Geen flauw idee wie dat zou moeten zijn, maar wat ik wel weet is dat het er belachelijk uitzietquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:12 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Probeert ie daar een Jaden Smith kop te trekken ofzo?
Volgens mij moet het 'sexy' zijn.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Geen flauw idee wie dat zou moeten zijn, maar wat ik wel weet is dat het er belachelijk uitziet
Nou, dat is dan in ieder geval goed misluktquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:20 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Volgens mij moet het 'sexy' zijn.
Ah, dus dat is het.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:20 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Volgens mij moet het 'sexy' zijn.
Volgens mij was dat bij de leader van seizoen 9 inderdaad het geval jaquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:09 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik meen me trouwens te herinneren dat je vroeger soms tijdens de aftiteling al het nieuwe album kon zien, terwijl de leader zelf nog niet was bijgewerkt.
Ik weet nog wel dat ze in seizoen 15 een week te vroeg waren met de nieuwe leader. Ineens was Benjamin er uit, terwijl die pas in die week echt vertrok. En Joris Putman stond ineens in de leader als Morris, terwijl het die week nog Geert Hoes was.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:28 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Volgens mij was dat bij de leader van seizoen 9 inderdaad het geval ja, van 10 weet ik het niet meer zo goed..
Wel weet ik, door de dvdboxen, dat in de eerste week van de leader, seizoen 5, versie 2, je versie 1 nog zag tijdens de aftiteling. Ook was dat zo bij de eerste week in seizoen 8, dat de aftiteling en tussenstuk nog de leader van seizoen 7, versie 2 lieten zien.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:32 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ze in seizoen 15 een week te vroeg waren met de nieuwe leader. Ineens was Benjamin er uit, terwijl die pas in die week echt vertrok. En Joris Putman stond ineens in de leader als Morris, terwijl het die week nog Geert Hoes was.
Doet me weer denken aan die eerste afleveringen van Joris Putman, wat werd hier toen gelachen. Vooral die eerste scènes met Sjors: "Shosh! Shosh!"![]()
![]()
Nee, let daar niet speciaal op. Al zie ik ze soms natuurlijk wel, zoals die Robert van jou.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:36 schreef LetsGame het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik vond Joris wel meevallen eerlijk gezegd, kan me dat van die leader niet herinneren.
Ik heb de shots van Janine, Hedwig en Govert gevonden in de afleveringen. Had jij die van Mathilde en Bowien nog gezien toevallig?
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:39 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Deze doet het ook goed bij mij
http://t3.gstatic.com/ima(...)KT1EvAlL1YrIw8uXdvXI
Zou die wel in de gaten hebben dat, dat een blikje spa is?quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:39 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Die werd ook 4 hele jaren gebruikt in de leader, als je die niet zagquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:44 schreef Frey het volgende:
[..]
Nee, let daar niet speciaal op. Al zie ik ze soms natuurlijk wel, zoals die Robert van jou.
Ik weet wat je bedoelt! Het voelde voor mij ook erg onafgemaakt, hun exits! Versie 2 van seizoen 4 was de lelijkste leader uit dat seizoen vind ik, versie 3 is ook een goed alternatief voor versie 2.quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:12 schreef Koosnaam het volgende:
Heb zojuist ook kennis gemaakt. Met de eerste leader wijziging tijdens een seizoen!![]()
Opvallend dat het shot van Mark en Mickey eruit is gehaald. Voor mijn gevoel zouden die zo'n beetje, ieder moment terug kunnen komen.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:12 schreef Koosnaam het volgende:
Heb zojuist ook kennis gemaakt. Met de eerste leader wijziging tijdens een seizoen!![]()
Opvallend dat het shot van Mark en Mickey eruit is gehaald. Voor mijn gevoel zouden die zo'n beetje, ieder moment terug kunnen komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil niet weten wat hij hiermee suggereertquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:39 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:57 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt! Het voelde voor mij ook erg onafgemaakt, hun exits! Versie 2 van seizoen 4 was de lelijkste leader uit dat seizoen vind ik, versie 3 is ook een goed alternatief voor versie 2.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Dat was dan een best lange vakantie voor Mark.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sommige versies zijn maar een week gebruikt, hetzelfde geval was het bij ONM en Goudkust. Blijf dat altijd zo vaag vinden: wacht dan een week met de veranderingen, want nu was het extra (en onnodig) werk voor de leadermakersquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:46 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Inderdaad.
Wist trouwens niet, dat er nog meer versies waren! Heb het net even bekeken.
Ach, hij kwam alleen maar terug omquote:[..]
Dat was dan een best lange vakantie voor Mark.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Sommige versies zijn maar een week gebruikt, hetzelfde geval was het bij ONM en Goudkust. Blijf dat altijd zo vaag vinden: wacht dan een week met de veranderingen, want nu was het extra (en onnodig) werk voor de leadermakers
[..]
Ach, hij kwam alleen maar terug omDat is wel raar ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ook wel grappig om te ontdekken.
Ik wist dat Mark en Marieke naar Italië vertrokken ja.
Maar Marieke was alweer volledig in de war? Die heeft al met al ook niet echt een leuke periode gehad in de serie, of wel?![]()
Marieke was inderdaad in de war, maar dan ook écht compleet in de war. Wel goed gespeeld overigens door Nathalie Mouritsquote:Op donderdag 25 juli 2013 12:06 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat is wel raar ja!Maar ook wel grappig om te ontdekken.
Ik wist dat Mark en Marieke naar Italië vertrokken ja.
Maar Marieke was alweer volledig in de war? Die heeft al met al ook niet echt een leuke periode gehad in de serie, of wel?
Misschien traint ie ergens voorquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat hij hiermee suggereert
Die gedachte alleen alquote:Op donderdag 25 juli 2013 12:09 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Misschien traint ie ergens voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |