SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Breien was de nieuwe yoga, schoffelen is het nieuwe breien.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Schoffelen, het nieuwe schwaffelen?
Ja, precies wat ik wilde, relaxed, geen druk. Het betekent ook dat ik genoeg zelfvertrouwen heb om daar zelf mijn grenzen aan te geven. Dat vind ik een mooie bonus.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:01 schreef Isabeau het volgende:
Wat ontzettend leuk dat het leuk was, Krak!!
Ik kon de tuin niet vinden op die site, maar het is idd erg open. Dat heb ik liever dan het parkbos van maandag.quote:
Het is al aangekleed met bloembedden en kruidenbedden. Maar het is gewoon een tuin binnen een muur. Ik vind het prettiger dan alleen maar bos.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:31 schreef Bluezz het volgende:
Ik hou wel van bossig in de tuin, maar ruimte is ook fijn.
En het wordt nog vast wel aangekleed
quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:31 schreef Bluezz het volgende:
Ik hou wel van bossig in de tuin, maar ruimte is ook fijn.
En het wordt nog vast wel aangekleed
In de herfst heb ik guldenroede (Solidago) in de aanbieding. En bosaardbeien.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]er komen nog genoeg plantjes in! Lekker veel en vol!
Een muur of wand, of stapel van losse stenen waar de zon vrij op kan schijnen waar slangen en andere reptielen in kunnen wonen en zich warmen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:50 schreef Isabeau het volgende:
Krak, wat is een slangenmuur(ik zag dat op de website staan).
Eerse keer dat ik er van hoor, wat leukquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Een muur of wand, of stapel van losse stenen waar de zon vrij op kan schijnen waar slangen en andere reptielen in kunnen wonen en zich warmen.
Nee. Het is een muur met nissen zeg maar. Rechthoekig of rond. In die nissen werden bomen geplant die veel warmte nodig hebben om hun vruchten te laten rijpen, zoals perziken of vijgen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een muur of wand, of stapel van losse stenen waar de zon vrij op kan schijnen waar slangen en andere reptielen in kunnen wonen en zich warmen.
Goed zo!quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Zo, ben weer goed gevoed.
Flinke prak (gekookte aardappelen, 2 scheppen andijvie en 1,5 schep jus) met een reuzekarbonade
Zo gaaf!quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb ook een bijenhotel in de tuinAlleen heeft er nog niemand gelogeerd
Jamaar, dat is al meer dan de meeste mensen hebben. Ik houd van kruiden,dus die heb ik op mijn balkon. En ik heb ook kruiden die ik niet gebruik, gewoon voor de insecten.quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb maar een kleintje hoor![]()
Heb ook een vlinder- en een lievenheersbeestjeskastje
Dat paste wel. Die familie had ook nog eens een te vroeg geboren tweeling verloren. Hun mam werd wel ernaast begraven.quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:37 schreef krakkemieke het volgende:
He, vanmiddag liepen mijn vriendin ik heel langzaam weg van de begrafenis. Want die laatste gitaarsolo is wel het meest verdrietige stuk muziek wat ik ken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
Eh , nou eigenlijk niet.quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:52 schreef AnneX het volgende:
Wat een vreemde dag voor je: afscheid en
een nieuw begin bij Staatsbosbeheer...
Volfers vriendin Yvonne op twee![]()
quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:16 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, net mailuitwisseling met de ex gehadKut zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat vind jij ervan?Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:16 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, net mailuitwisseling met de ex gehadMaare, dat is helemaal niet jou probleem!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:16 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, net mailuitwisseling met de ex gehadWat denk je erover, vraagteken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Aha,quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:26 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee. Het is een muur met nissen zeg maar. Rechthoekig of rond. In die nissen werden bomen geplant die veel warmte nodig hebben om hun vruchten te laten rijpen, zoals perziken of vijgen.
De muur kronkelt, zoals een slang, vandaar de naam.
Op Groeneveld is er een klein stuk slangemuur gerestaureerd, het is duur.
Ze hebben er wel een bijenhotel, LOL! Een soort duiventil met kleine gaatjes, waar solitaire bijen hun eieren kunnen leggen.
Volgens mij is die muur heel goed voor dieren die warmte nodig hebben.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Aha,
Goegel
Wat ik bedoel wordt reptielenmuur genoemd
[ afbeelding ]
Dan wil je vooral een grote composthoop hebben. Daar leggen ze eieren, want de rottende composthoop geeft de warmte waar hun eieren uitkomen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Wil er eentje in mijn tuin, lijkt me te gek om bv hazelwormen en hagedissen er in te hebben
Wiens onderzoek?quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:10 schreef borisz het volgende:
In het kader van onderzoekjes hebben we net De TV Kantine en Hardcore Pawn gekeken.. We kregen het op een DVDtje thuisgestuurd.
Morgen volgt de enquete
Van Ipsos, een vrijwillig onderzoek. Vragenlijst komt morgen per emailquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:59 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wiens onderzoek?
Vrijwillig / verplicht kijken?!![]()
Wat wordt er gemeten? Het aantal lachsalvo's ?
quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:59 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wiens onderzoek?
quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:59 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wiens onderzoek?
Verkeerde topicquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Morgen kan ik beginnen met plantjes kopen![]()
Ik ga sowieso gezellige gekleurde potten met potplanten kopen voor het achterterras. Voor het voorterras heb ik al wel aardig genoeg denk ik, daar houden we het wat ingetogener. Maar heb wel een paar prachtige terracotta potten gezien die ik voor de kruiden kan gebruiken.
zin in
Jaaaaa zo leuk om te doenquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Morgen kan ik beginnen met plantjes kopen![]()
Ik ga sowieso gezellige gekleurde potten met potplanten kopen voor het achterterras. Voor het voorterras heb ik al wel aardig genoeg denk ik, daar houden we het wat ingetogener. Maar heb wel een paar prachtige terracotta potten gezien die ik voor de kruiden kan gebruiken.
zin in
quote:
Nee, voelde wel zo gek genoegquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:46 schreef AnneX het volgende:
Jij hebt toch geen tegels getild en gesjouwd...
Heb ik, net als kikkers en padden, woel en spitsmuizen, af en toe een marter.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:50 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dan wil je vooral een grote composthoop hebben. Daar leggen ze eieren, want de rottende composthoop geeft de warmte waar hun eieren uitkomen.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb ik, net als kikkers en padden, woel en spitsmuizen, af en toe een marter.
Logisch wel...plus uitputtende adrenaline !?quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, voelde wel zo gek genoeg![]()
Was om 5 uur wakker en was pas om 1 uur gaan slapen. Geen tijd voor siësta want vreemde mannen in de tuin en overleg en controle nodig.. Dus moe
quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:55 schreef AnneX het volgende:
[..]
Logisch wel...plus uitputtende adrenaline !?
Jonge egeltjes zijn zooooo lief.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]nice!
Ik hoop de egel terug te kunnen lokken volgend jaar, met een goed beschutte hoek voor hem![]()
En veeeeel insecten door alle bloemplanten
Ik had hele mooie libellen en juffertjes toen ik nog een vijver had..quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jonge egeltjes zijn zooooo lief.
Heb een deel van de tuin vol wilde bloemen, tuin is daar vol met bijen, hommels, vlinders, libelles die jagen.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:59 schreef AnneX het volgende:
Het is lastig je rust te vinden in aanloop naar zo'n projekt en de daadwerkelijke verwezelijking en afkicken van studie.
Eigenlijk twee groooote projekten achter elkaar.
Tenminste...2 stuivers.
Allemaal hier voor de deurquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jonge egeltjes zijn zooooo lief.
Heb een deel van de tuin vol wilde bloemen, tuin is daar vol met bijen, hommels, vlinders, libelles die jagen.
Die staat klaar in de vensterbankquote:
Nog net. Dat klopt.quote:
Hoe was het nou gisteren?quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:31 schreef Isabeau het volgende:
Als ik een beetje doorwerk kan ik al het werk voor vandaag voor 10 uur gedaan hebben
Dacht je dat?quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:01 schreef AnneX het volgende:
Achter de comp. even digitaal de aow-aanvraag regelen voor twee personen*O*
Ja, jullie ouders - behalve golfer - zijn jonger over het algemeen.
Nee hoorquote:Op donderdag 25 juli 2013 12:01 schreef AnneX het volgende:
We doen het vandaagquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:54 schreef golfer het volgende:
Hoe was het nou gisteren?
Contract getekend en werkomgeving bekeken? Beviel dat?
Mijn ouders krijgen beiden ook al AOW heurquote:
Ik ook, maar ik weet niet of er een gunstige regeling betaat voor iemand van mijn leeftijdquote:Op donderdag 25 juli 2013 12:27 schreef golfer het volgende:
Ik ben er zelf al bijna aan toe, die AOW.
Dat heb ik met de ING rentepunten.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:27 schreef morgane het volgende:
Heerlijk om niks meer voor m'n studie te moeten doen, kan me eindelijk op allerlei klusjes storten die anders blijven liggen. Net 2 uur doorgebracht met het tellen van al m'n Douwe Egberts-punten en kijken wat ik ervan kan kopen...hebben ze niet wat ik zoekmaar wel bijna 10.000 punten
Ohja rentepunten, daar heb ik er ook heel veel van :p 2 keer iets mee gedaan ofzoquote:Op donderdag 25 juli 2013 12:38 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat heb ik met de ING rentepunten.
En die koffiepunten gebruik ik gewoon huismerk.
Een hele parmezaanse kaas? Ik zou de straat uitnodigen voor spaghetti!quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb een zak pijnboompitten en een parmezaanse kaas. Wat zal ik hiermee maken vanavond?
Basilicum, olijfolie en een beetje knoflook erbij en je kunt een heerlijke pesto maken.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb een zak pijnboompitten en een parmezaanse kaas. Wat zal ik hiermee maken vanavond?
Daar dacht ik het eerste aan.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Basilicum, olijfolie en een beetje knoflook erbij en je kunt een heerlijke pesto maken.
Lekker maar zelfgemaakt blijft dezelfde dag het lekkerst en na 2 dagen al niet meer zo, vind ik.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Basilicum, olijfolie en een beetje knoflook erbij en je kunt een heerlijke pesto maken.
Invriezen of onder de olie zetten en dan door pastasausen werkenquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Lekker maar zelfgemaakt blijft dezelfde dag het lekkerst en na 2 dagen al niet meer zo, vind ik.
En tis een punt Lienekien, geen hele
Als je een beetje ruim overgiet met olijfolie en in een tupperwarebakje in de koelkast bewaart kan je het wel een week goed houden.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Lekker maar zelfgemaakt blijft dezelfde dag het lekkerst en na 2 dagen al niet meer zo, vind ik.
Zien ze er zo uitquote:Op donderdag 25 juli 2013 17:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik maak vanavond tomatensoep met pesto vooraf, en spaghetti met pesto en extra pijnboompitten daarna
De 2e. Het zijn echte Spaanse biologische.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zien ze er zo uit
[ afbeelding ]
Of meer langwerpig zoals deze
[ afbeelding ]
Mijn moeder was haar hele leven, decennialang, DE punten aan het sparen, had er ook veel van mijn zus en mijn oma gekregen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:07 schreef morgane het volgende:
[..]
Ohja rentepunten, daar heb ik er ook heel veel van :p 2 keer iets mee gedaan ofzo
Die DE-punten hebben mijn moeder + schoonmoeder voor me gespaard. Nooit gedacht dat het er al zoveel waren
quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:44 schreef AnneX het volgende:
Piet...vh hield fft een notenfabriek draaiende terwijl de werkgever in Verweggistan zaken deed.
Ah, lekker.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
De 2e. Het zijn echte Spaanse biologische.
Ik dacht dat noten aan bomen of struiken groeidenquote:Op donderdag 25 juli 2013 17:44 schreef AnneX het volgende:
Piet...vh hield fft een notenfabriek draaiende terwijl de werkgever in Verweggistan zaken deed.
Weet ik maar dat is ook uit zn verband gerukt. Dat was een batch en wordt allang niet meer verkocht. Desalniettemin zijn die grote wel veel lekkerder.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ah, lekker.
Die korte bovenste komen uit china, zijn goedkoper maar staan zwaar in de verdenking dat mensen daar soms wekenlang alles zeer bitter door smaakt
Ik begreep dat dit niet bekend was waar het aan lag, of weet jij meer?quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Weet ik maar dat is ook uit zn verband gerukt. Dat was een batch en wordt allang niet meer verkocht. Desalniettemin zijn die grote wel veel lekkerder.
Sun wordt voorgeïnformeerdquote:Op donderdag 25 juli 2013 17:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja ik denk dat Tav Sunny ontvriend heeft op facebook
Heb het te warm voor bijdehand gedoequote:
mijn ouders treken al een paar jaar van drees.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:01 schreef AnneX het volgende:
Straks halen ze Mart Smeets nog terugquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:02 schreef borisz het volgende:
De NOS verliest één van zijn beste krachten.
Toine > Jack en Tom
volgens mij was er wel wat meer over bekend inmiddels.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik begreep dat dit niet bekend was waar het aan lag, of weet jij meer?
Feliquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:24 schreef Isabeau het volgende:
En de baan gaat definitief door! Maand proef en dan vast contract en salaris had ik ook goed verstaan
Joepie!quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:24 schreef Isabeau het volgende:
En de baan gaat definitief door! Maand proef en dan vast contract en salaris had ik ook goed verstaan
[..]
volgens mij was er wel wat meer over bekend inmiddels.
Ik zit in de trein en buiten stortregent het en ik word nat!! Wat blijkt, de ramen kan je alleen met zo' n sleutel open en dicht doen![]()
Had je vorige week maar aan moeten schuivenquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
FeliMag ik dan nu weten wat het is?
Isa, kun/wil je non-intimi al iets meer vertellen over de soort baan of branche of dergelijke? Ben heel benieuwd. Hoef absoluut geen details hoor, als je dat niet wilt (als je bijvoorbeeld voor de geheime dienst aan de slag gaat of zo).quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zit in de trein en buiten stortregent het en ik word nat!! Wat blijkt, de ramen kan je alleen met zo' n sleutel open en dicht doen![]()
De Mossad is blij met haar nieuwe medewerker.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Isa, kun/wil je non-intimi al iets meer vertellen over de soort baan of branche of dergelijke? Ben heel benieuwd. Hoef absoluut geen details hoor, als je dat niet wilt (als je bijvoorbeeld voor de geheime dienst aan de slag gaat of zo).
gefeliciteerd.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het was leuk je gekend te hebben, g. Ik verwacht dat de Mossad je binnen nu en 24 uur 'op kibboets' stuurtquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:34 schreef golfer het volgende:
De Mossad is blij met haar nieuwe medewerker.![]()
[..]
Echt zo triest, je zou Wouters en de gehele selectie er gewoon direct uit moeten flikkerenquote:
Nu moet ik je eliminerenquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:34 schreef golfer het volgende:
De Mossad is blij met haar nieuwe medewerker.![]()
quote:
Aviv Kokhavi belde, we moeten de actie afbrekenquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nu moet ik je eliminerenOf eigenlijk iedereen hier
Piet, je dekmantelquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Aviv Kokhavi belde, we moeten de actie afbreken
Gids of dergelijke?quote:
Weet eigenlijk nog steeds niet of het nou wel of geen goede trainer isquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Echt zo triest, je zou Wouters en de gehele selectie er gewoon direct uit moeten flikkeren![]()
Denk dat hij genoeg verstand van voetbal heeft, maar als leider heb ik hem niet zo hoog zitten.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Weet eigenlijk nog steeds niet of het nou wel of geen goede trainer is
Hebben jullie een Fox Sports () abonnement voor volgend seizoen?
Een echte binnenvetterquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Denk dat hij genoeg verstand van voetbal heeft, maar als leider heb ik hem niet zo hoog zitten.
Ik heb nog doorlopend Eredivisie-live op de PC en de tablet t/m september.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:23 schreef Stereotomy het volgende:
Hebben jullie een Fox Sports () abonnement voor volgend seizoen?
Ja, leuk. Alweer een tijdje geleden dat ik in Israël was en de taal kan ik dan ook weer een beetje ophalen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:06 schreef Leintjeuh het volgende:
Het was leuk je gekend te hebben, g. Ik verwacht dat de Mossad je binnen nu en 24 uur 'op kibboets' stuurt
Ja maar Fox is wel Toinniequote:Op donderdag 25 juli 2013 22:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb nog doorlopend Eredivisie-live op de PC en de tablet t/m september.
Dat is dus Foxgeworden.
Na september ga ik het even bezien of ik het weer verleng, want dan wordt het toch wel een stukkie duurder per maand voor mij.
Bijl en Hak...ik snap em.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Vond zelf deze woordgrap leuker
CUL / Heel Holland Bakt #7 Waar Martine met bijltjes hakt
Hoezo duurder dan? Prijs van mijn internet abbo blijft gelijk volgens mij?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb nog doorlopend Eredivisie-live op de PC en de tablet t/m september.
Dat is dus Foxgeworden.
Na september ga ik het even bezien of ik het weer verleng, want dan wordt het toch wel een stukkie duurder per maand voor mij.
Online gaat van 13e naar 16e pm. Seizoensabo van 100 naar 150quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hoezo duurder dan? Prijs van mijn internet abbo blijft gelijk volgens mij?
Daar was ik al bang voor.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:30 schreef borisz het volgende:
Online gaat van 13e naar 16e pm. Seizoensabo van 100 naar 150
s morgens op de fiets naar het station is werkelijk heerlijk! De temperatuur, maar ook, omdat het zo vroeg is en vakantie, zo heerlijk stil. En landelijk, en dorps en ik zie elke ochtend familie Nijlgans met de 2 kleine pullekes die nu in hun puberteit zijnquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:52 schreef FutureFairytale het volgende:
Hier ook zoals al n tijd slaapkamerraam wijd open. Word t rond 5u lekker koel.
En in de sollicitaties????quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:36 schreef Stereotomy het volgende:
Veel sjans, weinig goede dansen
ongelukkig in de liefde, gelukkig in het spel...
voor volgende week weer een gesprek gescoordquote:
Mooi zo.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:42 schreef Stereotomy het volgende:
voor volgende week weer een gesprek gescoordwe gaan het meemaken
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:45 schreef Stereotomy het volgende:
Ben eindelijk binnen bij de chipsbakkert.
De functie is een stuk minder interessant dan die van de lampjes, maar de tijd komt dat ik niet té kieskeurig moet zijn.quote:
Mwah, ik ben een netto grootverdiener voor de staat tenzij ik morgen onder een auto komquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:50 schreef golfer het volgende:
Ja, ga die studieschuld eindelijk eens afbetalen en wat nuttigs voor de maatschappij doen!
Als ik naar mijn deel belasting kijk dan krijg ik soms ook het gevoel dat ik in mijn eentje naast mijn eigen gezin nog een bijstandsgezin moet onderhouden.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:59 schreef Stereotomy het volgende:
Mwah, ik ben een netto grootverdiener voor de staat tenzij ik morgen onder een auto kom
Bruto ga ik er bizar op vooruit. Bedankt voor de niet-contractverlengingquote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:17 schreef TAV74 het volgende:
Ik reken dus ook maar niet met mijn bruto salarisIk ben wel tevreden met wat er netto overblijft.
Bruto is alleen leuk voor stoere verhalen op verjaardagenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bruto ga ik er bizar op vooruit. Bedankt voor de niet-contractverlenging
De sommetjes van 2013 weet ik niet.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ik naar mijn deel belasting kijk dan krijg ik soms ook het gevoel dat ik in mijn eentje naast mijn eigen gezin nog een bijstandsgezin moet onderhouden.
GoedemorgenDat is wel waar ik gisteren allemaal vragen over heb gesteld: belasting, WW-premies, ziekengeld, vakantiegeld etc. Maar allemaal prima in orde. Ben alleen vergeten iets te vragen over pensioenopbouw, maar ik vrees dat dat er niet bij in zit.
Verschil in wat? Als je groot wilt worden in dit vak moet je wel wat duidelijker zijn Boriszquote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:23 schreef borisz het volgende:
[..]
De sommetjes van 2013 weet ik niet.
In 2010 was het verschil van 40k bruto tussen een alleenstaande en twee ouders + 2 kinders incluis kinderopvangtoeslag 16.000euro.
Wat men netto overhield door alle belastingen en toeslagenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Verschil in wat? Als je groot wilt worden in dit vak moet je wel wat duidelijker zijn Borisz
16000quote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Wat men netto overhield door alle belastingen en toeslagen.
Gaat bij een gezin wel over het gezamelijk inkomen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
16000Dan draag je in het gunstigste geval per saldo wel heel weinig af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Komt er storm aan dan?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:11 schreef PdeHoog het volgende:
Tof, Sun
Hier voorbereidingen voor vertrekEn onderweg naar huis gaan we nog even een vaartochtje over de Biesbosch doen. Hoewel ik me afvraag of dat heel verstandig is met het weer dat er aankomt.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:11 schreef TAV74 het volgende:
Lounge against the machine
Die tegels in jullie tuin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verliefd.
Ik ben echt jaloers. Ik ben enorm blij dat ik op mijn 20ste huisje heb met een grote tuin, maar de grindtegels die erin liggen zijn wel een beetje jammer.![]()
Rond 12:00 ongeveer komt onweer in Zuid Nederland aan en trekt daarna over het land in noordelijke richting.quote:
Nou, iets dat eruit ziet alsof er over nagedacht is, grote mensentuin zeg maarquote:
Ik ben ook echt heeeel blij met deze keuzequote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die tegels in jullie tuin.Verliefd.
Ik ben echt jaloers. Ik ben enorm blij dat ik op mijn 20ste huisje heb met een grote tuin, maar de grindtegels die erin liggen zijn wel een beetje jammer. [ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:52 schreef Isabeau het volgende:
Leuk, zo'n voor en na fotoshoot, Sun
En ik stumblede op een website met 'horrible book covers'
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar heb ik dan weer associaties bijquote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:52 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Regen en onweerquote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Komt er storm aan dan?Biesbosch is wel heel erg mooi
En maar goed dat onze afspraak morgen niet door gaat: inmiddels werk ik ook zaterdag en zondagnacht
Gave bank, TAVMooie kussens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:25 schreef Bluezz het volgende:
Kuttelefoontje net.Ai, dat klinkt echt niet goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:52 schreef borisz het volgende:
Nou ik kan weer fietsen.
Gisteren was ik aan het fietsen en toen plots viel ik bijna van mijn fiets af.. Mijn zadelpen brak af
.
+-10 jaar inmiddels. Kreeg deze fiets toen ik naar 3VWO ging.quote:
Paar serieuze bliksemklappenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Rond 12:00 ongeveer komt onweer in Zuid Nederland aan en trekt daarna over het land in noordelijke richting.
Op www.buienradar.nl kan je het live volgen. Zit nu boven Belgie
Die ligt er lekker bijquote:
Misschien wel. Ik weet uit ervaring wie binnen vijf minuten terug mailt en wie zelden antwoord geeftquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:33 schreef Sarabi het volgende:
Ben ik trouwens te ongeduldig als ik maandag uitnodigingen voor mijn feestje gemaild heb en het raar vind als ik nu nog niets gehoord heb van sommige?
Ja oke...het is ook wel van de mensen waar je het van verwacht.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Misschien wel. Ik weet uit ervaring wie binnen vijf minuten terug mailt en wie zelden antwoord geeft. Nu natuurlijk wel vakantietijd.
Zoals mijn vader zei toen ik een klein pietje was, Werken dat is zo mooi, daar kan ik uren naar kijkenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:17 schreef TAV74 het volgende:
Heerlijk, wat verfrissing tijdens het werk
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:25 schreef Bluezz het volgende:
Kuttelefoontje net.WoepsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
Wet T-shirt Sonniequote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:17 schreef TAV74 het volgende:
[ afbeelding ]
wow, dat ziet er al heel goed uit!!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:17 schreef TAV74 het volgende:
[ afbeelding ]
w000tttttttttttquote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:23 schreef Stereotomy het volgende:
Net belletje gehad: maandag op gesprek.
2 augustus dus wilde graag dit weekend alvast wat boodschappen doen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
wow, dat ziet er al heel goed uit!!
En eenvoor Steer!
Sarabi, wanneer heb je het feestje? Misschien weten sommigen het nog niet en durven nog geen ja of nee te zeggen zo ver van te voren.
Ja legging onder een lange bluezz...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:01 schreef AnneX het volgende:
De doos van La Place is een aardige goedmaker.
Belangrijker is dat de glazen kloppen!
Legging???????????????? Hahahaha
Is er nog gereageerd op golfers mail?
Twee schreeuwende jochies met een zwembad in de achtertuin, naast de onze.
Dus deuren dicht
Genieten man!! Leuk hequote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:12 schreef TAV74 het volgende:
Zit met een koud biertje in de bijna volledige tuin. Wil niet eens meer op vakantie geloof ik
Echt wel. Ben er echt irritant blij meequote:
Leuk is dat!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:23 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben mijn excollegaatje/dinnetje aan het binnenhengelen op mijn poli![]()
26 aug mag ze meelopen en dan beslissen of ze gaat solliciteren
Was lekkerquote:
Goedzoquote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Was lekkerEn leuk
Maar thuis is ook fijn
Tikkie. Maar ook de rustquote:
Het valt mij nog mee eigenlijk, 7,7 miljoen!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:43 schreef borisz het volgende:
World of Warcraft heeft nog 'maar' 7,7 mln leden. Ooit waren het er 12mln. Maar goed ik vind het nog netjes.
7,7mln*12 euro*12 maanden = 1,1mld pj omzet om de servers te onderhouden en personeel te betalen.
Spel bestaat dit najaar 9 jaar. Dus het is zeker netjes.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het valt mij nog mee eigenlijk, 7,7 miljoen!
Wordt voorlopig helemaal niks vervolgd.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:15 schreef Bluezz het volgende:
Ja hij heeft mail, ze willen hem bellen.. dus wordt nog wel vervolgd denk ik.
Je kraag ook maar opgestoken en een hoed op?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:12 schreef golfer het volgende:
![]()
En ik heb mijn zonnebril maar opgezet toen B. mij van 'mijn werk' kwam ophalen met een felgroen geprinte legging.
Waar ging dat over? De buurtbus?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:11 schreef golfer het volgende:
Wordt voorlopig helemaal niks vervolgd.
Afgesloten traject.
Nope. Medische keuring is te streng voor mij.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:40 schreef Isabeau het volgende:
Oh, wat jammer, buurtbus gaat dus niet door.
Hmpf, dat had ik op zich niet verwacht. Je hebt geen hartkwaal, epilepsie oidquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:41 schreef golfer het volgende:
Nope. Medische keuring is te streng voor mij.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:12 schreef golfer het volgende:
![]()
En ik heb mijn zonnebril maar opgezet toen B. mij van 'mijn werk' kwam ophalen met een felgroen geprinte legging.
Was het zo erg?quote:
Nee, maar wel een volledige WAO uitkering. Dus als de keuring aansluit bij die voor reguliere buschauffeurs is het logisch helaasquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hmpf, dat had ik op zich niet verwacht. Je hebt geen hartkwaal, epilepsie oid
helpquote:
Wat heb je gedaanquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:20 schreef PdeHoog het volgende:
Wakker. Wat kan een mens zich opeens beroerd voelen zeg
Yippie ! de spaarrekening spekken voor Aussieland !?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:21 schreef golfer het volgende:
Definitieve aanslag Belastingdienst 2012: nadat we al 1700 euro teruggekregen hebben is het nu op 0 gezet.
Pfoe...al die tijd rekening mee gehouden dat ze een fout hadden gemaakt en alsnog dat bedrag terug moesten betalen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat geld is al lang uitgegeven.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:32 schreef AnneX het volgende:
Yippie ! de spaarrekening spekken voor Aussieland !?![]()
De eerste slag is binnen !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |