Zeker een hele verandering, maar we hebben er zin in!quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:49 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oi! Dat is een verandering.
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar het wat, hoe en waarom. En hoe dat tussen K en T gaat. En het contact met de moeder. Maar als jullie er niet meer over kwijt willen is dat uiteraard je goed recht.
Dat vind ik erg netjes van je, mandy.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:35 schreef -mandy- het volgende:
[..]
Zeker een hele verandering, maar we hebben er zin in!
Daar ga ik in dit topic liever niet verder op in. Dat vind ik een prive-zaak. Als moeder dat wil doen, moet zij dat weten. Ik doe het niet.
Tnx!quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:35 schreef -mandy- het volgende:
[..]
Zeker een hele verandering, maar we hebben er zin in!
Daar ga ik in dit topic liever niet verder op in. Dat vind ik een prive-zaak. Als moeder dat wil doen, moet zij dat weten. Ik doe het niet.
of van die liedjes op een bruiloftquote:Op donderdag 25 juli 2013 13:11 schreef livelink het volgende:
Tja, hoewel ik het vaak nog triester vind als volwassenen ineens op een feestje krampachtig spelletjes gaan doen.
haha ja vreselijk. maar goed, het gaat Willems voorstellingsvermogen te buiten dat 'gewoon wat bijpraten' echt leuk kan zijn.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:11 schreef livelink het volgende:
Tja, hoewel ik het vaak nog triester vind als volwassenen ineens op een feestje krampachtig spelletjes gaan doen.
de a is van afwassen, dat doen ze graag samenquote:Op donderdag 25 juli 2013 13:28 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
of van die liedjes op een bruiloft![]()
![]()
tegen die tijd zijn de plannen vast al minimaal 5 keer gewijzigdquote:Op zondag 28 juli 2013 10:05 schreef -mandy- het volgende:
Stiefzoon kwam net al met een leuk idee voor zijn verjaardag, Een steengroeve-spoorbaan van fisherprice met Thomas de trein. Alleen jammer dat hij nog tot december moet wachten tot zijn verjaardag.
kan maar zo zijn idd, maar het is wel iets wat we ingedachten gaan houdenquote:Op zondag 28 juli 2013 10:10 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
tegen die tijd zijn de plannen vast al minimaal 5 keer gewijzigd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn dochter is negen jaar. En wat was het afgelopen jaar weer zwaar voor haar. Maar negen worden deed ze stralend. En omdat we elkaar niet zo vaak kunnen zien vieren we het nog een paar keer maar dat vindt ze alleen maar leuk. Dit keer is ze over met een mooi rapport en gaat ze met een fijne klas over naar groep 5.
Joliequote:Op zondag 28 juli 2013 21:08 schreef Luchtbel het volgende:
Mijn dochter is negen jaar. En wat was het afgelopen jaar weer zwaar voor haar. Maar negen worden deed ze stralend. En omdat we elkaar niet zo vaak kunnen zien vieren we het nog een paar keer maar dat vindt ze alleen maar leuk. Dit keer is ze over met een mooi rapport en gaat ze met een fijne klas over naar groep 5.
quote:Op zondag 28 juli 2013 21:08 schreef Luchtbel het volgende:
Jolie JolieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn dochter is negen jaar. En wat was het afgelopen jaar weer zwaar voor haar. Maar negen worden deed ze stralend. En omdat we elkaar niet zo vaak kunnen zien vieren we het nog een paar keer maar dat vindt ze alleen maar leuk. Dit keer is ze over met een mooi rapport en gaat ze met een fijne klas over naar groep 5.je doet je naam eer aan mooi meisje
Heel veel plezier in groep 5 (net als Isa)!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
wij ookquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:42 schreef Meimeltje het volgende:
Nijna, gefeliciteerd met je jongste!!
Over twee weken al naar school! Wij gaan dan pas met vakantie
hier over een week alquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:42 schreef Meimeltje het volgende:
Nijna, gefeliciteerd met je jongste!!
Over twee weken al naar school! Wij gaan dan pas met vakantie
Gisterenquote:Op zondag 4 augustus 2013 07:30 schreef Tinuviel het volgende:
Gefeliciteerd Nijna met je kleuter
Wanneer leerden jullie kindjes fietsen zonder zijwieltjes?
Wij hebben Thijs vorig jaar een BMX gegeven voor zijn verjaardag. Daarop wilde hij pertinent niet zonder zijwieltjes fietsen. Gisterochtend hebben we via Marktplaats een afragfietsje gehaald voor 17,50 met omgebogen zijwieltjes. En ik had nog zo'n duwstang liggen, die hebben we erop gezet.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:58 schreef Deepfreeze het volgende:
Mijn niet zo motorische wonder besloot een paar maand voor zijn 4e verjaardag dat de zijwieltjes er wel af konden. En dat ging direct goed. Zijn vriendje, motorisch erg handig en vlot, weigerde tot bijna 6 jaar voordat hij ging. Als hij het probeerde met dwang ging het ook niet. Toen hij het wilde was het ook direct goed..
Heb er nu pas erg in dat ik nog niet op je had gereageerd.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:08 schreef Luchtbel het volgende:
Mijn dochter is negen jaar. En wat was het afgelopen jaar weer zwaar voor haar. Maar negen worden deed ze stralend. En omdat we elkaar niet zo vaak kunnen zien vieren we het nog een paar keer maar dat vindt ze alleen maar leuk. Dit keer is ze over met een mooi rapport en gaat ze met een fijne klas over naar groep 5.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:25 schreef Books1 het volgende:
Kan ze naar believen op haar kop hangen. Ze doet niets liever namelijk.
Ooh, dat dubbele gevoel snap ik zó goed! Ik weet nog dat ik de eerste tijd dat hij in groep 1 zat heel vaak dacht: "Wat gaat zo'n juf nou bepalen wat mijn kind (míjn!!!) de hele dag moet doen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:40 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb nog maar drie dagen met mijn meisje samen. Over twee weken begint school en is het over met onze heerlijke maandagen en donderdagen. We hebben zulke leuke dingen gedaan, ik heb er zo van genoten. Het is goed hoor, dat ze naar school gaat, maar wel jammer dat die tijd nu voorbij is.
jullie ook gefeliciteerdquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:25 schreef Books1 het volgende:
Simmu van harte met Selene en las net dat jullie het al gevierd hadden.
Hier hebben we sinds vandaag ook een vijfjarige kleuter in huis en ze was al drie dagen zenuwachtig. Nu vieren we het in het klein en zaterdag voor de familie. Van ons heeft ze een nieuwe fiets gekregen en van zuslief allemaal kleine frutsel/knutselspulletjes die ze helemaal zelf heeft uitgezocht. Van opa en oma krijgt ze vanmiddag een turnrek voor in de tuin. Kan ze naar believen op haar kop hangen. Ze doet niets liever namelijk.
Herkenbaar, vooral ook dat eigen tempo. Zo heerlijk is dat, dat dat kan. Wij hebben nu eigenlijk alleen op woensdag en vrijdag dat we op tijd weg moeten alle drie, de overige dagen kan het allemaal een stuk rustiger. Veel samen zijn ook, inderdaad, wat zal ik dat missen! En ik kan me er ook nog niet echt een voorstelling van maken, hoe dat gaat zijn dadelijk. Hoe zullen de weekenden zijn? Zal ze erg moe zijn van school de eerste tijd? Hoe zal ze het vinden? Krijgt ze vriendjes en vriendinnetjes op school?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:13 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ooh, dat dubbele gevoel snap ik zó goed! Ik weet nog dat ik de eerste tijd dat hij in groep 1 zat heel vaak dacht: "Wat gaat zo'n juf nou bepalen wat mijn kind (míjn!!!) de hele dag moet doen." Ik had daar (onvoorzien) erg veel moeite mee. En nu in de zomervakantie voelt het weer 'zoals het hoort'. Ons eigen tempo, heel veel samen zijn, ook veel samen (niks) doen, maar ook veel naast elkaar doen.
Maar ja, het ritme des schoollevens lonkt hier alweer....
Kun je het daar niet met S over hebben?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:04 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh dat is ook naar zeg, inderdaad. En zo wil ik ook helemaal niet zijn of optreden, maar ik kan er gewoon zo slecht tegen dat het nooit prettig verloopt en dat ik mijn eigen dochter niet graag zie zoals ze dan is. Ik ben zo blij geweest met deze zomervakantie, dat ze gewoon weer wekenlang helemaal lekker zichzelf was.
herkenbaar spuuglokje.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:45 schreef Spuuglokje het volgende:
Groofsken, ik vind zelf dat je best wat sturender mag zijn in met wie ze speelt. Als die chemie tussen hun tweeën zo overduidelijk niet goed is, kun je best tegen je dochter zeggen dat je een naar gevoel krijg van hoe ze samen spelen. En dat je in ieder geval voorlopig geen zin meer hebt dat ze bij jullie over de vloer komt. Tristan had vroeger ook een vriendje dat heel vervelend deed als ie hier was. Een baldadig typje, druk, niet luisterend als je met hem probeerde te praten. Toen hij op een gegeven moment een kastdeurtje afbrak was voor mij de maat vol, en heb ik tegen Tristan gezegd dat ik dat jongetje niet meer in huis wilde hebben. Misschien niet helemaal vergelijkbaar, maar ik bedoel dat ik toen vond dat ik best de beslissing mocht nemen om mijn kind niet meer met hem bij ons te laten spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |