abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129333326
Noh, Kyara O+ O+ O+ Wat een prachtige mijlpaal en collage!! Jij stoere vrouw _O_

Marjo en pessie, superlief!

KJ, fijn dat het nu goed loopt!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_129333341
dubbel
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 25 juli 2013 @ 19:40:45 #33
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129340764
Ik sluit me aan bij de rest Kyara! :Y Mooie foto's ook.

En ook props voor Marjolijntje en belle.

Fijn dat het beter gaat met afbouwen kj.

Hier ga ik proberen of ik nog een sessie per dag minder kan kolven. Ik zat op 8 en afgelopen week op 7 en ik blijf m'n liter houden. Even kijken of dat met 6x kolven per dag ook zo blijft. En iets terugloop is niet erg. Ik kolf ruim meer dan zij drinkt en met even opvoeren heb ik het wellicht ook weer snel opgekrikt.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_129341865
Kyara *O* gefeliciteerd met halfjaardag van de meisjes en met 6 maanden bv.prachtige foto's en het mooiste vind ik de duo voedingsfoto's. Hebben wij daarom 2 borsten O+ ;)

Marjo en pessie leuke foto's.

Kj fijn dat het zo goed gaat.

Xcuzme, dan zou ik ook 1 keer minder doen denk ik.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_129343392
Duo voeden vind ik een stuk lastiger nu ze zo groot zijn. Ze zijn ook sneller afgeleid.
  donderdag 25 juli 2013 @ 21:11:20 #36
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_129344448
quote:
17s.gif Op donderdag 25 juli 2013 13:32 schreef Kyara het volgende:
Aaah, Marjoleintje O+

Mooie Pessie!

Ik vind het nu zo natuurlijk om te voeden, maar ik kan me er niks bij voorstellen dat M bij me zou drinken eigenlijk. Raar he. Wie weet voed ik de meiden nog wel gewoon als ze zijn leeftijd zijn.
Nathan heeft 2 jaar bij mij gedronken en geeft soms aan dat hij wel weer eens wil proberen. Ik voel me daar echt niet lekker bij, bij de gedachte dat... Terwijl hij een jaar geleden nog dronk. Bizar hoe dat gaat.

En afleiding idd :')
pi_129344469
KJ, fijn dat het goed gaat met het afbouwen en dat de ontstekingen ed achter de rug zijn :*
pi_129345337
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2013 21:11 schreef pessie het volgende:

[..]

Nathan heeft 2 jaar bij mij gedronken en geeft soms aan dat hij wel weer eens wil proberen. Ik voel me daar echt niet lekker bij, bij de gedachte dat... Terwijl hij een jaar geleden nog dronk. Bizar hoe dat gaat.

En afleiding idd :')
Ik heb 2 maanden getandemd (dus tot januari dit jaar) en moet er nu ook niet meer aan denken. Heb ergens anders gelezen dat het nare gevoel wat het bij me opriep toen nursing agitation heet, ik wilde dat ik dat eerder had geweten.
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_129346304
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 21:28 schreef Morretje het volgende:

[..]

Ik heb 2 maanden getandemd (dus tot januari dit jaar) en moet er nu ook niet meer aan denken. Heb ergens anders gelezen dat het nare gevoel wat het bij me opriep toen nursing agitation heet, ik wilde dat ik dat eerder had geweten.
Ik kende het niet, maar dat klinkt best heftig :o
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_129346727
Zó lief die voedingsfoto's O+ Zo fijn geborgen bij mama, echt één van de mooiste dingen die er is.
  donderdag 25 juli 2013 @ 22:06:10 #41
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_129346889
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 21:28 schreef Morretje het volgende:

[..]

Oeh, klinkt inderdaad heftig :*

Voor mij is het nu ook dat borstvoeding voor baby's is, terwijl ik een peuter gevoed heb, met veel liefde :? . Dat besef is ook best gek. En ik zou Lauren ook 2 jaar willen voeden, als het lukt.
pi_129346904
Morretje, ik had ook last van nursing agitation en ben daardoor gestopt met 2,5 jaar. Ik wist wel wat er aan de hand was en het maakte wat dat betreft niet uit voor de uitkomst.
Dochter vraagt nu ook of ze straks weer mag drinken. Ik weet het nog niet, we zien wel. Dikke kans dat het haar toch niet meer lukt, krijgt ze wel een bekertje.
pi_129351467
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 22:06 schreef WupWup het volgende:
Morretje, ik had ook last van nursing agitation en ben daardoor gestopt met 2,5 jaar. Ik wist wel wat er aan de hand was en het maakte wat dat betreft niet uit voor de uitkomst.
Dochter vraagt nu ook of ze straks weer mag drinken. Ik weet het nog niet, we zien wel. Dikke kans dat het haar toch niet meer lukt, krijgt ze wel een bekertje.
Het gaat me ook niet (per sé) om de uitkomst, maar om het ontzettend nare gevoel wat ik kreeg als ze wilde drinken en ik niet begreep. Dat gevoel heb ik nog heel lang bij me gedragen als er ook maar iets was wat zij anders wilde dan ik. Ik denk oprecht dat een hoop dingen heel anders waren gegaan als ik had geweten wat het was. We zijn nu ongeveer een jaar verder denk ik, ik had echt veel eerder moeten stoppen tijdens m'n zwangerschap. Maar goed, achteraf kijk je de koe in de kont enzo... ;)

Wat een kutgevoel he?
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  vrijdag 26 juli 2013 @ 08:22:31 #44
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_129357503
Bij Harry ben ik in mijn zwangerschap gestopt met voeden. Ik had al veel last van mijn bekken en door de zwangerschap deed het aanhappen echt héél erg veel pijn. Ik had geen zin om daar ook nog eens 2x per dag met kromme tenen voor in bed te liggen. Daarbij kwam dat Harry het aantal voedingen weer ging opbouwen omdat er natuurlijk niks meer kwam. Ik heb de ochtend- en avondrituelen omgegooid en het ging (tot mijn verbazing) hartstikke makkelijk. Hij heeft er 1 week later nog eens een keer naar gevraagd en daarna was het over. Harry was toen 21 maanden.

Nu wil Harry ook vaker nog bij me drinken. Niet dat hij het nog kan, maar ik weiger ook. Hij mag er wel bij komen liggen als ik Huubke voed. Dan ligt hij op de andere borst.
Als ik dan moet wisselen van borst, dan moeten ze even ruilen van plek.
Een poos geleden legde Harry bezitterig zijn hand op de borst en zei dan: nee, die is van mij!
Maar daar heb ik duidelijk een stokje voor gestoken. Het zijn míjn borsten. Altijd, overal. Ík beslis. Ook Huubke heeft niet onbeperkte toegang (meer).
pi_129360216
Vraagje over houdbaarheid van gekolfde melk: als ik vandaag een flesje afkolf, blijft het dan in de koelkast goed t/m dinsdag? Of kan ik het beter even invriezen?
Ik lees verschillende dingen hierover... het een zegt dat het een week houdbaar is in de koelkast, en dan is het dus geen enkel probleem... maar ik lees ook over 4 tot 5 dagen houdbaarheid, en dan zou het dinsdag op het randje zijn...

Wat zouden jullie doen?
pi_129360422
Invriezen zou ik doen.
pi_129360431
Ik zou, zeker met dit weer, invriezen. Maar ik laat het sowieso maar twee dagen in de koelkast staan. Maandagavond weer eruit halen en in de koelkast laten ontdooien. Zit je ook niet met twee keer opwarmen.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 10:50:19 #48
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129360472
Invriezen denk ik. Heb 1x gehad dat ik melk had opgewarmd en het zag er zo raar uit in het flesje, liet korreltjes achter enzo. Dat heb ik toen weggegooid en die melk had 4 dagen in de koelkast gestaan.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_129360521
Ik bewaar 24 uur in de koelkast, niet langer. Geen idee waar ik vandaan heb dat het niet langer mag hoor.
pi_129360706
Ik zou het in de koelkast bewaren. Het weer heeft er niks mee te maken, de koelkast is even koud. Mijn dochter dronk liever melk uit de koelkast dan ontdooid.

Zonde XM, dat is alleen maar vetafscheiding. Je ruikt het aan de melk als het niet goed meer is (geldt niet voor ontdooide melk, die ruikt vaak ranzig terwijl er niks mee is) en je baby weigert het wrs ook als het niet goed meer is.
pi_129360721
Ik kolf soms op vrijdag voor de woensdag en bewaar dat in de koelkast. Wel onderin en achterin een goede koelkast en flesjes en kolf uit de sterilisator.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 11:53:21 #52
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129362698
Neuh dit was geen vetafscheiding. Dat herken ik inmiddels wel. Mss was het nog nét ok, maar ernstig op het randje. Ik durfde het niet meer te geven.

En gister weer een dag zonder poep. Ik kan daar maar niet aan wennen.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 12:12:36 #53
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_129363472
Ik hou een blog bij voor de kids (schrijf uit de eerste persoon) en ik wil even mijn blogje over de (borst)voeding met jullie delen. Het blogje beschrijft ook de andere voeding, maar dat is minder relevant voor dit topic. ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_129363654
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 10:41 schreef Shandaly het volgende:
Vraagje over houdbaarheid van gekolfde melk: als ik vandaag een flesje afkolf, blijft het dan in de koelkast goed t/m dinsdag? Of kan ik het beter even invriezen?
Ik lees verschillende dingen hierover... het een zegt dat het een week houdbaar is in de koelkast, en dan is het dus geen enkel probleem... maar ik lees ook over 4 tot 5 dagen houdbaarheid, en dan zou het dinsdag op het randje zijn...

Wat zouden jullie doen?
Ik houd 5 dagen aan voor de koelkast en zou voor dinsdag niet invriezen. Onderin en achteraan blijft het goed koud :Y
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 26 juli 2013 @ 12:19:24 #55
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129363761
Fascinerend Davinia, en het klinkt of jij en A het nog prima even volhouden zo! ^O^
pi_129363814
Davinia, bijzonder om te lezen! O+
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 26 juli 2013 @ 13:12:45 #57
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129365800
Wat mooi om te lezen Davinia! O+
  vrijdag 26 juli 2013 @ 13:39:30 #58
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129366707
Even een crosspost omdat ik er zo ontzettend trots op ben O+ O+

Helaas niet 100% op mijn melk maar wel voor een heel groot deel, en zeker Jolijn krijgt nog maar erg weinig kv.
pi_129366864
Wow Kyara, zeker goed! En héél terecht dat je trots bent, zowel op groei van je dametjes als op zes maanden bv voor allebei!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 14:06:29 #60
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129367652
Yup.... dat kwam inderdaad overeen....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')