3 is compleet 3D, eigenlijk ook een compleet ander spel.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
2 bleef maar crashen na een tijdjeKan je in 3 het beeld vrij roteren? Vond (vroeger) het irritant dat je maar vanuit 4 hoeken kon kijken in 2..
Hoe bedoel je dat? Lift > stijl stuk > lift > stijl stuk, etc? Lijkt me toch net zo langzaam gaan als wanneer je alles liftquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:21 schreef Suncatcher het volgende:
Waarom zie ik heel veel mensen hier achtbanen bouwen die langzaam omhoog gaan? Je kan een heel stijl stukje afwisselen met een normale kabelbaan stukje, scheelt veel ruimte
Je gaat sneller de hoogte in dus je bespaart veel ruimtequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Lift > stijl stuk > lift > stijl stuk, etc? Lijkt me toch net zo langzaam gaan als wanneer je alles lift
Rechtsklik -> eigenschappen -> comptabiliteitsmodus. Dan op Windows XP instellen..quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:02 schreef Suncatcher het volgende:
Hoe krijgen jullie trouwens rollercoaster tycoon draaiende? bij mij krijg ik onder windows 7 om de 20 minuten een BSOD, alles geprobeerd
Al geprobeerd.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Rechtsklik -> eigenschappen -> comptabiliteitsmodus. Dan op Windows XP instellen..
Welke videokaart heb je?
Voorbeeldje. Normaal vs wat ik bedoel. Je kan op die manier ook makkelijk treintjes in bochten omhoog takelenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Lift > stijl stuk > lift > stijl stuk, etc? Lijkt me toch net zo langzaam gaan als wanneer je alles lift
Die is erg funky! Ik krijg dat afschieten nooit voor mekaar als ik zelf een track ontwikkelquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:52 schreef Suncatcher het volgende:
Mijn nieuwe cashcow.. ofja, eigenlijk oude.. van 10 jaar terug ofzo
[ afbeelding ]
Rct-guide.nl is dood. Kan jij die toevallig uit de OP editten?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die is erg funky! Ik krijg dat afschieten nooit voor mekaar als ik zelf een track ontwikkel
in princiepe kan dat niet: je kan niet hoger gaan als het punt waar je vandaan komt...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:26 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Je gaat sneller de hoogte in dus je bespaart veel ruimte
oh, zo...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:25 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Voorbeeldje. Normaal vs wat ik bedoel. Je kan op die manier ook makkelijk treintjes in bochten omhoog takelen
.: [ afbeelding ]
als jij het weet, weet ik het ookquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:14 schreef Suncatcher het volgende:
Ik zag eerder in dit topic een sandbox scenario voor rct1 voorbij komen. Als ik echter het spel start dan zie ik 'm niet tussen de anderescenarios staan. Hoe kan ik dit fixen?
Nice.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:25 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Voorbeeldje. Normaal vs wat ik bedoel. Je kan op die manier ook makkelijk treintjes in bochten omhoog takelen
.: [ afbeelding ]
Dan was m'n station te kort vond ik.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Haal een stukje station weg? Oh wacht.Hij zit ernaast?
Nee hoor, hij is namelijk nog steeds niet grappig vind ik.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:53 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
al weer veels te lang geleden dat deze is gepost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |