SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Breien was de nieuwe yoga, schoffelen is het nieuwe breien.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Schoffelen, het nieuwe schwaffelen?
Ja, precies wat ik wilde, relaxed, geen druk. Het betekent ook dat ik genoeg zelfvertrouwen heb om daar zelf mijn grenzen aan te geven. Dat vind ik een mooie bonus.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:01 schreef Isabeau het volgende:
Wat ontzettend leuk dat het leuk was, Krak!!
Ik kon de tuin niet vinden op die site, maar het is idd erg open. Dat heb ik liever dan het parkbos van maandag.quote:
Het is al aangekleed met bloembedden en kruidenbedden. Maar het is gewoon een tuin binnen een muur. Ik vind het prettiger dan alleen maar bos.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:31 schreef Bluezz het volgende:
Ik hou wel van bossig in de tuin, maar ruimte is ook fijn.
En het wordt nog vast wel aangekleed
quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:31 schreef Bluezz het volgende:
Ik hou wel van bossig in de tuin, maar ruimte is ook fijn.
En het wordt nog vast wel aangekleed
In de herfst heb ik guldenroede (Solidago) in de aanbieding. En bosaardbeien.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]er komen nog genoeg plantjes in! Lekker veel en vol!
Een muur of wand, of stapel van losse stenen waar de zon vrij op kan schijnen waar slangen en andere reptielen in kunnen wonen en zich warmen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:50 schreef Isabeau het volgende:
Krak, wat is een slangenmuur(ik zag dat op de website staan).
Eerse keer dat ik er van hoor, wat leukquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Een muur of wand, of stapel van losse stenen waar de zon vrij op kan schijnen waar slangen en andere reptielen in kunnen wonen en zich warmen.
Nee. Het is een muur met nissen zeg maar. Rechthoekig of rond. In die nissen werden bomen geplant die veel warmte nodig hebben om hun vruchten te laten rijpen, zoals perziken of vijgen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een muur of wand, of stapel van losse stenen waar de zon vrij op kan schijnen waar slangen en andere reptielen in kunnen wonen en zich warmen.
Goed zo!quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Zo, ben weer goed gevoed.
Flinke prak (gekookte aardappelen, 2 scheppen andijvie en 1,5 schep jus) met een reuzekarbonade
Zo gaaf!quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb ook een bijenhotel in de tuinAlleen heeft er nog niemand gelogeerd
Jamaar, dat is al meer dan de meeste mensen hebben. Ik houd van kruiden,dus die heb ik op mijn balkon. En ik heb ook kruiden die ik niet gebruik, gewoon voor de insecten.quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb maar een kleintje hoor![]()
Heb ook een vlinder- en een lievenheersbeestjeskastje
Dat paste wel. Die familie had ook nog eens een te vroeg geboren tweeling verloren. Hun mam werd wel ernaast begraven.quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:37 schreef krakkemieke het volgende:
He, vanmiddag liepen mijn vriendin ik heel langzaam weg van de begrafenis. Want die laatste gitaarsolo is wel het meest verdrietige stuk muziek wat ik ken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
Eh , nou eigenlijk niet.quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:52 schreef AnneX het volgende:
Wat een vreemde dag voor je: afscheid en
een nieuw begin bij Staatsbosbeheer...
Volfers vriendin Yvonne op twee![]()
quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:16 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, net mailuitwisseling met de ex gehadKut zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat vind jij ervan?Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:16 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, net mailuitwisseling met de ex gehadMaare, dat is helemaal niet jou probleem!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:16 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, net mailuitwisseling met de ex gehadWat denk je erover, vraagteken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Aha,quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:26 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee. Het is een muur met nissen zeg maar. Rechthoekig of rond. In die nissen werden bomen geplant die veel warmte nodig hebben om hun vruchten te laten rijpen, zoals perziken of vijgen.
De muur kronkelt, zoals een slang, vandaar de naam.
Op Groeneveld is er een klein stuk slangemuur gerestaureerd, het is duur.
Ze hebben er wel een bijenhotel, LOL! Een soort duiventil met kleine gaatjes, waar solitaire bijen hun eieren kunnen leggen.
Volgens mij is die muur heel goed voor dieren die warmte nodig hebben.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Aha,
Goegel
Wat ik bedoel wordt reptielenmuur genoemd
[ afbeelding ]
Dan wil je vooral een grote composthoop hebben. Daar leggen ze eieren, want de rottende composthoop geeft de warmte waar hun eieren uitkomen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Wil er eentje in mijn tuin, lijkt me te gek om bv hazelwormen en hagedissen er in te hebben
Wiens onderzoek?quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:10 schreef borisz het volgende:
In het kader van onderzoekjes hebben we net De TV Kantine en Hardcore Pawn gekeken.. We kregen het op een DVDtje thuisgestuurd.
Morgen volgt de enquete
Van Ipsos, een vrijwillig onderzoek. Vragenlijst komt morgen per emailquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:59 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wiens onderzoek?
Vrijwillig / verplicht kijken?!![]()
Wat wordt er gemeten? Het aantal lachsalvo's ?
quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:59 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wiens onderzoek?
Vrijwillig / verplicht kijken?!![]()
Wat wordt er gemeten? Het aantal lachsalvo's ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |