Nathan heeft 2 jaar bij mij gedronken en geeft soms aan dat hij wel weer eens wil proberen. Ik voel me daar echt niet lekker bij, bij de gedachte dat... Terwijl hij een jaar geleden nog dronk. Bizar hoe dat gaat.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:32 schreef Kyara het volgende:
Aaah, Marjoleintje
Mooie Pessie!
Ik vind het nu zo natuurlijk om te voeden, maar ik kan me er niks bij voorstellen dat M bij me zou drinken eigenlijk. Raar he. Wie weet voed ik de meiden nog wel gewoon als ze zijn leeftijd zijn.
Ik heb 2 maanden getandemd (dus tot januari dit jaar) en moet er nu ook niet meer aan denken. Heb ergens anders gelezen dat het nare gevoel wat het bij me opriep toen nursing agitation heet, ik wilde dat ik dat eerder had geweten.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:11 schreef pessie het volgende:
[..]
Nathan heeft 2 jaar bij mij gedronken en geeft soms aan dat hij wel weer eens wil proberen. Ik voel me daar echt niet lekker bij, bij de gedachte dat... Terwijl hij een jaar geleden nog dronk. Bizar hoe dat gaat.
En afleiding idd
Ik kende het niet, maar dat klinkt best heftigquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:28 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik heb 2 maanden getandemd (dus tot januari dit jaar) en moet er nu ook niet meer aan denken. Heb ergens anders gelezen dat het nare gevoel wat het bij me opriep toen nursing agitation heet, ik wilde dat ik dat eerder had geweten.
Oeh, klinkt inderdaad heftigquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:28 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik heb 2 maanden getandemd (dus tot januari dit jaar) en moet er nu ook niet meer aan denken. Heb ergens anders gelezen dat het nare gevoel wat het bij me opriep toen nursing agitation heet, ik wilde dat ik dat eerder had geweten.
Het gaat me ook niet (per sé) om de uitkomst, maar om het ontzettend nare gevoel wat ik kreeg als ze wilde drinken en ik niet begreep. Dat gevoel heb ik nog heel lang bij me gedragen als er ook maar iets was wat zij anders wilde dan ik. Ik denk oprecht dat een hoop dingen heel anders waren gegaan als ik had geweten wat het was. We zijn nu ongeveer een jaar verder denk ik, ik had echt veel eerder moeten stoppen tijdens m'n zwangerschap. Maar goed, achteraf kijk je de koe in de kont enzo...quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:06 schreef WupWup het volgende:
Morretje, ik had ook last van nursing agitation en ben daardoor gestopt met 2,5 jaar. Ik wist wel wat er aan de hand was en het maakte wat dat betreft niet uit voor de uitkomst.
Dochter vraagt nu ook of ze straks weer mag drinken. Ik weet het nog niet, we zien wel. Dikke kans dat het haar toch niet meer lukt, krijgt ze wel een bekertje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
Ik houd 5 dagen aan voor de koelkast en zou voor dinsdag niet invriezen. Onderin en achteraan blijft het goed koudquote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:41 schreef Shandaly het volgende:
Vraagje over houdbaarheid van gekolfde melk: als ik vandaag een flesje afkolf, blijft het dan in de koelkast goed t/m dinsdag? Of kan ik het beter even invriezen?
Ik lees verschillende dingen hierover... het een zegt dat het een week houdbaar is in de koelkast, en dan is het dus geen enkel probleem... maar ik lees ook over 4 tot 5 dagen houdbaarheid, en dan zou het dinsdag op het randje zijn...
Wat zouden jullie doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |