quote:
Mot je een ban?quote:
Een comeback van wat?quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En nog steeds heb je niet geleerd een fatsoenlijke comeback te maken.
Meer dan 3 zinnen wil niet betekenen dat de info opeens waardevol isquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Meer dan drie zinnen en het bevat een klacht. Jammer Pindakaasbammer.
Het zijn van een randdebiel.quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Dr Phil is voor mensen met psychische stoornissen. Waar zou TS last van hebben?
Hee, hee, hee. Wil jij even op je taalgebruik letten. Mijn broertje is ook een randdebielquote:
Wat voor 'n effect heeft het op je leven?quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Hee, hee, hee. Wil jij even op je taalgebruik letten. Mijn broertje is ook een randdebielheel tragisch allemaal.
Kijkt hij ook naar Dr. Phil?quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Hee, hee, hee. Wil jij even op je taalgebruik letten. Mijn broertje is ook een randdebielheel tragisch allemaal.
Het zit dus in de familie?quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Het feit dat ik je een gefaalde kut mod zonder autoriteit noem. Als je alleen maar met het woord 'randdebiel' kan blijven gooien ga ik er vanuit dat je niet al te spitsvondig bent qua taalgebruik. Daar valt waarschijnlijk ook het gebrek aan autoriteit aan te wijten. Geen wonder dat je niet blauw meer bent.quote:
Dat was m'n eigen keuze, maar leuk geprobeerd. Bijna goed.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:07 schreef hoink581 het volgende:
Geen wonder dat je niet blauw meer bent.
Ach gut, het werd je dus allemaal te veel? Dat is misschien nog erger dan eruit geflikkerd worden.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was m'n eigen keuze, maar leuk geprobeerd. Bijna goed.
Nope. 3de poging?quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ach gut, het werd je dus allemaal te veel?
Mijn klachten zijn dan ook van zo'n degelijk formaat dat niemand dat ooit zal durven te zeggen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat ga ik bij jouw kleding topics toch ook niet roepen, of wel soms, ouwe rukkende relnicht?
Heeft iemand je ooit verteld dat je jezelf altijd zwaar overschat?quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:33 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Mijn klachten zijn dan ook van zo'n degelijk formaat dat niemand dat ooit zal durven te zeggen.
Alsof er in andere topics wel een neuk om iets wordt gegeven. Nu niet hypocriet gaan lopen doen, Frank.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wat is dit voor onzin Hoink? Waarom zouden wij een neuk moeten geven dat een één of ander kind een ongedekte cheque krijgt van haar vader, gezien bij dr. Phil?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |