Bijten is ook echt niet grappigquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:12 schreef SupremeEvil het volgende:
Mineola, hoop echt voor je dat de kleine nog bij je gaat drinken!
Bijten is hier niet over gegaan nadat de boventanden door waren, had ik wel gehoopt... Auw zeggen van mijn kant vindt ze heel erg grappig. Dus kan beter niets zeggen, maar of dat nou slim is? Tis vooral aan het eind als de melkstroom minder wordt... En het gekrab en geknijp en haren trekken staat me steeds vaker tegen
Nou ja, dat heb ik dus ook.... volgens mij zou ik haar volledig aan de borst kunnen hebben, als ze alles live dronk.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:47 schreef Phaidra het volgende:
Oh ik vond / vind kv ook geen vergif hoor, maar omdat mijn productie bij tijd en wijlen al problematisch was, wilde ik liever alles bv geven. Veel te bang dat het negatieve gevolgen zou hebben...
Dat mag hier ookquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:04 schreef LadyBlack het volgende:
Sorry voor deze enorme stortvloed aan frustraties weer, maar het valt me gewoon zwaar nu ik weer werk
Achteraf denk ik eigenlijk dat het niet zo'n vaart zou lopen. De stress die al dat sprokkelen veroorzaakte, had waarschijnlijk net zoveel invloed als 100ml extra kv zo nu en dan. Maar als je er middenin zit is te gewoon moeilijk. Je weet het niet zeker, en het risico wil je liever niet lopen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou ja, dat heb ik dus ook.... volgens mij zou ik haar volledig aan de borst kunnen hebben, als ze alles live dronk.
Ik ben ook wel minimaal 30 minuten bezig hoor. Ik heb dan wel zelf de sleutel en het hok is 3 stappen van m'n werkplek (bij wijze van).quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:02 schreef LadyBlack het volgende:
Heb vandeweek op mn werk ook zitten huilen trouwens; ik heb tot nu toe elke dag de kolfpauzes door een leidinggevende in mn rooster moeten laten zetten (komt helaas echt zo precies), en nu trof ik de bitch van de afdeling, die eerst al snibbig begon dat ik dat direct bij aankomst had moeten regelen, en blablabla... toen zei ze dat ze het zou invoeren, en of 20 minuten voldoende was. Ik gaf aan dat ik 30 minuten nodig heb, en toen was haar reactie opgetrokken wenkbrauwen en de opmerking "Gaat niet zo goed dan?"![]()
![]()
![]()
![]()
Dat gaat je verdomme geen flikker aan!
Later bedacht ik me dat het misschien gewoon geïnteresseerd bedoeld was, maar ik voelde me echt in de hoek gezet, en begon alles uit te leggen, dat ik eerst naar de receptie moet om de sleutel te halen, en ook na die tijd alles nog moet afspoelen enzo....en dat het inderdaad nogal wat moeite kost.
Maar je zegt toch dat E. genoeg kan drinken als je thuis bent met haar? Dan maakt je lichaam wel voldoende aan, maar krijg je het er moeilijk uit met een kolf. Dat komt vaker voorquote:Op woensdag 31 juli 2013 05:11 schreef LadyBlack het volgende:
Het kan verkeren he XM... raar dat het zo'n verschil kan zijn.
Ik kan echt razend worden nu als ik dingen lees als 'je lichaam maakt precies voldoende melk aan voor je kindje', en jij zult dat misschien hebben bij zinnen over aan de borst drinken. Stomme biologie
Maar ik zou idd eens kijken of ze het in een ziekenhuis willen hebben
Het was juist gisteren thuis bij papa... De afgelopen twee weken bij het wennen op het kdv ging het juist wel goed met de flesjes.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:42 schreef Mineola het volgende:
Shandaly, niet gewoon even wennen op het kdv? Anders vragen of ze vaker kleinere flesjes willen aanbieden? Werkte hier wel.
En dit inderdaad.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:42 schreef Mineola het volgende:
Een megavoorraad is niet zo erg toch. Het geeft je ook de mogelijkheid nog steeds bv te geven als jij allang gestopt met kolven bent.
Control en shift tegelijk doen Phaidra!quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:17 schreef Phaidra het volgende:
Mineola, fijn!!!
XM, als je langer dan 6 uur tussen de voedingen hebt zitten, dacht ik dat je lichaam een seintje afgeeft om minder melk te produceren. Daar zou ik toch nog even voor waken. Anderzijds zijn er ook baby´s die met 8 weken doorslapen bij bv, dan zit er ook langer tussen. Toen mijn uk even doorsliep rond de 3 maanden, kon ik zelf rond 5 uur opstaan voor een droomvoeding of een kolfsessie, want dan had ik echt enorme stuwing.
En als je een losse vriezer hebt (temp. van -20) dan kan je bv een jaar lang bewaren. Ik denk erover om binnenkort te stoppen met kolven, maar ik heb nog wel ruim 5 liter in voorraad. Kan hij nog even bv drinken op het kdv.
En nu ga ik uitzoeken waarom mijn laptop opeens besloten heeft om mijn toetsenbord om te gooien. Al mijn leestekens door de war van het ene op het andere moment
Ik kreeg ook al een DM met deze tip en het werkte!! *blij* Nu staat niets me in de weg om weer aan het werk te gaanquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:26 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Control en shift tegelijk doen Phaidra!
Ben jij gek, ik zeg groot gelijk hoor! Jouw dagen en nachten zijn volgens mij zwaar genoeg!quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:20 schreef Kyara het volgende:
even opnieuw opstarten werkt hier altijd wel
Als dat zou ook nog een optie zijn. Om de wekker weer 's nachts te zetten om te kolven. Maar ik denk dat ik dat niet ga trekken op de lange termijn. Misschien klinkt dat als er niet alles voor willen doen maar dan vind ik dat ene flesje kv ook niet zo erg. Klinkt misschien als vloeken in de kerk maar ben bang dat ik het anders ook niet ga trekken.
Gewoon elke keer ongesteld is een klap. En deze maand hield al weinig over. Kolven op m'n werk max 250cc, meneer drinkt 360 tot 400. Dus ochtend bijkolven. M'n vriezer is zo goed als leeg.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:43 schreef Mineola het volgende:
Tico, daar vreesde ik dus ook voor, amper voorraad nog over. Man stond al op het punt om fv te kopen.
Wat is dan de beste keus, of maakt het niet uit? Ik weet echt niks van fv...
Balen dat je productie zo terugloopt. Weet je zeker dat het daardoor komt?
Maar moedermelk verandert toch ook van samenstelling?quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:35 schreef WupWup het volgende:
Ja hoor, nummer 1 is prima geschikt. Goede marketing toch, dat we met z'n allen denken dat de eerste melk niet goed genoeg meer zou zijn? In je eigen melk heb je ook geen nummer 1, 2 of 3 hoor
Nou ja, Bram is bijna 7 maanden nu, dus dan neem ik aan dat ik voor nummer 2 moet gaan. Verder is J voor ongeveer alles allergisch. (Krassentest van 100 krasjes, 96 kwamen op. )quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:05 schreef WupWup het volgende:
HA, tja, of het nuttig is op die leeftijd kun je je afvragen idd. Meer gevoelskwestie. De koemelkeiwitten zijn in kleinere stukjes geknipt, dus makkelijker te handelen. In die zin komt dat dichterbij moedermelk, hoewel nog sterrenstelsels verwijderd.
Oh, dat had ik kunnen zeggen/doen!quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:53 schreef Olf het volgende:
En ik vind het naar dat daar actief op gestuurd wordt, dus daarom de keuze om die max 1 pak per maand die ik voorlopig gebruik iig geen Nutrilon te laten zijn
Dagelijks.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:37 schreef laziness het volgende:
[..]
Maar moedermelk verandert toch ook van samenstelling?
Ja, het bevat wat je hebt gegeten en gedronken en de vetsamenstelling verschilt en de antistoffen verschillen per ziekteverwekker die je tegenkomt. Dus zelfs per voeding heb je een iets andere samenstelling. Maar je borsten gaan niet per zes maanden of per 1 jaar een compleet andere melk aanmaken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:37 schreef laziness het volgende:
[..]
Maar moedermelk verandert toch ook van samenstelling?
Ik durf ook niet zo goed, maar ik kolf nog maar rond de 100 ml. En dan vind ik het toch een beetje zonde van mijn tijd worden. Bovendien starten komende maand 2 collega's na hun verlo weer met werken en zij willen waarschijnlijk ook gaan kolven. Dat wordt ook gewoon praktisch wat lastig bij ons. Kleine ruimte dus je moet echt om de beurt en ik vind het nu juist handig dat ik kan gaan wanneer het mij uitkomt en dan moeten we toch meer plannen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:32 schreef Tinuviel het volgende:
Phaidra, ga je stoppen met kolven op je werk? Ik durf nog niet echt.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:02 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik kom jullie gedagvaard zeggen. Het is hier nu echt klaar. Ikvheb nu 2 dagen niet gekolfd, en geen enkele vorm van stuwing. Luuk heeft 8 maanden genoten van de bv. Wie had dat nou gedacht 8 maanden geleden? Bedankt voor alle steun en lieve woorden
Met mn slaperige hoofd hier overheen gelezen; fijn dat t nu zonder stuwing of ontsteking is gelukt! En 8 maanden, goed gedaan!quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:02 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik kom jullie gedagvaard zeggen. Het is hier nu echt klaar. Ikvheb nu 2 dagen niet gekolfd, en geen enkele vorm van stuwing. Luuk heeft 8 maanden genoten van de bv. Wie had dat nou gedacht 8 maanden geleden? Bedankt voor alle steun en lieve woorden
Goed gedaan!quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:02 schreef kaatjejannie het volgende:
Wat lief!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 07:32 schreef Gulara het volgende:
Ik kom even om het hoekje spieken om te zien hoe het Mineola gaat. Fijn dat ie weer wat drinkt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |