Wat had je verwacht?quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:24 schreef Angry_Bird het volgende:
De Estofex voor vandaag valt in ieder geval wel tegen.
[ afbeelding ]
In ieder geval toch wel dat die grens van het level 1 gebied verder naar het Westen zou liggen.quote:
Snel er naar toe fietsen dan....!!quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:31 schreef baggerbaas het volgende:
lijkt het er de hele tijd op dat er een mooi verfrissend buitje over Groningen gaat trekken valt ie werkelijk 1km voor de stad uit elkaar
quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het wordt ook vandaag weer helemaal niks in het westen... zucht....
Wat doe jij in Maastrichtquote:Op woensdag 24 juli 2013 10:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Level 6.
Regen nu in de buurt van Maastricht.
Onweer ok, maar regen? Nee dank je. Dus valt 100% mee.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:24 schreef Angry_Bird het volgende:
De Estofex voor vandaag valt in ieder geval wel tegen.
[ afbeelding ]
De natuur kan anders wel wat regen gebruiken.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:00 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Onweer ok, maar regen? Nee dank je. Dus valt 100% mee.
Gisteren heeft de gemeente waar ik woon voldoende gehadquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:02 schreef Angry_Bird het volgende:
[..]
De natuur kan anders wel wat regen gebruiken.
Mja, dan heb je geluk/pech gehad, want op de meeste plaatsen is geen druppel gevallen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:03 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Gisteren heeft de gemeente waar ik woon voldoende gehad
Nou, ik wilde bbq-en, en voordat ik ook maar het eerste stuk vlees erop kon gooien barstte de hemel vanuit het niets helemaal losquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:04 schreef Angry_Bird het volgende:
[..]
Mja, dan heb je geluk/pech gehad, want op de meeste plaatsen is geen druppel gevallen.
In dat geval had je pech ja.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:06 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Nou, ik wilde bbq-en, en voordat ik ook maar het eerste stuk vlees erop kon gooien barstte de hemel vanuit het niets helemaal los
anderhalf uur echt goed hard geregend, niet normaal meer. Dus ik had in mijn en jouw ogen dikke pech
Inderdaad. Gelukkig was ik op tijd met de deksel. Dus tegen 21:00uur alsnog de fik erin, en nog heerlijk tot half 12 gegetenquote:
quote:
Het heeft godverdomme maandenlang geregend en na 3 dagen zomer zijn mensen al weer blij met regen in dit land.:')quote:
Wat een leven.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:07 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Inderdaad. Gelukkig was ik op tijd met de deksel. Dus tegen 21:00uur alsnog de fik erin, en nog heerlijk tot half 12 gegeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |