Slapen, bankhangen, lezen, huisdier knuffelen en een massage.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:15 schreef Kimpossible het volgende:
Ik ben ook erg snel geïrriteerd op het moment, maar daar kunnen we dan samen om lachen gelukkig. En dan is t ook zo weer weg.
Hebben jullie nog ontzenuw/stress tips? Ik ben continu gespannen en das vast niet goed voor mini, met al die cortisol in m'n bloed. De stressoren vermijden zit er niet in want het zijn van die zenuwen die serieus nergens op gebaseerd zijn
Even gaan zitten /liggen/ rustig staan en diep ademhalen. Tel bij elke ademhaling tot 8 , zowel voor in als uit. Gewoon even focussen is vaak erg effectief!quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:15 schreef Kimpossible het volgende:
Ik ben ook erg snel geïrriteerd op het moment, maar daar kunnen we dan samen om lachen gelukkig. En dan is t ook zo weer weg.
Hebben jullie nog ontzenuw/stress tips? Ik ben continu gespannen en das vast niet goed voor mini, met al die cortisol in m'n bloed. De stressoren vermijden zit er niet in want het zijn van die zenuwen die serieus nergens op gebaseerd zijn
Hihihih ik moest een keer huilen omdat de patat fout was.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:55 schreef zandsculptuur het volgende:
Net heel erg extreem boos geworden op een helpdeskmedewerker.
Hormonen
![]()
Precies andersom hier... M.u.v. schoonmoederquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:50 schreef DJMomo het volgende:
hormonen, tegen vreemden blijf ik echt nog heel bescheiden en geduldig (zie oa de peuterkamer drama's). Maar naasten moeten het echt ontgelden.
Ja dat heb ik er ook bijgekregen. Erg fijn! Heb nog altijd weinig tot geen huilbuien/woedeuitbarstingen, dus dat is wel een fijne combi met assertiviteit.quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:54 schreef ProjSkippy het volgende:
Ik merk dat mijn hormonen er hier voor zorgen dat ik wat meer 'durf'.. Als in dat ik eerder ergens iets van zeg als ik het ergens niet helemaal met eens ben. Dat kan ik op zich wel waarderen aan mijn hormonen.
Ja dat! En ik merk dat de gevolgen helemaal niet zo rampzalig zijn. Mensen (mijn moeder bijvoorbeeld), vinden het juist wel fijnquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:54 schreef ProjSkippy het volgende:
Ik merk dat mijn hormonen er hier voor zorgen dat ik wat meer 'durf'.. Als in dat ik eerder ergens iets van zeg als ik het ergens niet helemaal met eens ben. Dat kan ik op zich wel waarderen aan mijn hormonen.
Bizar is dat he?quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:11 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja dat! En ik merk dat de gevolgen helemaal niet zo rampzalig zijn. Mensen (mijn moeder bijvoorbeeld), vinden het juist wel fijn
quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:57 schreef DJMomo het volgende:
Je krijgt straks plentie aanbiedingen van de wij jonge ouders, skip!
quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:11 schreef zandsculptuur het volgende:
Wij zijn net bij de Prénatal geweest, maar omg wat is dat een vrolijke blije hel op aarde zeg!!!
haha nou he! Ik voelde me Super ongemakkelijk. Vriend daarin tegen niet, die liep al vrolijk met alle wagens een rondjequote:Op woensdag 24 juli 2013 18:11 schreef zandsculptuur het volgende:
Wij zijn net bij de Prénatal geweest, maar omg wat is dat een vrolijke blije hel op aarde zeg!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |