Gewoon elke keer ongesteld is een klap. En deze maand hield al weinig over. Kolven op m'n werk max 250cc, meneer drinkt 360 tot 400. Dus ochtend bijkolven. M'n vriezer is zo goed als leeg.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:43 schreef Mineola het volgende:
Tico, daar vreesde ik dus ook voor, amper voorraad nog over. Man stond al op het punt om fv te kopen.
Wat is dan de beste keus, of maakt het niet uit? Ik weet echt niks van fv...
Balen dat je productie zo terugloopt. Weet je zeker dat het daardoor komt?
Maar moedermelk verandert toch ook van samenstelling?quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:35 schreef WupWup het volgende:
Ja hoor, nummer 1 is prima geschikt. Goede marketing toch, dat we met z'n allen denken dat de eerste melk niet goed genoeg meer zou zijn? In je eigen melk heb je ook geen nummer 1, 2 of 3 hoor
Nou ja, Bram is bijna 7 maanden nu, dus dan neem ik aan dat ik voor nummer 2 moet gaan. Verder is J voor ongeveer alles allergisch. (Krassentest van 100 krasjes, 96 kwamen op. )quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:05 schreef WupWup het volgende:
HA, tja, of het nuttig is op die leeftijd kun je je afvragen idd. Meer gevoelskwestie. De koemelkeiwitten zijn in kleinere stukjes geknipt, dus makkelijker te handelen. In die zin komt dat dichterbij moedermelk, hoewel nog sterrenstelsels verwijderd.
Oh, dat had ik kunnen zeggen/doen!quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:53 schreef Olf het volgende:
En ik vind het naar dat daar actief op gestuurd wordt, dus daarom de keuze om die max 1 pak per maand die ik voorlopig gebruik iig geen Nutrilon te laten zijn
Dagelijks.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:37 schreef laziness het volgende:
[..]
Maar moedermelk verandert toch ook van samenstelling?
Ja, het bevat wat je hebt gegeten en gedronken en de vetsamenstelling verschilt en de antistoffen verschillen per ziekteverwekker die je tegenkomt. Dus zelfs per voeding heb je een iets andere samenstelling. Maar je borsten gaan niet per zes maanden of per 1 jaar een compleet andere melk aanmaken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:37 schreef laziness het volgende:
[..]
Maar moedermelk verandert toch ook van samenstelling?
Ik durf ook niet zo goed, maar ik kolf nog maar rond de 100 ml. En dan vind ik het toch een beetje zonde van mijn tijd worden. Bovendien starten komende maand 2 collega's na hun verlo weer met werken en zij willen waarschijnlijk ook gaan kolven. Dat wordt ook gewoon praktisch wat lastig bij ons. Kleine ruimte dus je moet echt om de beurt en ik vind het nu juist handig dat ik kan gaan wanneer het mij uitkomt en dan moeten we toch meer plannen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:32 schreef Tinuviel het volgende:
Phaidra, ga je stoppen met kolven op je werk? Ik durf nog niet echt.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:02 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik kom jullie gedagvaard zeggen. Het is hier nu echt klaar. Ikvheb nu 2 dagen niet gekolfd, en geen enkele vorm van stuwing. Luuk heeft 8 maanden genoten van de bv. Wie had dat nou gedacht 8 maanden geleden? Bedankt voor alle steun en lieve woorden
Met mn slaperige hoofd hier overheen gelezen; fijn dat t nu zonder stuwing of ontsteking is gelukt! En 8 maanden, goed gedaan!quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:02 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik kom jullie gedagvaard zeggen. Het is hier nu echt klaar. Ikvheb nu 2 dagen niet gekolfd, en geen enkele vorm van stuwing. Luuk heeft 8 maanden genoten van de bv. Wie had dat nou gedacht 8 maanden geleden? Bedankt voor alle steun en lieve woorden
Goed gedaan!quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:02 schreef kaatjejannie het volgende:
Wat lief!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 07:32 schreef Gulara het volgende:
Ik kom even om het hoekje spieken om te zien hoe het Mineola gaat. Fijn dat ie weer wat drinkt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |