dat zijn standaard pakketten in het ziekenhuis zit bij de brief en nacontrole afspraak daarin staat ook een verwijzing naar de homepage van het ziekenhuis waar deze informatie ook online staat. Consumenten hebben in Nederland ook een onderzoeksplicht.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:59 schreef Parzival het volgende:
[..]
Het ging om de nalatigheid om een folder te geven
Wij maken ook heus wel het beste van de vakantie (jammer dat je niet kunt lezen), maar nogmaals: DAT IS NIET DE VRAAG VAN DIT TOPICquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:59 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Je maakt jezelf helemaal overstuur/gek. Denk nou eens even na: die vakantie krijg je echt niet terug van het ziekenhuis, en je hebt er het hele jaar hard voor gewerkt zeg je net. Laat 'm dan ook niet zo verpesten! Shit happens, maar maak er het beste van. Meer kun je nu toch niet doen.
Misschien moet ts hem maar even door het vuistje halen. Duidelijk teveel opgekropte dingen die eruit moeten.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:00 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik begin me af te vragen of jij niet de enige bent die de vakantie van je gezin aan het verpesten is. Man man man wat ben je een zuur figuur
Dat zo'n 99,9% van de mensen in het topic anders tegen de situatie aankijken dan jij geeft toch wel een beetje te denken? Misschien helpt dat wel om het wat te relativeren.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
Jammer dat mensen moeten lopen zieken, terwijl duidelijk is dat mensen overstuur zijn.
Het antwoord is vrijwel unaniem NEE op de vraag van het topic.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:01 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Wij maken ook heus wel het beste van de vakantie (jammer dat je niet kunt lezen), maar nogmaals: DAT IS NIET DE VRAAG VAN DIT TOPIC
Daar ging het niet om. Maar ik merk dat iedereen erop gebrand is mij af te zeiken, simpelweg omdat ik vraag naar de mogelijkheden.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:59 schreef Parzival het volgende:
[..]
Het ging om de nalatigheid om een folder te geven
Mijn god wat een opgewonde standje ben jij zeg. Als je zo graag wil weten wat je rechten in deze zijn bel dan even met je rechtsbijstandverzekering.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:01 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Wij maken ook heus wel het beste van de vakantie (jammer dat je niet kunt lezen), maar nogmaals: DAT IS NIET DE VRAAG VAN DIT TOPIC
Echt die hele vakantie zal mij boeien..quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Daar ging het niet om. Maar ik merk dat iedereen erop gebrand is mij af te zeiken, simpelweg omdat ik vraag naar de mogelijkheden.
Wij gaan echt ons best doen om zoveel mogelijk uit de vakantie te halen. Maar iedereen met kinderen kan zich voorstellen dat dit best een domper is, en dat wij daarom graag willen weten welke stappen er mogelijk zijn als wij terug zijn in Nederland.
That's all.
Klacht indienen volgens procedure en dat is het wel zo ongeveer. Klachtenprocedure is er over het algemeen om procedurefouten in de toekomst te verminderen en niet de patiënten schadeloos te stellen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
en dat wij daarom graag willen weten welke stappen er mogelijk zijn als wij terug zijn in Nederland.
That's all.
Maar het is ook zo leuk om jou af te zeiken, je vraag is unaniem kansloos en jij laat je zo opfokken dat ik medelijden met je vrouw hebt.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Daar ging het niet om. Maar ik merk dat iedereen erop gebrand is mij af te zeiken, simpelweg omdat ik vraag naar de mogelijkheden.
Wij gaan echt ons best doen om zoveel mogelijk uit de vakantie te halen. Maar iedereen met kinderen kan zich voorstellen dat dit best een domper is, en dat wij daarom graag willen weten welke stappen er mogelijk zijn als wij terug zijn in Nederland.
That's all.
In de Eed van Hipppcrates staat niets over voorlichting. Wel in de Nederlandse Artseneed. Maar belangrijker, het staat in de Wet op de Geneeskundige Behandelingsovereenkomt.quote:
Nee, daarvoor zou je dus het ziekenhuis aansprakelijk moeten stellen. Schadeprocedures staan echt buiten klachtenprocedures en worden afgehandeld door de verzekeraar van het ziekenhuis/behandelaar.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:05 schreef Deshain het volgende:
[..]
Klacht indienen volgens procedure en dat is het wel zo ongeveer. Klachtenprocedure is er over het algemeen om procedurefouten in de toekomst te verminderen en niet de patiënten schadeloos te stellen.
Doen we niet aan op FOK!quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:09 schreef Splackavellie02 het volgende:
OP mag weg en topic mag gesloten, zoals ik gevraagd had.
en nu hopen op een snel herstel.. en dan een weekendje weg met de kinderen om het goed te maken!quote:
En ondanks dat het antwoord meerdere keren gegeven is, moet het topic uit principe open blijven?quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doen we niet aan op FOK!
In antwoord op je vraag: je kunt een klacht indienen, is al meerdere malen hier genoemd.
Je kunt ervoor kiezen niet meer te posten, dan zakt het vanzelf weg. Actie-reactie en zulks.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:14 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
En ondanks dat het antwoord meerdere keren gegeven is, moet het topic uit principe open blijven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |