SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.

Ik houd 5 dagen aan voor de koelkast en zou voor dinsdag niet invriezen. Onderin en achteraan blijft het goed koudquote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:41 schreef Shandaly het volgende:
Vraagje over houdbaarheid van gekolfde melk: als ik vandaag een flesje afkolf, blijft het dan in de koelkast goed t/m dinsdag? Of kan ik het beter even invriezen?
Ik lees verschillende dingen hierover... het een zegt dat het een week houdbaar is in de koelkast, en dan is het dus geen enkel probleem... maar ik lees ook over 4 tot 5 dagen houdbaarheid, en dan zou het dinsdag op het randje zijn...
Wat zouden jullie doen?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Nou wil ik helemaal niet meer aan het werkquote:
 .
. 

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Juud79 op 26-07-2013 15:56:37 ]

Wauw!!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:39 schreef Kyara het volgende:
Even een crosspost omdat ik er zo ontzettend trots op ben
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Helaas niet 100% op mijn melk maar wel voor een heel groot deel, en zeker Jolijn krijgt nog maar erg weinig kv.

soms denk ik over hoe het gaat zijn als ze niet meer wil en dan moet ik er bijna van huilen
 soms denk ik over hoe het gaat zijn als ze niet meer wil en dan moet ik er bijna van huilen 

Extra kolven als ik thuis ben lukt ook niet echt, dan komt er nauwelijks een druppel uit omdat E lekker vaak drinkt hier.
  Extra kolven als ik thuis ben lukt ook niet echt, dan komt er nauwelijks een druppel uit omdat E lekker vaak drinkt hier.

. Van 8 kolfbeurten naar 5, yay!! En doordat de tussentijden nu veel langer zijn, kan ik ook rustig eens een glaasje wijn nemen. Win!
. Van 8 kolfbeurten naar 5, yay!! En doordat de tussentijden nu veel langer zijn, kan ik ook rustig eens een glaasje wijn nemen. Win!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |