abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 juli 2013 @ 12:01:34 #51
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_129285194
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 11:59 schreef Parzival het volgende:

[..]

Het ging om de nalatigheid om een folder te geven
dat zijn standaard pakketten in het ziekenhuis zit bij de brief en nacontrole afspraak daarin staat ook een verwijzing naar de homepage van het ziekenhuis waar deze informatie ook online staat. Consumenten hebben in Nederland ook een onderzoeksplicht.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
  woensdag 24 juli 2013 @ 12:01:39 #52
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_129285200
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 11:59 schreef CherryOnTop het volgende:

[..]

Je maakt jezelf helemaal overstuur/gek. Denk nou eens even na: die vakantie krijg je echt niet terug van het ziekenhuis, en je hebt er het hele jaar hard voor gewerkt zeg je net. Laat 'm dan ook niet zo verpesten! Shit happens, maar maak er het beste van. Meer kun je nu toch niet doen.
Wij maken ook heus wel het beste van de vakantie (jammer dat je niet kunt lezen), maar nogmaals: DAT IS NIET DE VRAAG VAN DIT TOPIC
  woensdag 24 juli 2013 @ 12:02:34 #53
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_129285220
Wat wilt je vrouw?
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_129285222
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 12:00 schreef CherryOnTop het volgende:

[..]

Ik begin me af te vragen of jij niet de enige bent die de vakantie van je gezin aan het verpesten is. Man man man wat ben je een zuur figuur :{
Misschien moet ts hem maar even door het vuistje halen. Duidelijk teveel opgekropte dingen die eruit moeten.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  woensdag 24 juli 2013 @ 12:02:55 #55
54408 Parzival
Where it happens
pi_129285230
>>
Uw klacht kunt u telefonisch, schriftelijk, via de e-mail of aan de balie kenbaar maken bij de klachtenfunctionaris. De eerste taak van de klachtenfunctionaris is te proberen de klacht op te lossen. De klachtenfunctionaris zal u van advies dienen hoe te handelen, want er zijn diverse mogelijkheden. Hoe een oplossing eruit ziet is afhankelijk van de klacht zelf. De klachtenfunctionaris kan u op de volgende manieren met uw klacht helpen:


•uw klacht wordt alleen geregistreerd;
•schriftelijke of mondelinge uitleg: met een schriftelijke of mondelinge uitleg over de gang van zaken kan vaak al het ongenoegen bij de klager weggenomen worden;
•bemiddeling: de klachtenfunctionaris kan een gesprek regelen tussen u en de betrokken persoon. In principe woont de klachtenfunctionaris dit gesprek bij. Als de bemiddeling niet leidt tot een oplossing, zal de klacht, als u dat wenst, voorgelegd worden aan de klachtencommissie;
•het bespreken van de mogelijkheid uw klacht schriftelijk bij de klachtencommissie in te dienen;

Eenmaal per kwartaal wordt een algemeen overzicht van de klachten naar de directie gestuurd. Bij dit overzicht zullen eventuele aanbevelingen en suggesties ter verbetering van de kwaliteit van zorg en van de dienstverlening opgenomen worden.
Eenmaal per jaar wordt, samen met de klachtencommissie, een jaarverslag gemaakt.
<<

Nogmaals zoals meerdere keren gevraagd: WAT WIL JE BEREIKEN met je klacht?
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
  woensdag 24 juli 2013 @ 12:03:07 #56
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_129285238
Die 'verplichting' om informatie na de operatie te geven, waar staat dat vast gelegd? Richtlijnen van het ziekenhuis?

Ondanks dat het me idd erg vervelend voor jullie lijkt, naar mijn bescheiden mening til je er te zwaar aan, en des te meer je jezelf opfokt, des te erger je vakantie verpest wordt.
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_129285244
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 11:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
Jammer dat mensen moeten lopen zieken, terwijl duidelijk is dat mensen overstuur zijn.
Dat zo'n 99,9% van de mensen in het topic anders tegen de situatie aankijken dan jij geeft toch wel een beetje te denken? Misschien helpt dat wel om het wat te relativeren.

quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 12:01 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Wij maken ook heus wel het beste van de vakantie (jammer dat je niet kunt lezen), maar nogmaals: DAT IS NIET DE VRAAG VAN DIT TOPIC
Het antwoord is vrijwel unaniem NEE op de vraag van het topic.

Heb ik trouwens nog nooit gezien, een vrouw die 6 weken continue bloedt en een man met PMS...
  woensdag 24 juli 2013 @ 12:03:40 #58
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_129285250
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 11:59 schreef Parzival het volgende:

[..]

Het ging om de nalatigheid om een folder te geven
Daar ging het niet om. Maar ik merk dat iedereen erop gebrand is mij af te zeiken, simpelweg omdat ik vraag naar de mogelijkheden.

Wij gaan echt ons best doen om zoveel mogelijk uit de vakantie te halen. Maar iedereen met kinderen kan zich voorstellen dat dit best een domper is, en dat wij daarom graag willen weten welke stappen er mogelijk zijn als wij terug zijn in Nederland.

That's all.
  woensdag 24 juli 2013 @ 12:04:27 #59
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_129285277
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 12:01 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Wij maken ook heus wel het beste van de vakantie (jammer dat je niet kunt lezen), maar nogmaals: DAT IS NIET DE VRAAG VAN DIT TOPIC
Mijn god wat een opgewonde standje ben jij zeg. Als je zo graag wil weten wat je rechten in deze zijn bel dan even met je rechtsbijstandverzekering.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 24 juli 2013 @ 12:04:47 #60
54408 Parzival
Where it happens
pi_129285287
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 12:03 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Daar ging het niet om. Maar ik merk dat iedereen erop gebrand is mij af te zeiken, simpelweg omdat ik vraag naar de mogelijkheden.

Wij gaan echt ons best doen om zoveel mogelijk uit de vakantie te halen. Maar iedereen met kinderen kan zich voorstellen dat dit best een domper is, en dat wij daarom graag willen weten welke stappen er mogelijk zijn als wij terug zijn in Nederland.

That's all.
Echt die hele vakantie zal mij boeien..

een mogelijkheid: Klacht indienen..
andere mogelijkheid: GEEN!
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_129285313
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 12:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
en dat wij daarom graag willen weten welke stappen er mogelijk zijn als wij terug zijn in Nederland.

That's all.
Klacht indienen volgens procedure en dat is het wel zo ongeveer. Klachtenprocedure is er over het algemeen om procedurefouten in de toekomst te verminderen en niet de patiënten schadeloos te stellen.
  woensdag 24 juli 2013 @ 12:06:02 #62
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_129285323
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 12:03 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Daar ging het niet om. Maar ik merk dat iedereen erop gebrand is mij af te zeiken, simpelweg omdat ik vraag naar de mogelijkheden.

Wij gaan echt ons best doen om zoveel mogelijk uit de vakantie te halen. Maar iedereen met kinderen kan zich voorstellen dat dit best een domper is, en dat wij daarom graag willen weten welke stappen er mogelijk zijn als wij terug zijn in Nederland.

That's all.
Maar het is ook zo leuk om jou af te zeiken, je vraag is unaniem kansloos en jij laat je zo opfokken dat ik medelijden met je vrouw hebt.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_129285325
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2013 12:04 schreef eleusis het volgende:

[..]

Iets met de aids van Hippocrates...
In de Eed van Hipppcrates staat niets over voorlichting. Wel in de Nederlandse Artseneed. Maar belangrijker, het staat in de Wet op de Geneeskundige Behandelingsovereenkomt.
pi_129285363
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 12:05 schreef Deshain het volgende:

[..]

Klacht indienen volgens procedure en dat is het wel zo ongeveer. Klachtenprocedure is er over het algemeen om procedurefouten in de toekomst te verminderen en niet de patiënten schadeloos te stellen.
Nee, daarvoor zou je dus het ziekenhuis aansprakelijk moeten stellen. Schadeprocedures staan echt buiten klachtenprocedures en worden afgehandeld door de verzekeraar van het ziekenhuis/behandelaar.
pi_129285403
De ontzettende 'grappige' posts kunnen achterwege blijven. Daarnaast kan TS ook wat minder aangebrand uit de hoek komen.

OP is terug.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  woensdag 24 juli 2013 @ 12:08:53 #66
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_129285405
Ik vind het grappig dat TS helemaal geen inzicht geeft in was zijn vrouw wilt, het gaat om haar.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
  woensdag 24 juli 2013 @ 12:09:05 #67
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_129285410
OP mag weg en topic mag gesloten, zoals ik gevraagd had.
  woensdag 24 juli 2013 @ 12:09:17 #68
54408 Parzival
Where it happens
pi_129285417
Het huidige artikel 7:448 BW (Wet op de Geneeskundige Behandelingsovereenkomst, hierna WGBO) omtrent de informatieplicht van de arts luidt:

De hulpverlener licht de patiënt op duidelijke wijze, en desgevraagd schriftelijk in over het voorgenomen onderzoek en de voorgestelde behandeling en over de ontwikkelingen omtrent het onderzoek, de behandeling en de gezondheidstoestand van de patiënt. De hulpverlener licht een patiënt die de leeftijd van twaalf jaren nog niet heeft bereikt op zodanige wijze in als past bij zijn bevattingsvermogen.

En in lid 2 staat:

Bij het uitvoeren van de in lid 1 neergelegde verplichting laat de hulpverlener zich leiden door hetgeen de patiënt redelijkerwijze dient te weten ten aanzien van:

a

de aard en het doel van het onderzoek of de behandeling die hij noodzakelijk acht en van de uit te voeren verrichtingen;

b

de te verwachten gevolgen en risico’s daarvan voor de gezondheid van de patiënt;

c

andere methoden van onderzoek of behandeling die in aanmerking komen;

d

de staat van en de vooruitzichten met betrekking tot diens gezondheid voor wat betreft het terrein van het onderzoek of de behandeling.

De wetgever gaat er dus van uit dat de hulpverlener zich bij de informatie-overdracht laat leiden door hetgeen de patiënt ‘redelijkerwijze’ dient te weten.

De huidige regeling van informatie aan patiënten in art. 7:448 BW (WGBO) en de voorgestelde regeling in de Wet Cliëntenrechten Zorg bevestigt hoe belangrijk goede informatie is en geeft al een recht daarop. De bestaande regeling is echter weinig concreet en beschermt patiënten nog onvoldoende. De informatie-overdracht kan eenvoudig concreter worden gemaakt en de patiënt beter informeren en voorbereiden op wat hem of haar te wachten staat. De wetgever gaat ervan uit dat de patiënt schriftelijke informatie vraagt. Mensen kunnen vragen om schriftelijke informatie, maar dat doen ze zelden en ze weten vaak ook niet van deze mogelijkheid. Artsen geven uit zichzelf nog te weinig schriftelijke informatie.

Tijdens een consult moet er veel informatie met de patiënt besproken worden. Daarom is het ook zo belangrijk dit effectief en innovatief te organiseren. Nota bene: Er zijn gevallen waarin informatievoorziening problematisch is (patiënten die niet in staat zijn te beslissen, jongeren, informatie zou genezing bemoeilijken, patiënt wil geen informatie, et cetera.) Maar die zijn al wettelijk geregeld.
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
  woensdag 24 juli 2013 @ 12:11:38 #69
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_129285477
edit: kap eens met je getroll.

[ Bericht 69% gewijzigd door Five_Horizons op 24-07-2013 12:12:47 ]
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_129285505
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 12:09 schreef Splackavellie02 het volgende:
OP mag weg en topic mag gesloten, zoals ik gevraagd had.
Doen we niet aan op FOK!

In antwoord op je vraag: je kunt een klacht indienen, is al meerdere malen hier genoemd.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_129285526
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 12:11 schreef trigt013 het volgende:
Sinds wanneer doet FOK! aan censuur?
Zo...

Sinds Google AdSense structureel maar daarvoor al op wat lossere basis.
  woensdag 24 juli 2013 @ 12:13:27 #72
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_129285538
Bedankt dotKoen.
  woensdag 24 juli 2013 @ 12:14:07 #73
54408 Parzival
Where it happens
pi_129285554
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 12:13 schreef Splackavellie02 het volgende:
Bedankt dotKoen.
en nu hopen op een snel herstel.. en dan een weekendje weg met de kinderen om het goed te maken!
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
  woensdag 24 juli 2013 @ 12:14:13 #74
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_129285556
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 12:12 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Doen we niet aan op FOK!

In antwoord op je vraag: je kunt een klacht indienen, is al meerdere malen hier genoemd.
En ondanks dat het antwoord meerdere keren gegeven is, moet het topic uit principe open blijven?
pi_129285575
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 12:14 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

En ondanks dat het antwoord meerdere keren gegeven is, moet het topic uit principe open blijven?
Je kunt ervoor kiezen niet meer te posten, dan zakt het vanzelf weg. Actie-reactie en zulks.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')