Neuh, mensen moeten gewoon niet zeiken dat 't gras kapot is.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Je vernielt willens en wetens een eigendom, je bent WEL aansprakelijk, net zoals die lieve jongetjes die een plantsoen kaal aan het plukken waren. Daar staat ook geen bordje bij dat je er met je tengels vanaf moet blijven. Maar ik kan dus opmaken dat jij liever ziet dat de overheid dus meer regeltjes moet maken en deze overal moet aanplakken?
Mensen als ik kunnen jouw handgemaakte meubels betalenquote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 18:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neuh, mensen moeten gewoon niet zeiken dat 't gras kapot is.
Nee, eerlijk gezegd vind ik je grasvoorbeeld gewoon te stupide om over te discussieren.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:29 schreef betyar het volgende:
[..]![]()
Dooddoener, jij bent voor meer regeltjes zodat mensen geen misbruik van de situatie kunnen maken.
Ik heb zo het vermoeden dat jij een zielige oude autist bent die meent het te hebben gemaakt. Als je het inderdaad zou hebben gemaakt zat je vanaf je Duitse villa niet te mopperen op de Nederlandse overheid.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mensen als ik kunnen jouw handgemaakte meubels betalen
quote:Op maandag 29 juli 2013 18:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, eerlijk gezegd vind ik je grasvoorbeeld gewoon te stupide om over te discussieren.
Nee, iemand blaat "Het kon want er waren geen regels", blijkbaar zijn dus meer regels nodig om dit soort wanpraktijken aan te pakken.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, eerlijk gezegd vind ik je grasvoorbeeld gewoon te stupide om over te discussieren.
Jouw brein interpreteert de absentie van regels als "wanpraktijk" en dus dat er regels moeten komen, echter onze hersenen werken op een wat natuurlijkere manier. Als wij zeggen dat er geen regels zijn impliceert dat niet dat we die ook wensen, ongeacht jouw hersenspinsels.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:34 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, iemand blaat "Het kon want er waren geen regels", blijkbaar zijn dus meer regels nodig om dit soort wanpraktijken aan te pakken.
Jammer dat je rechtse vriendjes pleitten voor meer controle door de overheid.
Dan moeten bankstertjes niet zeiken als ze eronder worden gelegd.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neuh, mensen moeten gewoon niet zeiken dat 't gras kapot is.
Doen we ook niet, het is de overheid en de bevolking die zeikt dat er geen geld wordt uitgeleend c.q. rondgepompt. Hetgeen gewoon een direct gevolg is van wetten die ze n.a.v. 2007/8 zelf om hebben geschreeuwd. Dus ik maak me er niet zo druk over.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:38 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dan moeten bankstertjes niet zeiken als ze eronder worden gelegd.
Precies.quote:
Ik weet dat mensen zoals jij woekerpolissen goedkeuren en daar vooral mee door willen gaan en dat er geen regeltjes moeten komen. Helaas is dat dus wel nodig om het gros van de mens tegen misselijkmakende figuren die denken zoals jij te beschermen.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jouw brein interpreteert de absentie van regels als "wanpraktijk" en dus dat er regels moeten komen, echter onze hersenen werken op een wat natuurlijkere manier. Als wij zeggen dat er geen regels zijn impliceert dat niet dat we die ook wensen, ongeacht jouw hersenspinsels.
Zoals ik al zei, helemaal prima. De gevolgen ervan zijn de uwe, niet de mijne. Als jij denkt dat welvaart zonder risico's (en dus snel herstel) mogelijk is, dan mag u van mij prima in die deceptie blijven dwalen. Je bent altijd de eerste die loopt te kankeren dat de bouw zo slecht loopt, maar dat heb je lekker aan je eigen gezeik te danken op de bankenwereld die dergelijke onzin financieren wou.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:41 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik weet dat mensen zoals jij woekerpolissen goedkeuren en daar vooral mee door willen gaan en dat er geen regeltjes moeten komen. Helaas is dat dus wel nodig om het gros van de mens tegen misselijkmakende figuren die denken zoals jij te beschermen.
De welvaart van nu gebakken lucht, net zoals jouw aandelen waren van de SNS. Alles heeft een einde, bomen blijven ook niet doorgroeien tot de hemel.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, helemaal prima. De gevolgen ervan zijn de uwe, niet de mijne. Als jij denkt dat welvaart zonder risico's (en dus snel herstel) mogelijk is, dan mag u van mij prima in die deceptie blijven dwalen.
Dus de overheid faalde met de controle, de AFM faalde? DNB faalde? De EBA faalde?quote:Op maandag 29 juli 2013 18:41 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik weet dat mensen zoals jij woekerpolissen goedkeuren en daar vooral mee door willen gaan en dat er geen regeltjes moeten komen. Helaas is dat dus wel nodig om het gros van de mens tegen misselijkmakende figuren die denken zoals jij te beschermen.
Sowieso achterlijk om woekerpolissen als #1 oorzaak of bezigheid van de financiële sector te benoemen.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dus de overheid faalde met de controle, de AFM faalde? DNB faalde? De EBA faalde?
Waarom ben je dan boos op sommige woekerpolisverstrekkers en niet op deze faalinstanties die hun rol biet pakten maar op jouw en mijn belastingcenten teren?
Ik draai het om:quote:Op maandag 29 juli 2013 18:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bent altijd de eerste die loopt te kankeren dat de bouw zo slecht loopt, maar dat heb je lekker aan je eigen gezeik te danken op de bankenwereld die dergelijke onzin financieren wou.
In jouw parallelle universum zal dat vast zo zijn ja.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:47 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik draai het om:
De bankenwereld staat te springen om te gaan financieren, gelukkig komen de mensen tot inkeer en blijven ze het liefst zo lang mogelijk weg bij die misselijkmakende figuren.
Wie financiert jouw werkplaats eigenlijk? Een bank?quote:Op maandag 29 juli 2013 18:45 schreef betyar het volgende:
[..]
De welvaart van nu gebakken lucht, net zoals jouw aandelen waren van de SNS. Alles heeft een einde, bomen blijven ook niet doorgroeien tot de hemel.
Waarom is er controle nodig? Omdat zieke geesten die denken zoals jij graag mensen de vernieling in hebben geholpen? Via gekke constructies toch het geld bij de mensen uit de zakken kon kloppen? Het is helemaal niet de fout bij de overheid, de fout ligt bij zieke idioten zoals jij.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dus de overheid faalde met de controle, de AFM faalde? DNB faalde? De EBA faalde?
Waarom ben je dan boos op sommige woekerpolisverstrekkers en niet op deze faalinstanties die hun rol biet pakten maar op jouw en mijn belastingcenten teren?
Punt is dat tante betje niet boos is op diegene die faalden in de controle waar hij zo hard om roeptquote:Op maandag 29 juli 2013 18:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sowieso achterlijk om woekerpolissen als #1 oorzaak of bezigheid van de financiële sector te benoemen.
Hij is een grotere relnicht dan ons, waarvoor chapeau.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Punt is dat tante betje niet boos is op diegene die faalden in de controle waar hij zo hard om roept
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |