelijk bent van een investeringsmaatschappij. Zo moeilijk is dat niet.
Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 24 juli 2013 @ 20:06:38
rubbereend
JUICHEN
Het vorige investeringsfonds heeft ons nog diep in de penarie gebracht. daar heb ik zo'n nare nasmaak van gehad dat het van mij niet hoeft
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Bakkali zal niet alles spelen. In dat geval gaat Wijnaldum naar rechts en komt Hiljemark op het middenveld. Bovendien geloof ik niet dat Wijnaldum het gaat redden op die plek.
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 20:05 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Maar dat maakt je geen baas in eigen huis. Dat ben je pas als je niet afhankelijk bent van een investeringsmaatschappij. Zo moeilijk is dat niet.
Sanders heeft aangegeven dat PSV altijd baas in eigen huis zal blijven dus wat ik hierboven uiteen zet zal waarschijnlijk ook contractueel worden vastgelegd waarbij de investeringsmaatschappij geen druk mag uitoefenen op het beleid van PSV.
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 20:06 schreef rubbereend het volgende:Het vorige investeringsfonds heeft ons nog diep in de penarie gebracht. daar heb ik zo'n nare nasmaak van gehad dat het van mij niet hoeft

Ik denk dat het merendeel snakt naar een titel en zo dus elke strohalm maar positief aan pakt. Prima hoor, maar de meeste users hier zien het wel te rooskleurig in. Zien alleen maar de voordelen.
Lemming22
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 20:03 schreef rubbereend het volgende:[..]
Maar je hebt het niet meer alleen voor het zeggen, bij een bepaald bod zal de investeringsmaatschappij zeggen dat ze moeten verkopen, ze hebben immers ook 50% van het risico.
Volgens mij blijft PSV volhouden dat de investeringsmaatschappij nergens inspraak in heeft. Al geloof ik best dat er achter de schermen wel druk gezet gaat worden ja.
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 20:07 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Ik denk dat het merendeel snakt naar een titel en zo dus elke strohalm maar positief aan pakt. Prima hoor, maar de meeste users hier zien het wel te rooskleurig in. Zien alleen maar de voordelen.
Dat je zo'n 7.5 miljoen opgeeft bij een eventueel goede doorverkoop van Maher noem ik niet meteen positief haha.
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 20:07 schreef DeParo het volgende:[..]
Sanders heeft aangegeven dat PSV altijd baas in eigen huis zal blijven dus wat ik hierboven uiteen zet zal waarschijnlijk ook contractueel worden vastgelegd waarbij de investeringsmaatschappij geen druk mag uitoefenen op het beleid van PSV.
Tja, Sanders zegt wel meer dingen. En hoe leg je zoiets contractueel vast? PSV heeft niet meer rechten dan die maatschappij aangezien het een 50/50 constructie is. Ik vind je wel heel erg naïef.
Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 24 juli 2013 @ 20:09:23
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 20:07 schreef DeParo het volgende:[..]
JA zo makkelijk zal dat natuurlijk nooit gaan

er ontstaan altijd spanningen als je als club vasthoudt aan een speler terwijl er een goed bod komt wat voor de partner zeer goed is. Je moet natuurlijk ook denken aan het belang van je investeringspartner. Ze geven natuurlijk niet blind hun geld af en zeggen kijk maar wat je ermee doet.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 20:07 schreef Lemming22 het volgende:[..]
Volgens mij blijft PSV volhouden dat de investeringsmaatschappij nergens inspraak in heeft. Al geloof ik best dat er achter de schermen wel druk gezet gaat worden ja.
tuurlijk heeft zo'n maatschappij wel inspraak, anders zouden ze er ook niet instappen. Gewoon een Falcao verhaal in het klein.
Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 24 juli 2013 @ 20:10:10
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 20:07 schreef Lemming22 het volgende:[..]
Ja dat geloof ik nooit. Als Maher het goed gaat doen kan je voor die 3,5 miljoen die je er zelf nog maar in heb zitten zelf gaan overwegen om hem zijn contract uit te laten dienen omdat hij op het veld heel veel op kan leveren.....
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 20:07 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
De meeste? Volgens mij zijn dat er maar 2 of 3 hoor'
quote:
mwa, zie behalve rubbereend, Lemming en jou maar weinig kritische kanttekeningen.
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 20:08 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Tja, Sanders zegt wel meer dingen. En hoe leg je zoiets contractueel vast? PSV heeft niet meer rechten dan die maatschappij aangezien het een 50/50 constructie is.
Wat die speler met die maatschappij heeft afgesproken staat los van PSV, maar in dat contract staat niet hoeveel speelminuten hij krijgt of hoe vaak hij mag trainen, en mocht dat wel zo zijn dan dienen eventuele belangenverstrengelingen uitgesproken te worden.
Contractueel kan je verder prima vastleggen wat de rol is van zo'n maatschappij en hoe de relatie met de club er uit ziet. Ik zie niet in waar de club autoriteit inlevert, zo'n speler tekent ook een contract met PSV, het enige wat PSV verliest is een deel van de winst die de club maakt bij een eventuele doorverkoop.
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 20:09 schreef rubbereend het volgende:[..]
JA zo makkelijk zal dat natuurlijk nooit gaan

er ontstaan altijd spanningen als je als club vasthoudt aan een speler terwijl er een goed bod komt wat voor de partner zeer goed is. Je moet natuurlijk ook denken aan het belang van je investeringspartner. Ze geven natuurlijk niet blind hun geld af en zeggen kijk maar wat je ermee doet.
PSV heeft er nogmaals net zo veel belang bij om spelers voor veel door te verkopen als zo'n investeringsmaatschappij, PSV laat ook Strootman voor een dergelijk bedrag gaan, zo'n maatschappij had bij een bod op Strootman van 10 miljoen ook niet gezegd van, toe maar, verkoop maar.
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 20:08 schreef DeParo het volgende:[..]
Dat je zo'n 7.5 miljoen opgeeft bij een eventueel goede doorverkoop van Maher noem ik niet meteen positief haha.
Anderzijds als hij flopt of ernstig geblesseerd raakt heb je minder verlies opgelopen.
quote:
Wel als hij daardoor transfervrij vertrekt, want dan moet PSV de investering van de maatschappij terugbetalen.
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 20:13 schreef DeParo het volgende:[..]
Wat die speler met die maatschappij heeft afgesproken staat los van PSV, maar in dat contract staat niet hoeveel speelminuten hij krijgt of hoe vaak hij mag trainen, en mocht dat wel zo zijn dan dienen eventuele belangenverstrengelingen uitgesproken te worden.
Contractueel kan je verder prima vastleggen wat de rol is van zo'n maatschappij en hoe de relatie met de club er uit ziet. Ik zie niet in waar de club autoriteit inlevert, zo'n speler tekent ook een contract met PSV, het enige wat PSV verliest is een deel van de winst die de club maakt bij een eventuele doorverkoop.
Leuk, maar tot nu toe is er keer op keer aangetoond dat een investeringsmaatschappij weldegelijk invloed heeft.
Waarom denk je dat Hulk naar Zenit is gegaan? Waarom denk je dat Moutinho niet naar de Spurs is gegaan maar wel naar Monaco? Waarom kon Falcao alleen naar Monaco toe? Puur omdat investeringsmaatschappij zeggenschap hebben omdat ze ook gedeeltelijk eigenaar van de speler zijn. En een PSV zal dan eerder inbinden dan een investeringsmaatschappij, want PSV heeft hen harder nodig dan andersom. Je geeft de macht dus uit handen in ruil voor geld. Niks baas in eigen huis.
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 20:19 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Leuk, maar tot nu toe is er keer op keer aangetoond dat een investeringsmaatschappij weldegelijk invloed heeft.
Waarom denk je dat Hulk naar Zenit is gegaan? Waarom denk je dat Moutinho niet naar de Spurs is gegaan maar wel naar Monaco? Waarom kon Falcao alleen naar Monaco toe? Puur omdat investeringsmaatschappij zeggenschap hebben omdat ze ook gedeeltelijk eigenaar van de speler zijn. En een PSV zal dan eerder inbinden dan een investeringsmaatschappij, want PSV heeft hen harder nodig dan andersom. Je geeft de macht dus uit handen in ruil voor geld. Niks baas in eigen huis.
Als er een club is die meer geld had geboden dan Zenit was Hulk naar die andere club geweest. Als er een club was die meer had geboden dan Monaco dan was Falcao daar naar toe gegaan. Hun enige doel is winst, en wat zou het PSV uitmaken welke club zo'n speler koopt, de winst waarvoor dit soort spelers vandaag de dag gaan profiteert PSV ook van, en of PSV zo'n speler hard nodig heeft, dat moet nog blijken. Dat er risico is ontken ik niet maar wellicht minder dramatisch dan jij voorstelt.
Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 24 juli 2013 @ 20:22:49
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 20:15 schreef DeParo het volgende:[..]
PSV heeft er nogmaals net zo veel belang bij om spelers voor veel door te verkopen als zo'n investeringsmaatschappij, PSV laat ook Strootman voor een dergelijk bedrag gaan, zo'n maatschappij had bij een bod op Strootman van 10 miljoen ook niet gezegd van, toe maar, verkoop maar.
En wat nou als er een club kwam die 12 miljoen wilde betalen en de investeringsmaatschappij denk dat dat de max is terwijl PSV eerder aan 20 denkt.........
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 20:22 schreef rubbereend het volgende:[..]
En wat nou als er een club kwam die 12 miljoen wilde betalen en de investeringsmaatschappij denk dat dat de max is terwijl PSV eerder aan 20 denkt.........
Ik zou eerder denk een probleemsituatie waarbij het andersom is eigenlijk, maar uiteindelijk gaat de club over de transfer, dat zijn afspraken die je onderling kan maken en kan vastleggen waarbij je een bepaald bod opneemt in het contract waarbij de club wel overstag dient te gaan, een afkoopsom, wel een hoge.
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 20:22 schreef DeParo het volgende:[..]
Als er een club is die meer geld had geboden dan Zenit was Hulk naar die andere club geweest. Als er een club was die meer had geboden dan Monaco dan was Falcao daar naar toe gegaan. Hun enige doel is winst, en wat zou het PSV uitmaken welke club zo'n speler koopt, de winst waarvoor dit soort spelers vandaag de dag gaan profiteert PSV ook van, en of PSV zo'n speler hard nodig heeft, dat moet nog blijken. Dat er risico is ontken ik niet maar wellicht minder dramatisch dan jij voorstelt.
Ja, maar die maatschappijen willen natuurlijk niet te veel risico's lopen omdat je te maken hebt met risico's van blessures en waarvan de dag. Wat nou als PSV minimaal 25 miljoen voor Maher wil, maar die investeringsmaatschappij is niet overtuigd dat dat gaat lukken en willen hem voor 20 miljoen op de markt zetten omdat ze dat dan nog steeds genoeg rendement oplevert? Of PSV wil hem nog niet na 1 seizoen verkopen maar die maatschappij wel? Het is zo raar om te zeggen dat je baas in eigen huis bent terwijl je niet alleen beslist wat een speler gaat doen.
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 20:26 schreef DeParo het volgende:[..]
Ik zou eerder denk een probleemsituatie waarbij het andersom is eigenlijk, maar uiteindelijk gaat de club over de transfer, dat zijn afspraken die je onderling kan maken en kan vastleggen waarbij je een bepaald bod opneemt in het contract waarbij de club wel overstag dient te gaan, een afkoopsom, wel een hoge.
Dat de club over de transfer gaat daar denkt bijvoorbeeld Atletico Madrid heel anders over hoor:
http://www.reddit.com/r/s(...)lcao_move_to_monaco/
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 20:27 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Ja, maar die maatschappijen willen natuurlijk niet te veel risico's lopen omdat je te maken hebt met risico's van blessures en waarvan de dag. Wat nou als PSV minimaal 25 miljoen voor Maher wil, maar die investeringsmaatschappij is niet overtuigd dat dat gaat lukken en willen hem voor 20 miljoen op de markt zetten omdat ze dat dan nog steeds genoeg rendement oplevert? Of PSV wil hem nog niet na 1 seizoen verkopen maar die maatschappij wel? Het is zo raar om te zeggen dat je baas in eigen huis bent terwijl je niet alleen beslist wat een speler gaat doen.
Ik zou willen geloven dat contractueel is vastgelegd dat PSV die beslissingen neemt en ik ga er van uit dat dat op papier ook zo geregeld wordt. Maar papier is in zo'n gevallen niets waard, want die investeringsmaatschappijen weten ook dat PSV op den duur afhankelijk van ze is en kunnen dus eisen gaan stellen.
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 20:28 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
Ik zou willen geloven dat contractueel is vastgelegd dat PSV die beslissingen neemt en ik ga er van uit dat dat op papier ook zo geregeld wordt. Maar papier is in zo'n gevallen niets waard, want die investeringsmaatschappijen weten ook dat PSV op den duur afhankelijk van ze is en kunnen dus eisen gaan stellen.
Dat laatste is ook wat ik dus al zeg.
quote:
Weet ik, ik zei het eerder ook al. We zijn het roerend eens.
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 20:27 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Dat zijn dus zaken die je contractueel kan vastleggen, een club als PSV zal meer behoefte hebben aan dergelijke afspraken, dan een club als Atletico Madrid.
quote:
PSV heeft niets te maken met wat Atletico Madrid heeft afgesproken met zo'n maatschappij.
quote:
Ja, maar zo werkt het in de echte wereld natuurlijk niet hè.
quote:
Hoe wil je dat vastleggen dan? Waarom zou PSV dat bepalen? Ze hebben geen meerderheidsbelang in de speler.
Jij bent echt het toppunt van naïviteit.
Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 24 juli 2013 @ 20:32:35
rubbereend
JUICHEN
Je kan zoveel vastleggen als je wil maar het is niet alleen wat PSV wil hè, je bent partners in zo'n deal.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Natuurlijk wel....
quote:
Als zo'n maatschappij dat niet wil afspreken hoeft PSV toch die deal niet te maken, Sanders heeft aangegeven dat vergelijkbare situaties van weleer niet opnieuw zullen voorkomen, dus neem aan dat er bij dit soort deals zeer duidelijk zal worden besproken hoe en wat, wanneer zo'n investeringsmaatschappij mag zeggen wanneer zij die speler willen verkopen bij wat voor bod, hoe de relatie is met betrekking tot transfers en onderhandelingen.
quote:
Als PSV vastlegt dat transferonderhandelingen via hen gaan, dat PSV onder een bepaald bedrag zelf mag beslissen of ze zo'n speler willen verkopen, en zo'n maatschappij gaat daarmee akkoord zie ik weinig problemen.
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 20:33 schreef DeParo het volgende:[..]
Natuurlijk wel....
[..]
Als zo'n maatschappij dat niet wil afspreken hoeft PSV toch die deal niet te maken, Sanders heeft aangegeven dat vergelijkbare situaties van weleer niet opnieuw zullen voorkomen, dus neem aan dat er bij dit soort deals zeer duidelijk zal worden besproken hoe en wat, wanneer zo'n investeringsmaatschappij mag zeggen wanneer zij die speler willen verkopen bij wat voor bod, hoe de relatie is met betrekking tot transfers en onderhandelingen.
Ik ga hier niet eens meer op in. Tegen struisvogels is geen discussie te winnen, dat weet ik nog wel van de vorige keer.
quote:
Niet als je meerdere spelers in je selectie hebt via de maatschappij en je dus, voor het vasthouden van de kwaliteit van je selectie, afhankelijk bent van de maatschappij. Dan kun je vanalles hebben geregeld op papier, maar in de praktijk ben je dan afhankelijk en is dat papier niets waard.
quote:
Je bent alleen uit op winnen?
Nogmaals, ik heb je al gezegd dat ik de risico's die jij noemt niet ontken, ik zeg alleen dat je daar niet op hoeft vast te lopen, dat daar wel degelijk afspraken over gemaakt kunnen worden, wil zo'n maatschappij dat niet dan hoeft PSV die deal ook niet te maken!
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 20:35 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
Niet als je meerdere spelers in je selectie hebt via de maatschappij en je dus, voor het vasthouden van de kwaliteit van je selectie, afhankelijk bent van de maatschappij. Dan kun je vanalles hebben geregeld op papier, maar in de praktijk ben je dan afhankelijk en is dat papier niets waard.
Als je hebt vastgelegd wat de rechten zijn van PSV en hoe de relatie met de investeringsmaatschappij er uit ziet, als het alleen een paar spelers betreft, hoezo ben je dan zo problematisch afhankelijk van die maatschappij? Omdat zij willen doorverkopen? Maar je kan simpelweg een prijs afspreken waaronder PSV zelf mag beslissen of zo'n speler blijft. Bij elke speler zullen er dan wel weer opnieuw afspraken gemaakt moeten worden waarschijnlijk dan.
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 20:38 schreef DeParo het volgende:[..]
Als je hebt vastgelegd wat de rechten zijn van PSV en hoe de relatie met de investeringsmaatschappij er uit ziet, als het alleen een paar spelers betreft, hoezo ben je dan zo problematisch afhankelijk van die maatschappij? Omdat zij willen doorverkopen? Maar je kan simpelweg een prijs afspreken waaronder PSV zelf mag beslissen of zo'n speler blijft. Bij elke speler zullen er dan wel weer opnieuw afspraken gemaakt moeten worden waarschijnlijk dan.
Sjezus, ben jij nou echt zo naïef? Als je 4 spelers gezamenlijk hebt en die staan op de nominatie om verkocht te worden voor dik geld en daar ontstaat een conflict over omdat de één wel wil verkopen en de ander niet en de investeringsmaatschappij zegt:"Jullie doen wat wij zeggen, anders doen we geen zaken meer met jullie."
Dan ben je je spelers kwijt en kun je niet herinvesteren. 4 kwalitatieve spelers kwijt die je zonder maatschappij nooit had kunnen kopen en die je wel moet vervangen, maar waar je maar de helft van de waarde voor krijgt. Nee, lekker dan. Of je kiest er voor om de maatschappij toch maar zijn zin te geven. Beide geen goed vooruitzicht.
Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 24 juli 2013 @ 20:44:18
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 20:33 schreef DeParo het volgende:[..]
Als PSV vastlegt dat transferonderhandelingen via hen gaan, dat PSV onder een bepaald bedrag zelf mag beslissen of ze zo'n speler willen verkopen, en zo'n maatschappij gaat daarmee akkoord zie ik weinig problemen.
waarom zou een investeringsmaatschappij zoveel macht uit handen geven over een product waar ze zelf 50% van bezitten.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Nogmaals, ik heb geen problemen met een constructie met zo'n maatschappij. Mits de risico's gelijk verdeeld zijn (dus geen compensatie bij verkoop onder de koopprijs of transfervrij vertrek) en we niet afhankelijk worden van de maatschappij voor het in stand houden van een kwalitatief goede selectie. Dus maximaal 2 spelers per selectie via een dergelijke constructie.
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 20:42 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
Sjezus, ben jij nou echt zo naïef? Als je 4 spelers gezamenlijk hebt en die staan op de nominatie om verkocht te worden voor dik geld en daar ontstaat een conflict over omdat de één wel wil verkopen en de ander niet en de investeringsmaatschappij zegt:"Jullie doen wat wij zeggen, anders doen we geen zaken meer met jullie."
Dan ben je je spelers kwijt en kun je niet herinvesteren. 4 kwalitatieve spelers kwijt die je zonder maatschappij nooit had kunnen kopen en die je wel moet vervangen, maar waar je maar de helft van de waarde voor krijgt. Nee, lekker dan. Of je kiest er voor om de maatschappij toch maar zijn zin te geven. Beide geen goed vooruitzicht.
Zucht, ik zeg niet dat er geen risico's zijn, als je 22 spelers via zo'n maatschappij gaat halen, ok, dan breng je jezelf in de problemen, als dit soort deals betrekking heeft tot zo'n 2 spelers, dan heb je er veel meer controle over. Er zijn risico's, ja, maar hoe beter de afspraken zijn die je maakt, en hoe kleiner je het houdt, hoe meer controle je over de situatie houdt.
De situatie moet zo blijven dat PSV af en toe zo een speler wilt halen die ze anders niet kunnen krijgen, niet dat je daar je hele elftal op gaat bouwen, en dat is het daadwerkelijke verschil.
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 20:45 schreef DeParo het volgende:[..]
Zucht, ik zeg niet dat er geen risico's zijn, als je 22 spelers via zo'n maatschappij gaat halen, ok, dan breng je jezelf in de problemen, als dit soort deals betrekking heeft tot zo'n 2 spelers, dan heb je er veel meer controle over. Er zijn risico's, ja, maar hoe beter de afspraken zijn die je maakt, en hoe kleiner je het houdt, hoe meer controle je over de situatie houdt.
De situatie moet zo blijven dat PSV af en toe zo een speler wilt halen die ze anders niet kunnen krijgen, niet dat je daar je hele elftal op gaat bouwen, en dat is het daadwerkelijke verschil.
Ow. Nou dan zijn we het gewoon eens dus.

En nu die Turken slachten.
Wat een zaad discussie. Gelukkig begint de wedstrijd.
Land of the free. Home of the brave.
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 20:45 schreef Knalerwtje het volgende:Nogmaals, ik heb geen problemen met een constructie met zo'n maatschappij. Mits de risico's gelijk verdeeld zijn (dus geen compensatie bij verkoop onder de koopprijs of transfervrij vertrek) en we niet afhankelijk worden van de maatschappij voor het in stand houden van een kwalitatief goede selectie. Dus maximaal 2 spelers per selectie via een dergelijke constructie.
Dat zeg ik ook.....................
quote:
Omdat zo'n maatschappij een dergelijke speler niet beter gaat maken.
Bakkali gaat ze milkshaken.
Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 24 juli 2013 @ 20:47:23
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 20:45 schreef Knalerwtje het volgende:Nogmaals, ik heb geen problemen met een constructie met zo'n maatschappij. Mits de risico's gelijk verdeeld zijn (dus geen compensatie bij verkoop onder de koopprijs of transfervrij vertrek) en we niet afhankelijk worden van de maatschappij voor het in stand houden van een kwalitatief goede selectie. Dus maximaal 2 spelers per selectie via een dergelijke constructie.
ik vind dat je er echt zuinig mee moet zijn, dus alleen bij toptalenten die je zelf niet of moeilijk kan financieren. Als je bijvoorbeeld een toptalent uit Zuid Amerika kan halen van zeg eens 8 a 10 miljoen. Als je dan 4 a 5 zelf betaald kan je er verantwoord instappen. Maar zo'n maatschappij zal meer willen dan af en toe eens een speler.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Waarom zou je Matavz vervangen door een speler die veel minder is?
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 20:46 schreef DeParo het volgende:[..]
Dat zeg ik ook.....................
[..]
Omdat zo'n maatschappij een dergelijke speler niet beter gaat maken.
Dan gaat die maatschappij toch naar een andere club die wel er mee instemt?
Cavaliers
Retired.
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 20:47 schreef rubbereend het volgende:[..]
ik vind dat je er echt zuinig mee moet zijn, dus alleen bij toptalenten die je zelf niet of moeilijk kan financieren. Als je bijvoorbeeld een toptalent uit Zuid Amerika kan halen van zeg eens 8 a 10 miljoen. Als je dan 4 a 5 zelf betaald kan je er verantwoord instappen.
Maar zo'n maatschappij zal meer willen dan af en toe eens een speler.
Ze doen dan ook met meer clubs zaken. Dat is op zich wel het mooie er aan.
quote:
Oh, het was een grapje. You got me.
Zou de scheids zijn omgekocht?
quote:
Maar dat wil PSV niet want dan lopen ze een goede speler mis. Niks geen baas in eigen huis.
quote:
Begint het calimerogedrag dit seizoen al in de voorbereiding?
Ben benieuwd hoe deze defensie zich houdt. Vrij jong allemaal.
quote:
Nee, maar het is Turkije hè.
quote:

quote:
En nu die Turken slachten.
Ze zijn bijna geschorst ben benieuwd of dat nog gaat gebeuren.
[ Bericht 3% gewijzigd door DeParo op 24-07-2013 20:58:01 ]
quote:
naief
quote:
Ze spelen CL voorronde?
quote:
Ze spelen net zo CL als jullie dat doen.
quote:
Ik heb Rekik nu al meer goede dingen zien doen dan Derijck in 2 jaar tijd.
quote:
Jij ja, het gaat puur om deals waarbij PSV baas in eigen huis blijft, wat betreft de rest bedankt en tot ziens.
Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 24 juli 2013 @ 20:54:14
rubbereend
JUICHEN
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Wel.
Beslissing valt pas na de voorronde.
quote:
Definitieve uitspraak komt in Augustus. Tot die tijd mogen ze spelen, maar mogelijk worden ze alsnog uit competitie genomen.
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 20:54 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
Definitieve uitspraak komt in Augustus. Tot die tijd mogen ze spelen, maar mogelijk worden ze alsnog uit competitie genomen.
quote:
Geschorst?
quote:
Ze waren toch geschorst?
quote:
Oh?
Daar heb ik dan ws even overheen gelezen zo!
In principe moet je hopen dat je Fenerbahce loot. dan kun je zelfs als je verliest nog CL spelen.
Pfff. Zoet toch wel weer zenuwachtig hoor.
quote:
Ze spelen voor die tijd al een voorronde, zoals ik al zei.
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 20:55 schreef Lemming22 het volgende:[..]
Je onderschat de macht van zo'n investeringsmaatschappij. PSV kan wel eisen stellen, maar die maatschappij lapt voor 50%. Dan laten ze PSV echt niet volledig in controle. PSV zal toch echt iets van haar eisen moeten laten varen. Anders zijn er voor PSV 10 anderen wat de investeerders betreft.
Als die investeringsmaatschappij niet wil voldoen aan de eisen van PSV dan hoeft PSV die deal niet te maken, zo'n speler is een mooie toevoeging, maar niet per se noodzakelijk onder het huidige beleid dat is het mooie.
quote:
Dus spelen ze wel de CL voorronde.
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 20:57 schreef DeParo het volgende:[..]
Als die investeringsmaatschappij niet wil voldoen aan de eisen van PSV dan hoeft PSV die deal niet te maken, zo'n speler is een mooie toevoeging, maar niet per se noodzakelijk onder het huidige beleid dat is het mooie.
het huidige beleid is ook maar net hoe de wind staat.
Howly crap. Wie is die gangstar met die baard en die hanenkam....
quote:
Jouw onderbuikgevoelens zijn niet zo van toepassing voor dit onderwerp.
quote:
Ja dat dus. Ik zou me ernstig zorgen maken als zoiets bij mijn club zou gebeuren, maar misschien heb je gelijk in wat je eerder zei.
quote:
Klopt, die van Brands en Sanders wel.
Lemming22
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 20:57 schreef DeParo het volgende:[..]
Dat klopt, dat zou ook de instelling van PSV moeten zijn. Maar ik heb zo het idee dat Brands staat te springen om die deal te sluiten. Die ziet de dollartekens al. En áls PSV mee gaat doen, weet je dus dat er concessies gedaan zijn.
quote:
Ik hoor het nu ook. Tering wat een crimineel. Zal vast een hele lieve jongen zijn die elke week bloemen meeneemt voor zijn vrouw, maar wat een creep.
quote:
Wat een baas is dat. Lijkt Mr. T wel.
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 20:59 schreef Lemming22 het volgende:[..]
Dat klopt, dat zou ook de instelling van PSV moeten zijn. Maar ik heb zo het idee dat Brands staat te springen om die deal te sluiten. Die ziet de dollartekens al. En áls PSV mee gaat doen, weet je dus dat er concessies gedaan zijn.
Denk dat deze deals in principe buiten Brands omgaan en dat voornamelijk types als Sanders en Brands dit ook bespreken met de raad van commissarissen.
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 20:59 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
Ik hoor het nu ook. Tering wat een crimineel. Zal vast een hele lieve jongen zijn die elke week bloemen meeneemt voor zijn vrouw, maar wat een creep.
Hij was nog niet zo lang geleden speler bij Chelsea

.
quote:
Howly crap. Dat is toch niet Raul Mereiles?
Die ken ik zo:
quote:
Vooral op het middenveld.
PSV kan de bal niet echt in de ploeg houden.
quote:
Fener speelt thuis.
quote:
Kun je nagaan wat een kapsel en wat baardgroei doet met je imago.
GOOOOOOOOOLLLL
Arias beste RB ooit
Prima voorzet, maar mocht niemand Matavz dekken?
quote:
Van ideale schoonzoon naar Turkey's most wanted criminal.
Misschien een voorbarige conclusie, maar die Rekik straalt zo gruwelijk veel professionaliteit, concentratie en kracht uit.
quote:
Toivonen had hem gemaakt

Strootman of Bommel ook.
Cavaliers
Retired.
quote:
Ik niet. Ik heb er ooit zo één gekregen, maar die ging vrij hoog over. Tot ongeveer in een weiland.
Arias met een voorzet.
quote:
Ach, vooralsnog is het 2 voorzetten 1 goal. Hij krijgt nog het voordeel van de twijfel.
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 21:07 schreef Knalerwtje het volgende:Misschien een voorbarige conclusie, maar die Rekik straalt zo gruwelijk veel professionaliteit, concentratie en kracht uit.
Varkenoord hè.
Matavz
Waarom gaan die ballen niet gewoon in de kruising? Net als die van Wijnaldum.....
Die Volkan kom ik ook liever niet tegen in het donker.
Dit soort overtredingen in een vriendschappelijke wedstrijd zie je ook vrijwel alleen in Turkije. Ik snap niet dat PSV het risico neemt om tegen die ongeciviliseerde prutsers te voetballen.
Nu Depay weer met een sixpack-kneuzing.
Cavaliers
Retired.
Vooralsnog is Arias een behoorlijke speler. Ik zeg: niet verkopen voor minder dan 15 miljoen volgend jaar.
quote:
Toch fijn om een verdediger bij PSV te zien. Moest even een traantje wegpinken
quote:
Niveautje Pieters inderdaad
quote:
Ja, die Kadlec is echt geen koekenbakker en die is hij toch al een paar keer te slim af.
quote:
Ja, nogmaals, ik snap niet dat je het risico neemt om tegen die gasten te oefenen. Maar ja, er ligt een hele dikke winstpremie klaar. Als ze deze wedstrijd winnen krijgen ze een miljoen volgens mij
quote:
Nee, want je mag niet met 12 man op het veld hè. Is al een vrij oude regel.
Wijnaldum mist.
11 tegen 11.
PSV moet niet te goed gaan spelen, want als die Turken gefrustreerd raken dan gaan ze helemaal los met getrap en gezeik.
quote:
Strootman kijkt b.. Oh ja.
Ik mis hem
quote:
Maar je hebt gewoon gelijk hoor. Toivonen kan niet in een systeem met de punt naar achter. Als spits is hij niet goed genoeg en als middenvelder in zo'n rol heeft hij te weinig tactische discipline.
quote:
Het liep net toch anders een paar aanvallen heel goed en de middenvelders van de Turken werden behoorlijk afgetroefd.
quote:
Als Fenerbahce echt wil...
quote:
Dat doen we allemaal.
Lemming22
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 21:29 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
Maar je hebt gewoon gelijk hoor. Toivonen kan niet in een systeem met de punt naar achter. Als spits is hij niet goed genoeg en als middenvelder in zo'n rol heeft hij te weinig tactische discipline.
Staat daarnaast tegenwoordig ook nog met een zo mogelijk chagrijnigere kop dan Strootman op het veld. Mag best verkocht worden, daar staat zijn hoofd ook alleen nog maar naar.
Cavaliers
Retired.
Bruma deed een Marcelotje/Boumatje. Opdat we niet zullen vergeten.
quote:
Maar heel knap hoor, een goede aanval in een oefenwedstrijd
quote:
Is er eigenlijk een reden waarom je hier bent, of heb je gewoon je ruk-tax voor vandaag bereikt?
Cavaliers
Retired.
quote:
In een oefenwedstrijd. Meteen zo lyrisch doen
Cavaliers
Retired.
Ik stel voor dat we elfjaar de komende tienjaar doodnegeren tot hij éénentwintigjaar is. Misschien dat het verstand met de jaren komt.
Rekik is wel echt genieten hoor. Wint ieder duel en voegt ook nog opbouwend wat toe. Echt genieten na jaren Marcelo. Arias doet het ook lekker trouwens. Schaars voegt nog niet veel toe.
De verdediging oogt stabiel, ook een sterkere basis, zit meer idee in dan in de seizoenen hiervoor heb ik het idee, daar was je te vaak afh van een individuele impuls, nu oogt het team weer sterker.
Rekik is ook gewoon een hele goede aanwinst.
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 21:38 schreef tompsv18 het volgende:Rekik is wel echt genieten hoor. Wint ieder duel en voegt ook nog opbouwend wat toe. Echt genieten na jaren Marcelo. Arias doet het ook lekker trouwens. Schaars voegt nog niet veel toe.
Schaars wordt dan ook constant tegen de grond getrapt. Maar inderdaad, ik hoop Schaars in de tweede helft vervangen te zien worden door Hiljemark.
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 21:38 schreef Knalerwtje het volgende:Ik stel voor dat we elfjaar de komende tienjaar doodnegeren tot hij éénentwintigjaar is. Misschien dat het verstand met de jaren komt.
Ik heb zo het gevoel dat ik ouder ben dan jij
tja77
Proud member of the tittycrew.
quote:
Wie doet er lyrisch?
Weet je überhaupt wel wat dat woord betekent?
Overgens kun je beter gaan trollen in het Feijenoord topic, die staan achter tegen het altijd lastige Hellas Verona....
Ik ben aardig tevreden over wat ik zie.
quote:
Mooi dat je dat nu al ziet
De vraag is trouwens niet of maar wanneer Bakkali Depay of Narsingn uit de basis gaat spelen. Leuk voetballertje.
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 21:39 schreef tja77 het volgende:[..]
Wie doet er lyrisch?
Weet je überhaupt wel wat dat woord betekent?
Overgens kun je beter gaan trollen in het Feijenoord topic, die staan achter tegen het altijd lastige Hellas Verona....
Denken dat ik woorden gebruik waarvan ik de betekenis niet weet
quote:
Hij was voetballend altijd goed voor een verdediger, itt Bruma.
quote:
Ongelooflijk hè? Ik had hem wel eens in de A1 en bij Jong gezien, maar had niet verwacht dat hij dat ook op dit niveau zou kunnen.
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 21:41 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
Ongelooflijk hè? Ik had hem wel eens in de A1 en bij Jong gezien, maar had niet verwacht dat hij dat ook op dit niveau zou kunnen.
Die actie net voor de rust was heerlijk.
quote:
Het gaat erom of hij straks in de titelstrijd met de druk om kan gaan. Dat zal de tijd pas gaan leren
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 21:41 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
Hebben we in de Eredivisie op links straks Bakkali, Fischer en Boetius rondlopen. Kijk er nu al naar uit.
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 21:38 schreef DeParo het volgende:De verdediging oogt stabiel, ook een sterkere basis, zit meer idee in dan in de seizoenen hiervoor heb ik het idee, daar was je te vaak afh van een individuele impuls, nu oogt het team weer sterker.
Eens.
quote:

Zonde dat Boëtius geblesseerd is wat dat betreft.
quote:
Drie toptalenten inderdaad. Alledrie in potentie Europese top.
quote:
Dat denk ik wel. Vind hem echt een stuk beter.
quote:
Depay is een stuk minder, vooral creatief. Heb het nooit wat gevonden. Denk dat Bakkali daar gewoon gaat spelen.
quote:
Bakkali ken ik niet, maar Boëtius vindt ik echt niet zo bijzonder hoor
quote:
In potentie zeker, maar ik vraag me af of het dit jaar al gaat gebeuren. Hij zal er in ieder geval voor zorgen dat Depay scherp blijft en zolang Narsingh geblesseerd is kan Depay op rechts en Bakkali op links (of andersom).
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 21:45 schreef tja77 het volgende:Is er trouwens een kans dat Rayhi net als Bakalli dit seizoen al de stap maakt naar PSV 1? Wat ik tot nu toe gezien heb, zit daar ook veel potentie in.
Bakkali is buitencategorie, Rayhi niet.
quote:
Is inderdaad 'al' 19, Bakkali pas 17.
quote:
Nee, maar Rayhi heeft wel potentie om het eerste te halen. Dat zal alleen wel volgend seizoen zijn op zijn vroegst, hij zal eerst in de JL moeten laten zien dat hij het kan op een hoger niveau dan de A1.
En Bakkali zal waarschijnlijk ook niet altijd bij het eerste zitten. Althans, dat is het plan vooralsnog maar als ik hem in de voorbereiding zie dan zou het me niets verbazen als ze daar op terug komen.
Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 24 juli 2013 @ 21:48:58
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 21:44 schreef GGMM het volgende:[..]
Depay is een stuk minder, vooral creatief. Heb het nooit wat gevonden. Denk dat Bakkali daar gewoon gaat spelen.
we gaan nu niet ineens als PSV jongetjes van 17 een kans geven en dan ook nog eens in de basis laten beginnen

laten we snel wat kopen
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Aan de andere kant is Rayhi bijna 2 jaar jonger dan Hoesen en ik vind hem niet veel minder.
Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 24 juli 2013 @ 21:49:40
rubbereend
JUICHEN
quote:
Hoesen is dan ook geen bijzondere speler.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 21:48 schreef rubbereend het volgende:[..]
we gaan nu niet ineens als PSV jongetjes van 17 een kans geven en dan ook nog eens in de basis laten beginnen

laten we snel wat kopen

quote:
Hoesen is een spits en Rayhi een buitenspeler/aanvallende middenvelder. Niet echt te vergelijken.
quote:
Ben wel gecharmeerd van Hoesen eigenlijk
leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
quote:
Dat klopt natuurlijk. Was hij in de B1 niet nog gewoon middenvelder trouwens?
Lekker wijf in het publiek daar
Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 24 juli 2013 @ 21:52:34
rubbereend
JUICHEN
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Inderdaad. Al kan zijn vervanger waarschijnlijk minder goed voetballen en dat is niet per definitie positief.
Mehmet Tompoes?
quote:
Een goede vriend van Mark van B. Bommel
Hoe doet PSV het?
Mereiles paal
quote:
0-1 voor. Eerste helft redelijk in balans, paar hele goede aanvallen. Tweede helft is Fener beter begonnen.
Willems heeft auw.
Lompe figuren zeg.
Lekker, zo'n vriendschappelijk wedstrijd....

Wat een droeftoeters die Turken zeg.
quote:
Niets mis mee tegen een club van formaat. Hoe doet die Bakkali het?
quote:
Fantastisch, zeg ik met mijn fan-bril op. Maar serieus, hij doet het heel aardig.
quote:
Spelen redelijk ja. Valt me alleen op dat Schaars en eigenlijk het hele middenveld niet lekker staat. Schaars heeft continu overtredingen nodig om de man af te stoppen.
Achterin staat het redelijk. Dat ze die drol van een Marcelo maar op de bank houden.
U MAD?
quote:
eens, en heb geen fanbril op.
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 22:04 schreef de_boswachter het volgende:[..]
Spelen redelijk ja. Valt me alleen op dat Schaars en eigenlijk het hele middenveld niet lekker staat. Schaars heeft continu overtredingen nodig om de man af te stoppen.
Achterin staat het redelijk. Dat ze die drol van een Marcelo maar op de bank houden.
Ik wil Hiljemark eigenlijk op de positie van Schaars zien en Schaars op de plek van Wijnaldum.
quote:
''Mooi'' om te horen
quote:
Eredivisie Live 2, die kabelhoeren.
REkik is echt een baasje man. Mooi om te zien van zo'n jonkie.
Cavaliers
Retired.
Gekke Turken.
U MAD?
Arias doet het niet slecht. In ieder geval beter dan Stani, met een rode kaart bij z'n debuut (toch?).
Hiljemark voor Schaars en Locadia voor Matavz.
En Toivonen er in voor Maher.
Willems kan er echt niets van he.
Investeert die maatschappij ook in linksbacks?
quote:
Ola staat wel echt symbool voor het opportunisme in het voetbal. Een paar maanden was het nog de verlosser volgens velen, nu is het een zoutzak
OEI
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 22:18 schreef M51 het volgende:[..]
Ola staat wel echt symbool voor het opportunisme in het voetbal. Een paar maanden was het nog de verlosser volgens velen, nu is het een zoutzak

Ontbrekende schakel.
PSV komt nu toch een paar keer goed weg.
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 22:18 schreef M51 het volgende:[..]

Ja, ongelooflijk. Toen hij geblesseerd was struikelde je over de berichten dat als hij er weer was dat het allemaal wel goed zou komen.
LOCADIA!!!
GGMM
Prachtige goal.
Fuck, heerlijk doelpunt.
Zo, die zat er lekker in
Kutvoetballer, die Locadia
GGMM
koning locadia
You should read your Bible, sirs. You'll find all types of weird shit in there. Like, did you know Jesus was a Jew?
Cavaliers
Retired.