SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Breien was de nieuwe yoga, schoffelen is het nieuwe breien.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Schoffelen, het nieuwe schwaffelen?
Ja, precies wat ik wilde, relaxed, geen druk. Het betekent ook dat ik genoeg zelfvertrouwen heb om daar zelf mijn grenzen aan te geven. Dat vind ik een mooie bonus.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:01 schreef Isabeau het volgende:
Wat ontzettend leuk dat het leuk was, Krak!!
Ik kon de tuin niet vinden op die site, maar het is idd erg open. Dat heb ik liever dan het parkbos van maandag.quote:
Het is al aangekleed met bloembedden en kruidenbedden. Maar het is gewoon een tuin binnen een muur. Ik vind het prettiger dan alleen maar bos.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:31 schreef Bluezz het volgende:
Ik hou wel van bossig in de tuin, maar ruimte is ook fijn.
En het wordt nog vast wel aangekleed
quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:31 schreef Bluezz het volgende:
Ik hou wel van bossig in de tuin, maar ruimte is ook fijn.
En het wordt nog vast wel aangekleed
In de herfst heb ik guldenroede (Solidago) in de aanbieding. En bosaardbeien.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]er komen nog genoeg plantjes in! Lekker veel en vol!
Een muur of wand, of stapel van losse stenen waar de zon vrij op kan schijnen waar slangen en andere reptielen in kunnen wonen en zich warmen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:50 schreef Isabeau het volgende:
Krak, wat is een slangenmuur(ik zag dat op de website staan).
Eerse keer dat ik er van hoor, wat leukquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Een muur of wand, of stapel van losse stenen waar de zon vrij op kan schijnen waar slangen en andere reptielen in kunnen wonen en zich warmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |