SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:
+1quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:51 schreef Tamashii het volgende:
Tumbleweed?
Heb heel het huis schoon gemaakt. Wc, douche, koelkast, administratie, fuuuuu
Gelukkig vanavond klaverjassen.
Gezond tochquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb gisteren een komkommer gekregen van een FOK!ker![]()
Naar volkje die FOK!kers!!
Dat dan weer welquote:
Ja voor mijn goed verbrande rug!!quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar hij gaf het waarschijnlijk met een andere bedoeling natuurlijk
I didn''t see that comingquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja voor mijn goed verbrande rug!!
quote:
Hopelijk wel een ongebruikte komkommer?quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb gisteren een komkommer gekregen van een FOK!ker![]()
Naar volkje die FOK!kers!!
ik help je hopenquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:55 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Hopelijk wel een ongebruikte komkommer?
Klaverjassenquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:51 schreef Tamashii het volgende:
Tumbleweed?
Heb heel het huis schoon gemaakt. Wc, douche, koelkast, administratie, fuuuuu
Gelukkig vanavond klaverjassen.
Ook gij, Bru Bertha?quote:
Ja!quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:55 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Hopelijk wel een ongebruikte komkommer?
Waarom geloof je dat?quote:
Blijkbaar welquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fokkers doen toch niet aan zomer?
Veel te warm achter de laptop nu.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vandaag heel de dag in het zonnetje staan schoffelenquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Taakstraf?quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vandaag heel de dag in het zonnetje staan schoffelen.
Hoiquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee, is onderdeel van mijn hobby, mijn bloemencorso buurtschap heeft een eigen bloemenveld. zie http://www.oruva.nl .quote:
Die waar ik vandaag weer een beetje kleur door heb gekregenquote:
pff ik moet er niet aan denkenquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee, is onderdeel van mijn hobby, mijn bloemencorso buurtschap heeft een eigen bloemenveld. zie http://www.oruva.nl .
Oke. Ik heb de hele dag gewerkt. Dus ik heb geen zonnetje en geen regen gezien.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Een echte fokker komt niet van zijn zolderkamer af. Al moet ie de duurste airco aanschaffen die nodig isquote:
Veel werk maar erg gezellig en als dan de parade is dan ben je er erg trots op wat je weer gemaakt hebtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |