Routes genoeg in die omgeving:quote:Op woensdag 6 november 2013 09:27 schreef Bronson het volgende:
Ik meld mij ook in dit topic.
Sinds afgelopen week in het bezit van een Giant Talon 29er 1 2014.
Fietst als een tierelier!![]()
Nu op zoek naar leuke routes rondom Kootwijk / Garderen / Hoenderloo.
Ik ben ook van plan om aan toertochten mee te doen.
Werkeloos, geen geld voor onderhoud, dus het ligt hier tijdelijk stil.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:39 schreef poiuytr het volgende:
Dood hier laatste maanden, niemand die meer op de bike zit?
Ik heb simpelweg niet zoveel zin om te posten de laatste tijdquote:Op zaterdag 14 december 2013 11:39 schreef poiuytr het volgende:
Ik ook niet. Tijdje wel gedaan, maar eigenlijk geen zin meer inquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:04 schreef Unsub het volgende:
[..]
Ik heb simpelweg niet zoveel zin om te posten de laatste tijd
Of upgraden. Als je meer fietst heb je nou eenmaal beter spul nodig. Aan de andere kant, wat is de rest van je fiets nog waard?quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:07 schreef the85mc het volgende:
Iedere week nog minimaal 2xafwisselend op de weg en in het bos. Ik ben voorgoed besmet met het MTB virus..
Fiets slijt wel hard laatste tijd, moet nieuwe vooras in, zit best wat speling op. En eigenlijk wil ik ook andere voorvork, dus misschien kan ik net zo goed naar een andere fiets gaan kijken denk ik.
Mja, ik rij al deore XT groepen, dat is voor mij goed genoegquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Of upgraden. Als je meer fietst heb je nou eenmaal beter spul nodig. Aan de andere kant, wat is de rest van je fiets nog waard?
Nijmegen is een mooie omgeving voor de racefietsquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Werkeloos, geen geld voor onderhoud, dus het ligt hier tijdelijk stil.
En ik overweeg om, als ik weer werk heb, de mtb in te ruilen voor een racefiets. Want mijn huidige woonomgeving leent zich daar beter voor.
Daarnaast zijn de bossen rondom Nijmegen nu grotendeels van Natuurmonumenten (voorheen was alles van Staatsbosbeheer) en is het tegenwoordig verboden om buiten de mtb-route te fietsen.
Fiets ligt bijna helemaal uit elkaar en moet opnieuw ingevet, gemonteerd en afgesteld worden. Laatste keer fietsen was tijdens een lange modderige toer in oktober, dat is ook de reden dat ik em uit elkaar heb gehaaldquote:Op zaterdag 14 december 2013 11:39 schreef poiuytr het volgende:
Was daar net de topics beetje aan het doorkijken en zag je fiets te te koop staan, mooie fiets welquote:Op zondag 5 januari 2014 15:06 schreef Unsub het volgende:
En hij staat te koop!
Als ik 'm verkocht krijg, ga ik kijken naar een Commencal Meta AM HT:
[ afbeelding ]
Heb zelf een korte broek van Biemme, met zeem, en ben daar erg tevreden over. Was iets van 6 tientjes. Dus een lange zal wel voor jouw budget te krijgen moeten zijn denk ik.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:58 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Was daar net de topics beetje aan het doorkijken en zag je fiets te te koop staan, mooie fiets wel
Vandaag weer ongeveer 30km gefietst, conditie begint hier weer een beetje terug te komen. Duurt wel behoorlijk lang om weer om mijn "oude" niveau te komen, gemiddeldes zijn echt aardig lager dan dat ik afgelopen zomer weg trapte. Het is echt heerlijk fietsweer voor deze tijd van het jaar, aankomende week ook weer genoeg mogelijkheden qua weer om te gaan biken buiten.
Zoek trouwens nog een goede fietsbroek (lang) met zeem maximaal 70a80¤ iemand suggesties?
Misschien dat dit iets is: http://www.decathlon.nl/v(...)wart-id_8181424.htmlquote:Op zondag 5 januari 2014 16:58 schreef poiuytr het volgende:
Zoek trouwens nog een goede fietsbroek (lang) met zeem maximaal 70a80¤ iemand suggesties?
http://www.decathlon.nl/f(...)wart-id_8282699.htmlquote:Op maandag 6 januari 2014 09:59 schreef TinyTuna het volgende:
[..]
Misschien dat dit iets is: http://www.decathlon.nl/v(...)wart-id_8181424.html
Ik heb geen ervaring met de fietsartikelen van Decathlon, maar andere spullen die ik daar gekocht heb zijn altijd van prima kwaliteit geweest.
Ben zelf op het moment me aan het orienteren op een nieuwe fiets, zodat ik eindelijk weer eens regelmatig kan fietsen. Zit te denken aan een Cube Attention 27.5, of misschien een Acid of Bulls Copperhead 3 als ik het via 't fietsenplan van m'n werk kan doen... Eerst nog even een auto aanschaffen waar die in/achterop past.
Rondje in Wierden is wel leuk en mooi dichtbijquote:Op zondag 9 februari 2014 21:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ah cool, een mountainbike topic
Ik begin er binnenkort ook aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |