quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:26 schreef RockNijntje het volgende:
Eigenlijk moet deze het zijn, kijk hoe'n mooi topic. Iemand, verwijder dat baggertopic.
Ze misbruiken mijn naamquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:31 schreef richolio het volgende:
[..]
Racoon!?Racoon afschieten ben je gek geworden
Waarom misbruiken ze je naam?quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ze misbruiken mijn naamVieze rommel die ze maken.
Wat voor soort wasbeerquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben een wasbeer slimpie
ja misschien een beetje rigoureus.... maar wel effectiefquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:31 schreef richolio het volgende:
[..]
Racoon!?Racoon afschieten ben je gek geworden
Net als mensen.quote:die beesten maken alleen maar dingen stuk en doen verder heul niets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goede morgen/middag/avond/nacht
quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:31 schreef Hoigast het volgende:
Wat is de tegenwoordige tijd van een wasbeer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.__!
Een probeersel voor nummer 2mioquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:43 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat is dit voor een net niet monopoly topic?
Leugens.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hiermee doel je duidelijk op kanker.
Nu vind ik je pauper.
Tevens; so close
Ik ben dan ook lafjes aangelegd.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laf van je om het zo simpel af te doen.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Binnenkort kom je er wel achter dat er meer is.
? Ik begrijp er geen kut van jongen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er is meer dan moderator zijn, dat heb je goed gezien.
Sorry, ik had al bij dat ''Binnenkort kom je erachter dat er meer is'' een ander idee. Alleen had ik het idee dat het op crewbash sloeg.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
? Ik begrijp er geen kut van jongen.
Dat is de bedoeling van het leven....quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
? Ik begrijp er geen kut van jongen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |