Gewoon elke keer ongesteld is een klap. En deze maand hield al weinig over. Kolven op m'n werk max 250cc, meneer drinkt 360 tot 400. Dus ochtend bijkolven. M'n vriezer is zo goed als leeg.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:43 schreef Mineola het volgende:
Tico, daar vreesde ik dus ook voor, amper voorraad nog over. Man stond al op het punt om fv te kopen.
Wat is dan de beste keus, of maakt het niet uit? Ik weet echt niks van fv...
Balen dat je productie zo terugloopt. Weet je zeker dat het daardoor komt?
Maar moedermelk verandert toch ook van samenstelling?quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:35 schreef WupWup het volgende:
Ja hoor, nummer 1 is prima geschikt. Goede marketing toch, dat we met z'n allen denken dat de eerste melk niet goed genoeg meer zou zijn? In je eigen melk heb je ook geen nummer 1, 2 of 3 hoor
Nou ja, Bram is bijna 7 maanden nu, dus dan neem ik aan dat ik voor nummer 2 moet gaan. Verder is J voor ongeveer alles allergisch. (Krassentest van 100 krasjes, 96 kwamen op. )quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:05 schreef WupWup het volgende:
HA, tja, of het nuttig is op die leeftijd kun je je afvragen idd. Meer gevoelskwestie. De koemelkeiwitten zijn in kleinere stukjes geknipt, dus makkelijker te handelen. In die zin komt dat dichterbij moedermelk, hoewel nog sterrenstelsels verwijderd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |