Slapen, bankhangen, lezen, huisdier knuffelen en een massage.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:15 schreef Kimpossible het volgende:
Ik ben ook erg snel geïrriteerd op het moment, maar daar kunnen we dan samen om lachen gelukkig. En dan is t ook zo weer weg.
Hebben jullie nog ontzenuw/stress tips? Ik ben continu gespannen en das vast niet goed voor mini, met al die cortisol in m'n bloed. De stressoren vermijden zit er niet in want het zijn van die zenuwen die serieus nergens op gebaseerd zijn
Even gaan zitten /liggen/ rustig staan en diep ademhalen. Tel bij elke ademhaling tot 8 , zowel voor in als uit. Gewoon even focussen is vaak erg effectief!quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:15 schreef Kimpossible het volgende:
Ik ben ook erg snel geïrriteerd op het moment, maar daar kunnen we dan samen om lachen gelukkig. En dan is t ook zo weer weg.
Hebben jullie nog ontzenuw/stress tips? Ik ben continu gespannen en das vast niet goed voor mini, met al die cortisol in m'n bloed. De stressoren vermijden zit er niet in want het zijn van die zenuwen die serieus nergens op gebaseerd zijn
Hihihih ik moest een keer huilen omdat de patat fout was.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:55 schreef zandsculptuur het volgende:
Net heel erg extreem boos geworden op een helpdeskmedewerker.
Hormonen
![]()
Precies andersom hier... M.u.v. schoonmoederquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:50 schreef DJMomo het volgende:
hormonen, tegen vreemden blijf ik echt nog heel bescheiden en geduldig (zie oa de peuterkamer drama's). Maar naasten moeten het echt ontgelden.
Ja dat heb ik er ook bijgekregen. Erg fijn! Heb nog altijd weinig tot geen huilbuien/woedeuitbarstingen, dus dat is wel een fijne combi met assertiviteit.quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:54 schreef ProjSkippy het volgende:
Ik merk dat mijn hormonen er hier voor zorgen dat ik wat meer 'durf'.. Als in dat ik eerder ergens iets van zeg als ik het ergens niet helemaal met eens ben. Dat kan ik op zich wel waarderen aan mijn hormonen.
Ja dat! En ik merk dat de gevolgen helemaal niet zo rampzalig zijn. Mensen (mijn moeder bijvoorbeeld), vinden het juist wel fijnquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:54 schreef ProjSkippy het volgende:
Ik merk dat mijn hormonen er hier voor zorgen dat ik wat meer 'durf'.. Als in dat ik eerder ergens iets van zeg als ik het ergens niet helemaal met eens ben. Dat kan ik op zich wel waarderen aan mijn hormonen.
Bizar is dat he?quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:11 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja dat! En ik merk dat de gevolgen helemaal niet zo rampzalig zijn. Mensen (mijn moeder bijvoorbeeld), vinden het juist wel fijn
quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:57 schreef DJMomo het volgende:
Je krijgt straks plentie aanbiedingen van de wij jonge ouders, skip!
quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:11 schreef zandsculptuur het volgende:
Wij zijn net bij de Prénatal geweest, maar omg wat is dat een vrolijke blije hel op aarde zeg!!!
haha nou he! Ik voelde me Super ongemakkelijk. Vriend daarin tegen niet, die liep al vrolijk met alle wagens een rondjequote:Op woensdag 24 juli 2013 18:11 schreef zandsculptuur het volgende:
Wij zijn net bij de Prénatal geweest, maar omg wat is dat een vrolijke blije hel op aarde zeg!!!
Nou, niks. Ik vond alles overdreven, duur of niks voor mijquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:22 schreef DJMomo het volgende:
Bijgekomen van het lachen.
Dus, vertel zand. Wat hebbie gekoopt!?
Mijn baby sliep tot zeker 7 maanden in zijn wiegquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:42 schreef zandsculptuur het volgende:
Wij kopen ook veel dingen tweedehands. Niet omdat we het geld niet hebben, maar omdat we het geld er niet voor over hebben.
Ik snap bijvoorbeeld niet dat iemand 199 euro over heeft voor een wiegje waar de baby nog geen maand in past...
Wij krijgen de kinderwagen van mijn oma. Ivm groot lengteverschil, korte armpjes met kippenpower van mijn kant (sowieso is alles aan mij klein) en het willen van een combiwagen viel er al heel veel af. We hebben een x-aantal getest maar eigenlijk alleen de hele dure blijven over. Ondanks dat we hem dus van mijn oma zouden krijgen heb ik haar wel gezegd dat ik liever op MP ging kijken naar dezelfde wagen, want veel goedkoper. Nou, daar kwam niets van in! En als wij een dure nodig hadden, dan hadden we die gewoon nodig en dan kwam die er ook, gewoon nieuw!quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:42 schreef zandsculptuur het volgende:
Wij kopen ook veel dingen tweedehands. Niet omdat we het geld niet hebben, maar omdat we het geld er niet voor over hebben.
Ik snap bijvoorbeeld niet dat iemand 199 euro over heeft voor een wiegje waar de baby nog geen maand in past...
Oh je hebt m nu pas binnen? Ik was in de veronderstelling dat je hem al had en dat de katten hem lek hadden gepriktquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:56 schreef Cwen het volgende:
Lol @ zand, snap precies wat je bedoelt!
Goed nieuws: mijn bevalbad is binnen!!
Ik zou zeggen, let the games begin, maar dat is nog een beetje vroeg. 2 Weken en ik ben tevreden.
Hahaha, gelukkig niet! Dat was gewoon het opblaasbare buitenzwembadquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:59 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Oh je hebt m nu pas binnen? Ik was in de veronderstelling dat je hem al had en dat de katten hem lek hadden geprikt.
Ik heb begrepen dat het altijd goed is om de MC nieuw te kopen, of van iemand die je goed kent en precies kan vertellen wat er mee gebeurd is. Het schijnt namelijk dat als er een ongeluk oid mee gebeurd is dat de MC dan niet meer goed 'werkt' en niet meer genoeg bescherming voor je kindje geeft.quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:14 schreef GotC het volgende:
Fijn Cwen! Kan je er alvast naar kijken![]()
Zand ik heb dat ook! Zoveel dingen waarvan ik denk 'meh..wat een onzin ding/veels te duur'.
Wij hebben de kinderwagen gekregen en een flink bedrag voor de kinderkamer, dus beiden zijn nieuw. Mja, het enige wat écht nieuw moet van mij is de Maxi Cosi. Puur een gevoel
Dát en dat ik onder invloed van hormonen een nogal geitenwollensok word blijkbaar. Als er op marktplaats 4 bladzijden vol aankleedkussens staan en mijn vrienden in de rij staan om hun aankleedkussens bij mij te dumpen, waarom zou ik het in hemelsnaam nieuw kopen. Zooooo niet duurzaam en slecht voor het milieu..quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:42 schreef zandsculptuur het volgende:
Hahaha ik las prei shit en toen zag ik dat het een duitse aanbieding wasquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:07 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik heb via ebay een luiertas gekocht. Niet superhip, maar ik vind hem best leuk en hij is wel heel praktisch. Even zoeken of ik het linkje nog terug kan vinden.
http://www.ebay.de/itm/WI(...)e=ADME:X:AAQ:DE:1123
Prei shitquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:14 schreef Spewey het volgende:
[..]
Hahaha ik las prei shit en toen zag ik dat het een duitse aanbieding was
Die zien er wel praktisch uit ja, niet helemaal wat ik gedachten had maar wel een leuke prijs!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ J & S
quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:49 schreef klaprooss het volgende:
Aah mooi wizzyIk zit ook te kijken kwijlen en zeg steeds tegen m'n man "Oh dat wil ik als ik bevallen ben en dat en die ook."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geweldige vriend!
Haha, dan mag hij vast gaan oefenen!quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:52 schreef Spewey het volgende:
[..]
Ik zit ook te kijken kwijlen en zeg steeds tegen m'n man "Oh dat wil ik als ik bevallen ben en dat en die ook."
Geweldige vriend!
Werk jij stiekem bij mij in het bedrijf?quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:08 schreef DJMomo het volgende:
Ach. An sich vind ik t echt geen probleem. Hoop echt dat dit eenmalig is. In principe is volgende trip in oktober (voor werk althans). Maar ga begin augustus even overleggen hoe we dat zullen doen. Ben dan iets van 25w. Moët op zich nog prima kunnen. Maar meestal heb ik de 7u vlucht, dus 5u wekker. Weet niet hoe erg ik dat dan nog trek. Mss kan ik dag eerder al, en sowieso een vroegere vlucht terug lijkt me fijn.
Ik voor een bank met paardenlogoquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:46 schreef DJMomo het volgende:
geen idee. ik werk voor een blauwe keten met knaagdieren. Jij?
Daar sta je dan met je nacht overlevings lijstje.quote:Op donderdag 25 juli 2013 07:52 schreef Limone het volgende: Vanwege die horrornacht vorige week, heb ik nu een heel lijstje met dingen die ik kan doen als ik weer niet kan slapen (breien, hometrainen, hhb kijken, boek lezen..). Super leuk lijstje, maar nu slaap ik weer als een roosje
![]()
Ze gaan een draaipoing doen, omdat onze pixel nog steeds in stuit ligt!quote:Op donderdag 25 juli 2013 08:07 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Daar sta je dan met je nacht overlevings lijstje.Zal je altijd zien. Ik stond hier om 6 uur naast mijn bed te springen. Klote dromen ook altijd! En het vreselijk vroeg wakker om te plassen is nu iedere ochtend. Sta ik dan.. met mijn zelfbenoemde reuzen blaas
Sull, wat heb ik gemist?? Wat gaan ze doen vandaag?
Nou, ik vind dat jij en je blaas het nog lang hebben volgehouden!quote:Op donderdag 25 juli 2013 08:07 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Daar sta je dan met je nacht overlevings lijstje.Zal je altijd zien. Ik stond hier om 6 uur naast mijn bed te springen. Klote dromen ook altijd! En het vreselijk vroeg wakker om te plassen is nu iedere ochtend. Sta ik dan.. met mijn zelfbenoemde reuzen blaas
Sull, wat heb ik gemist?? Wat gaan ze doen vandaag?
Zwangerschapsdromen zijn zo ontzettend echt en naar.quote:Op donderdag 25 juli 2013 08:39 schreef GotC het volgende:
Ik heb vannacht zo bizar en iets te realistisch gedroomdIk moest naar de gyn vanwege wat simpele klachten. Eerste wat die gyn zegt: Ach, je bent al 30 weken, ga maar naar Tilburg, dan gaan we 'm wel halen
![]()
Vervolgens die hele reis en de bevalling, krijg ik een kindje dat overeenkomt met 8 weken zwanger.
Succes!quote:Op donderdag 25 juli 2013 08:11 schreef Sull het volgende:
[..]
Ze gaan een draaipoing doen, omdat onze pixel nog steeds in stuit ligt!
Nee deze is wel erg groot voor een 20 weken babyquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:00 schreef DJMomo het volgende:
Zag nog een zwaai op een echo.maar dat was niet de 20w van soemp he?
Niet voor de baby... Daarvoor shoppen heeft hij TOTAAL geen belangstelling voor Dat heeft hij allemaal aab mij over gelatenquote:Op donderdag 25 juli 2013 09:10 schreef Wizzy het volgende:
[..]
Nee deze is wel erg groot voor een 20 weken baby![]()
Sull, succes met de draaipoging.
Hilz, leuk de man die wil shoppen voor de baby.
Hier vannacht liggen walvissen op bed. De kleine houdt mij gezelschap als ik wakker ben. Ik heb zelf zijn voetje heel even vast gehaddaarna werd het snel weggetrokken.
Hilzillah - man wil niet met een Beatles tas gezien wordenquote:
Theeleuter, ik kreeg vanuit mijn verzekering (Delta Lloyd - Start) een extra echo vergoed. Ik heb daardoor de combinatietest laten doen ook al viel ik niet binnen de risico groep. Misschien biedt jouw verzekeraar ook zoiets?quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:30 schreef Theeleuter het volgende:
Leuk soempie, heb je van beide smaken 1
En succes Sull. Mijn dochter was zelf op het laatste moment nog gedraaid, maar dat voelde al als een flinke verbouwing! Dus ik hoop dat de draaipoging niet al te vervelend is.
Even polsen hoe men hier over de combinatietest denkt. Elke vrouw krijgt die aangeboden, maar pas vanaf 36 jaar vergoed. Ik denk er over om het dit keer wel te doen, bedoel, ben toch weer 2 jaar ouder. Zijn er meer die deze test hebben gedaan en het zelf hebben betaald?
Hebben er overigens meer de rapportage op Nederland 1 (of 2 of 3) gezien over de NIPT test?
Dat is wel een goeie om uit te zoeken. Zo wil ik uitrekenen of volgend jaar een aanvullende verzekering uit kan, maar dit jaar heb ik die niet. Eens kijken wat unive biedquote:Op donderdag 25 juli 2013 09:32 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Theeleuter, ik kreeg vanuit mijn verzekering (Delta Lloyd - Start) een extra echo vergoed. Ik heb daardoor de combinatietest laten doen ook al viel ik niet binnen de risico groep. Misschien biedt jouw verzekeraar ook zoiets?
Heb je die keuze al dan of ga je die test a 600 euro zelf betalen?quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:37 schreef DJMomo het volgende:
U kent mijn verhaal over nekplooimeting op eigen verzoek, en vergoeding in aanvullend pakket bij FBTO? is een lang verhaal, maar komt er kortgezegd op neer dat dit, ook als je niet in de risicogroep valt, het toch vergoed krijgt. Ik val op 2 weken na niet in de risico groep.
Vwb NIPT test, wij doen het als volgt. Laten de combi test in eerste instantie uitvoeren. Als daar een verhoogde kans uit komt, gaan we alsnog voor NIPT ipv vruchtwaterpunctie of vlokkentest.
Vanmiddag heb ik de nekplooimeting, bloed is al geprikt. Ik verwacht uiterlijk begin volgende week de uitslag in de brievenbus.
Die ga ik zelf betalen. Wellicht nog eens proberen een deel vergoed te krijgen. Immers, als ik bij een slechte score voor een VWP of VT zou kiezen, dan zou dat ook vergoed worden.quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:40 schreef Sull het volgende:
[..]
Heb je die keuze al dan of ga je die test a 600 euro zelf betalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |