Je hebt het lichtpuntje in die periode gevondenquote:
Hopelijk krijg je meer dan ik dit jaarquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:27 schreef ChatGirl het volgende:
Nog 5 maanden voor mijn verjaardag. Ik begin alvast met het maken van een verlanglijstje
Ik betwijfel hetquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je meer dan ik dit jaar
Dat hebben we al jaren niet meer gedaanquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:31 schreef minthy het volgende:
@SC; hier ook altijd met een klein kringetje, geen behoefte om er een groter feest van te maken![]()
En gourmetten natuurlijk
Dat deed m'n schoonmoeder altijd, ook tofquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat hebben we al jaren niet meer gedaan
Meestal maakt m'n moeder gewoon een lofschotel ofzo met rollade enzo... En in 5 gangen
Je nieuwe schoonmoeder dus ookquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat deed m'n schoonmoeder altijd, ook tof
Iets met een schijf van 5 enzoquote:
Gelukkig wel, anders zou het compleet ongezond worden. Teveel lof doet niemand goed.quote:
zometeen nog ff lof en prei(d) van king?quote:
Dream on, moppedop!quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je nieuwe schoonmoeder dus ook![]()
Ik moest hierom lachen
[ afbeelding ]
Doe es hierheen blazen?quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:36 schreef Pino112 het volgende:
Noodweer hier, bijna iedereen staat stil op de rechterbaan van de snelweg
Wacht maarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |