SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:
+1quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:51 schreef Tamashii het volgende:
Tumbleweed?
Heb heel het huis schoon gemaakt. Wc, douche, koelkast, administratie, fuuuuu
Gelukkig vanavond klaverjassen.
Gezond tochquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb gisteren een komkommer gekregen van een FOK!ker![]()
Naar volkje die FOK!kers!!
Dat dan weer welquote:
Ja voor mijn goed verbrande rug!!quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar hij gaf het waarschijnlijk met een andere bedoeling natuurlijk
I didn''t see that comingquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja voor mijn goed verbrande rug!!
quote:
Hopelijk wel een ongebruikte komkommer?quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb gisteren een komkommer gekregen van een FOK!ker![]()
Naar volkje die FOK!kers!!
ik help je hopenquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:55 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Hopelijk wel een ongebruikte komkommer?
Klaverjassenquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:51 schreef Tamashii het volgende:
Tumbleweed?
Heb heel het huis schoon gemaakt. Wc, douche, koelkast, administratie, fuuuuu
Gelukkig vanavond klaverjassen.
Ook gij, Bru Bertha?quote:
Ja!quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:55 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Hopelijk wel een ongebruikte komkommer?
Waarom geloof je dat?quote:
Blijkbaar welquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fokkers doen toch niet aan zomer?
Veel te warm achter de laptop nu.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vandaag heel de dag in het zonnetje staan schoffelenquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Taakstraf?quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vandaag heel de dag in het zonnetje staan schoffelen.
Hoiquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee, is onderdeel van mijn hobby, mijn bloemencorso buurtschap heeft een eigen bloemenveld. zie http://www.oruva.nl .quote:
Die waar ik vandaag weer een beetje kleur door heb gekregenquote:
pff ik moet er niet aan denkenquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee, is onderdeel van mijn hobby, mijn bloemencorso buurtschap heeft een eigen bloemenveld. zie http://www.oruva.nl .
Oke. Ik heb de hele dag gewerkt. Dus ik heb geen zonnetje en geen regen gezien.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Een echte fokker komt niet van zijn zolderkamer af. Al moet ie de duurste airco aanschaffen die nodig isquote:
Veel werk maar erg gezellig en als dan de parade is dan ben je er erg trots op wat je weer gemaakt hebtquote:
Die laat ie via internet bezorgenquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een echte fokker komt niet van zijn zolderkamer af. Al moet ie de duurste airco aanschaffen die nodig is
Dus ik ben geen echtequote:Op woensdag 24 juli 2013 22:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een echte fokker komt niet van zijn zolderkamer af. Al moet ie de duurste airco aanschaffen die nodig is
Kom ik toch aardig in de buurt.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Goodquote:
Precies!quote:
Dat denk ik dan niet. Maar baal je daar echt van?quote:
Ik ook, op dit momentquote:
Mooiquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
GoodHet grootste sauswerk is af. Vrijdag gaan we al grote spullen slepen en volgende week kan ik er waarschijnlijk al in
![]()
En daar?
Over zolders gesproken, ik ga m'n raam zo maar eens open zettenquote:[..]
Ik ook, op dit moment
Nee dat niet, ben tevreden met mijn drukke sociale leven.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
GoodHet grootste sauswerk is af. Vrijdag gaan we al grote spullen slepen en volgende week kan ik er waarschijnlijk al in
![]()
En daar?
[..]
Precies!
[..]
Dat denk ik dan niet. Maar baal je daar echt van?
[..]
Ik ook, op dit moment
Je mag uiteraard gewoon eens langskomen!quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
MooiSchiet al lekker op dan
Wat zal je blij zijn als je er eenmaal in zit.
Ben stiekem wel benieuwd![]()
Ja hier gaat het ook lekker, laatste voorbereidingen treffen voor m'n vakantie. Morgen laatste dagje werken, wat een hectische dag gaat worden vrees ik
[..]
Over zolders gesproken, ik ga m'n raam zo maar eens open zetten
Houden zo!quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat niet, ben tevreden met mijn drukke sociale leven.
Tof tofquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je mag uiteraard gewoon eens langskomen!![]()
En zodra ik erin zit, heb ik ook al tegen mijn ouders gezegd, wil ik de eerste maand zeker even niet bij mijn ouders op bezoek of zij bij mij. Ik moet écht weer even rust aan mijn hoofd krijgen. Het is nu zo'n chaos in mijn hoofd. Als ik me bedenk dat ik over een maandje begin aan een nieuwe studie flip ik 'm compleet omdat ik gewoon geen seconde rust heb kunnen pakken![]()
Ik heb mijn ramen inmiddels weer op een kier. Ik haat vliegen/muggen/ander ongedierte, en aangezien ik mijn lamp aan heb..
Dat lukt mij zeker. Maar wel pas als ik weer op mijn eigen plekje zit. En dan nog blijft het de eerste weken nog wel chaos en storm in mijn hoofd. Maar dan heb ik in ieder geval weer een plekje waar ik terug kan kruipen zonder dat anderen me storenquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tof tof
Hmm nee inderdaad, dat is niet fijn zo'n chaos in je hoofd. Maar komt goed, dat lukt jou![]()
Hehe, gelukkig heb ik daar geen last van
Eigen plekje blijft toch het fijnstequote:Op woensdag 24 juli 2013 22:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat lukt mij zeker. Maar wel pas als ik weer op mijn eigen plekje zit. En dan nog blijft het de eerste weken nog wel chaos en storm in mijn hoofd. Maar dan heb ik in ieder geval weer een plekje waar ik terug kan kruipen zonder dat anderen me storen
Mja, kan me voorstellen dat het niet bepaald chill is als je weer thuis moet wonen als je gewend bent aan een eigen huisquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat lukt mij zeker. Maar wel pas als ik weer op mijn eigen plekje zit. En dan nog blijft het de eerste weken nog wel chaos en storm in mijn hoofd. Maar dan heb ik in ieder geval weer een plekje waar ik terug kan kruipen zonder dat anderen me storen
Jep! En ik mis het enorm! Maaaaar, nog even een weekje, hooguit 2, volhouden. En dan..quote:
En dan housewarming partyquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jep! En ik mis het enorm! Maaaaar, nog even een weekje, hooguit 2, volhouden. En dan..
Je kan je niet voorstellen hoe erg dat is, tot je het zelf hebt meegemaakt.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, kan me voorstellen dat het niet bepaald chill is als je weer thuis moet wonen als je gewend bent aan een eigen huis
Voorlopig nietquote:
Dat moet je sowieso doen hequote:Op woensdag 24 juli 2013 22:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voorlopig niet![]()
Nog een hoop te doen, en mijzelf voorop stellen
Hmm als jij het zegtquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je kan je niet voorstellen hoe erg dat is, tot je het zelf hebt meegemaakt.
Mensen zeiden eerder ook al tegen mij; teruggaan naar je ouders als je op jezelf hebt gewoond is echt het ergste dat er is.
Ik dacht; jaja, het zal allemaal wel.
Maar ik geef ze nu echt vollééédig gelijk!
Daar heb ik bij mijn ouders thuis de tijd en ruimte niet voor.quote:
Dat hoop ik ook niet voor jequote:Op woensdag 24 juli 2013 22:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm als jij het zegt![]()
Ik hoop het niet mee te maken
Helemaal mee eensquote:
Ik heb er afgelopen jaar weleens aan gedacht mijn appartement te verkopen en bij mijn vader in te trekken. Vooral omdat ik dan wel en nu amper kan sparen voor een grote reis (of zelfs emigratie). Niet gedaan omdat ik mijn appartement toch niet goed kan verkopen (verlies er zeker op). Nu gaat het ook niet meer omdat het huis gelukkig verkocht is.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je kan je niet voorstellen hoe erg dat is, tot je het zelf hebt meegemaakt.
Mensen zeiden eerder ook al tegen mij; teruggaan naar je ouders als je op jezelf hebt gewoond is echt het ergste dat er is.
Ik dacht; jaja, het zal allemaal wel.
Maar ik geef ze nu echt vollééédig gelijk!
Wat mij het meeste stoort is dat ik constant verantwoording af moet leggen als ik even naar iemand toe wil gaan ofzo. Ik heb nooit mensen hier uit kunnen en willen nodigen, en dat mis ik nu ook weer enorm. Dat kon namelijk in Amersfoort welquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb er afgelopen jaar weleens aan gedacht mijn appartement te verkopen en bij mijn vader in te trekken. Vooral omdat ik dan wel en nu amper kan sparen voor een grote reis (of zelfs emigratie). Niet gedaan omdat ik mijn appartement toch niet goed kan verkopen (verlies er zeker op). Nu gaat het ook niet meer omdat het huis gelukkig verkocht is.
Een groot nadeel dat ik bij dat idee zag was de privacy, er is altijd iemand die ziet wat je doet en waar je ook rekening mee moet houden.
Ja dat is een beetje wat ik ook als minpunten zie. Al zou ik als ik mijn appartement nu kan verkopen zonder verlies te maken het toch doen. Het financiële voordeel zou voldoende plus zijn voor mij. Al heb ik dan nog altijd de optie om iets te huren als het me echt erg tegenvaltquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat mij het meeste stoort is dat ik constant verantwoording af moet leggen als ik even naar iemand toe wil gaan ofzo. Ik heb nooit mensen hier uit kunnen en willen nodigen, en dat mis ik nu ook weer enorm. Dat kon namelijk in Amersfoort wel
En het zelf bepalen wat je doet, wanneer je dat doet.
Ik ben ook om financiële redenen weer bij mijn ouders in gegaan. Door bij mijn ouders in te gaan scheelde me dat huur, en kon ik fulltime gaan werken. Financieel heeft het me goed gedaan. Alleen in mijn geval begint dat nu niet meer op te wegen tegen het psychische. Maar mijn ouders zijn dan ook echt niet chill. Plus ik heb een broertje met een verstandelijke handicap hier thuis.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja dat is een beetje wat ik ook als minpunten zie. Al zou ik als ik mijn appartement nu kan verkopen zonder verlies te maken het toch doen. Het financiële voordeel zou voldoende plus zijn voor mij. Al heb ik dan nog altijd de optie om iets te huren als het me echt erg tegenvalt.
Maar ik zit goed en blijf dus zitten, moet ook wel want er is niemand gek genoeg te betalen wat ik wil.
Maarja totaal andere situatie en eigenlijk niet te vergelijken.
In dat geval eigenlijk alleen het broertje anders. Mijn ene ouder is iets minder chill dan mijn andere (nieuwsgierig en soms bemoeienis) , maar ik denk dat ik er na een tijdje ook niet meer tegen kan. Weet ook niet hoelang jij het gedaan hebt, maar ik denk dat ik het hooguit een jaar uithoudquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben ook om financiële redenen weer bij mijn ouders in gegaan. Door bij mijn ouders in te gaan scheelde me dat huur, en kon ik fulltime gaan werken. Financieel heeft het me goed gedaan. Alleen in mijn geval begint dat nu niet meer op te wegen tegen het psychische. Maar mijn ouders zijn dan ook echt niet chill. Plus ik heb een broertje met een verstandelijke handicap hier thuis.
Dus inderdaad, compleet andere situatie
Koenquote:
Ik zit nu 2 maanden bij mijn ouders. Ik was na een week al geslooptquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
In dat geval eigenlijk alleen het broertje anders. Mijn ene ouder is iets minder chill dan mijn andere (nieuwsgierig en soms bemoeienis) , maar ik denk dat ik er na een tijdje ook niet meer tegen kan. Weet ook niet hoelang jij het gedaan hebt, maar ik denk dat ik het hooguit een jaar uithoud.
Appartement heb ik trouwens wel min of meer te koop staan, maar aangezien er andere voor 40k minder te koop staan verkoop ik het mijne voorlopig echt niet.
Ah dat is korter dan ik dacht, maar als het niet gaat gaat het niet, fijn dat je weer wat voor jezelf hebt dusquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zit nu 2 maanden bij mijn ouders. Ik was na een week al gesloopt
Ja wrijf het er maar inquote:
sollyquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja wrijf het er maar in. Vakantie, die heb ik niet
.
Koen!quote:
Stond op het punt een urgentieverklaring aan te vragen toen ik dus bij dit huisje mocht kijken. Hij kwam dus precies op het goede momentquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah dat is korter dan ik dacht, maar als het niet gaat gaat het niet, fijn dat je weer wat voor jezelf hebt dus.
Ik ook nietquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja wrijf het er maar in. Vakantie, die heb ik niet
.
kan ook aan mij liggen, kom niet echt vaak meer langs hierquote:
Faxiequote:Op woensdag 24 juli 2013 23:25 schreef Faxie het volgende:
Ik moet nog wachten tot September... wellicht in m'n eentje, maar misschien heb ik iemand gevonden die meewilt... scheelt weer in de kosten
Geeft niet, genoeg andere doen hetzelfdequote:
Die heb ik iig niet nodig als ik wil huren, ik sta nu 12 jaar ingeschreven en het moet wel erg raar lopen wil ik niet krijgen wat ik wilquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Stond op het punt een urgentieverklaring aan te vragen toen ik dus bij dit huisje mocht kijken. Hij kwam dus precies op het goede moment
Nee, ik ben zelf ook heel lang niet geweest. Volgens mij 1 keertje tussendoor ofzo, maandje terug.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kan ook aan mij liggen, kom niet echt vaak meer langs hier
Hier werken ze met een loting. Dus hoe lang of hoe kort je ook ingeschreven staat, dat maakt niet uit. Hoe meer je reageert vergroot je kansen, maar het blijft een loting.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die heb ik iig niet nodig als ik wil huren, ik sta nu 12 jaar ingeschreven en het moet wel erg raar lopen wil ik niet krijgen wat ik wil.
ik ben te vaak een drukte-poster, als er meer dan 10 min niks gezegd is post ik meestal niet. En dat kwam hier de laatste tijd vrij vaak voor, dus zat ik meestal bij de burenquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ik ben zelf ook heel lang niet geweest. Volgens mij 1 keertje tussendoor ofzo, maandje terug.
Niet heel veel tijd gehad laatste tijd
Ah dat is wel lastiger dan.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hier werken ze met een loting. Dus hoe lang of hoe kort je ook ingeschreven staat, dat maakt niet uit. Hoe meer je reageert vergroot je kansen, maar het blijft een loting.
En daar kom ik dan weer te weinigquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben te vaak een drukte-poster, als er meer dan 10 min niks gezegd is post ik meestal niet. En dat kwam hier de laatste tijd vrij vaak voor, dus zat ik meestal bij de buren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |