Wat had je verwacht?quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:24 schreef Angry_Bird het volgende:
De Estofex voor vandaag valt in ieder geval wel tegen.
[ afbeelding ]
In ieder geval toch wel dat die grens van het level 1 gebied verder naar het Westen zou liggen.quote:
Snel er naar toe fietsen dan....!!quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:31 schreef baggerbaas het volgende:
lijkt het er de hele tijd op dat er een mooi verfrissend buitje over Groningen gaat trekken valt ie werkelijk 1km voor de stad uit elkaar
quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het wordt ook vandaag weer helemaal niks in het westen... zucht....
Wat doe jij in Maastrichtquote:Op woensdag 24 juli 2013 10:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Level 6.
Regen nu in de buurt van Maastricht.
Onweer ok, maar regen? Nee dank je. Dus valt 100% mee.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:24 schreef Angry_Bird het volgende:
De Estofex voor vandaag valt in ieder geval wel tegen.
[ afbeelding ]
De natuur kan anders wel wat regen gebruiken.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:00 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Onweer ok, maar regen? Nee dank je. Dus valt 100% mee.
Gisteren heeft de gemeente waar ik woon voldoende gehadquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:02 schreef Angry_Bird het volgende:
[..]
De natuur kan anders wel wat regen gebruiken.
Mja, dan heb je geluk/pech gehad, want op de meeste plaatsen is geen druppel gevallen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:03 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Gisteren heeft de gemeente waar ik woon voldoende gehad
Nou, ik wilde bbq-en, en voordat ik ook maar het eerste stuk vlees erop kon gooien barstte de hemel vanuit het niets helemaal losquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:04 schreef Angry_Bird het volgende:
[..]
Mja, dan heb je geluk/pech gehad, want op de meeste plaatsen is geen druppel gevallen.
In dat geval had je pech ja.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:06 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Nou, ik wilde bbq-en, en voordat ik ook maar het eerste stuk vlees erop kon gooien barstte de hemel vanuit het niets helemaal los
anderhalf uur echt goed hard geregend, niet normaal meer. Dus ik had in mijn en jouw ogen dikke pech
Inderdaad. Gelukkig was ik op tijd met de deksel. Dus tegen 21:00uur alsnog de fik erin, en nog heerlijk tot half 12 gegetenquote:
quote:
Het heeft godverdomme maandenlang geregend en na 3 dagen zomer zijn mensen al weer blij met regen in dit land.:')quote:
Wat een leven.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:07 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Inderdaad. Gelukkig was ik op tijd met de deksel. Dus tegen 21:00uur alsnog de fik erin, en nog heerlijk tot half 12 gegeten
Vrij benauwd hier vanmorgen dus een regenbui om dat een beetje weg te krijgen vind ik meer dan prima.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
[..]
Het heeft godverdomme maandenlang geregend en na 3 dagen zomer zijn mensen al weer blij met regen in dit land.:')
Op weg zijn naar de Franse zon.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:48 schreef zlotka het volgende:
[..]
Wat doe jij in Maastricht?
Verder hier net paar keer wat gerommel. Ik wil regen
Ja, gaat dat nog naar 25 graden vandaag voor het halen van de hittegolf? Zal erom spannen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:34 schreef Angry_Bird het volgende:
Temperatuur op de Bilt iets terug gelopen naar 21.6 graden.
Volgens mij warm het straks wel weer flink op.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:39 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, gaat dat nog naar 25 graden vandaag voor het halen van de hittegolf? Zal erom spannen.
Gewoon even tien minuutjes, zodat je de tuin niet hoeft te sproeien en het even een pietsie afkoelt. Waarna het gewoon weer op mag warmenquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
[..]
Het heeft godverdomme maandenlang geregend en na 3 dagen zomer zijn mensen al weer blij met regen in dit land.:')
Niet verder dan een half uur vooruit kijken bij dit soort situaties.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:46 schreef YogaLove het volgende:
Als ik buienradar moet geloven, gaat het na half 2 los rond Eindhoven.
Ik zit klaar.
Gisteren krulde dat hele gebied om Eindhoven heen, en vanochtend loste de buienlijn vanuit België zo ongeveer bij Bergeijk op. Iemand heeft het schild weer aangezet, dus verwacht er niet te veel van...quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:46 schreef YogaLove het volgende:
Als ik buienradar moet geloven, gaat het na half 2 los rond Eindhoven.
Ik zit klaar.
Eh het is behalve in het zuiden de hele maand juli zo goed als droog geweest. Beetje regen voor de gewassen en tuinen kan geen kwaad, warm blijft het toch wel.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:51 schreef 8Mile het volgende:
[..]
Niet verder dan een half uur vooruit kijken bij dit soort situaties.
Ja inderdaad.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:52 schreef Coelho het volgende:
[..]
Gisteren krulde dat hele gebied om Eindhoven heen, en vanochtend loste de buienlijn vanuit België zo ongeveer bij Bergeijk op. Iemand heeft het schild weer aangezet, dus verwacht er niet te veel van...
Ja ik vraag het me ook af, maar ik hoop het wel. Als we dan toch zo dichtbij een hittegolf zitten, dan mag 'ie er ook komen van mij.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:39 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, gaat dat nog naar 25 graden vandaag voor het halen van de hittegolf? Zal erom spannen.
Het was drie weken droog, dat is best lang in dit land.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
[..]
Ik doe geen oog dicht 's nachts en overdag mag ik in een snikhete fabriek aan het werk. Echt geen pretje hoor. Ik hou niet zo van de zomers. Op schaarsgeklede dames, buiten zwemmen en biertjes drinken na.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
[..]
Dat moet wel gaan lukken lijkt mequote:Op woensdag 24 juli 2013 12:30 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Het was drie weken droog, dat is best lang in dit land.
En verder: gaan we de 25 graden nog halen in De Bilt?
Hm, die problemen zijn wel op te lossen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:31 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik doe geen oog dicht 's nachts en overdag mag ik in een snikhete fabriek aan het werk. Echt geen pretje hoor. Ik hou niet zo van de zomers. Op schaarsgeklede dames, buiten zwemmen en biertjes drinken na.
Bij mensen die nu al smeken om regen mag het gewoon koel blijven de hele zomer.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:49 schreef Greys het volgende:
Gewoon even tien minuutjes, zodat je de tuin niet hoeft te sproeien en het even een pietsie afkoelt. Waarna het gewoon weer op mag warmen
Eigen thermometer?quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:35 schreef Greys het volgende:
Het ging hier (Bleiswijk) in een half uur van nog geen 22 naar 26 graden.
Dat van mijn kamer 's nachts nog wel een beetje, ja. Maar hoe wilde je mijn werkplek af laten koelen? Ik werk in de poedercoating met twee droogovens die op 180 graden draaien.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:33 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Hm, die problemen zijn wel op te lossen.
Ander werk zoeken.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:38 schreef Disorder het volgende:
Maar hoe wilde je mijn werkplek af laten koelen?
Grapjas. Denk dat de gemiddelde Nederlander op dit moment eerder blij is dat die werk heeft, dan dat die wil switchen omdat het warm is.quote:
Ik vulde meer in wat ik dacht wat Lemans24 bedoelde.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:49 schreef practics het volgende:
Grapjas. Denk dat de gemiddelde Nederlander op dit moment eerder blij is dat die werk heeft, dan dat die wil switchen omdat het warm is.
quote:De Bilt, af en toe lichte regen, 22.2 graden
quote:De Bilt, droog na regen, 22.7 graden
Zie daar, de oplossing.quote:
De Bilt droog na regen 24.3quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:37 schreef Angry_Bird het volgende:
De Bilt nu 23,8. Gaat de goede kant op!
0.5 graag erbij inmiddels, 24.3 nu.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:37 schreef Angry_Bird het volgende:
De Bilt nu 23,8. Gaat de goede kant op!
WTF? Ineens ruim een graad erbij?quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:01 schreef DemonRage het volgende:
25,4°C in De Bilt. Hittegolfje is een feit.
Was het zaterdag ook 25?quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:01 schreef DemonRage het volgende:
25,4°C in De Bilt. Hittegolfje is een feit.
Nee, 22.6quote:
quote:
Hij heeft het al ge-editquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:01 schreef DemonRage het volgende:
25,4°C in De Bilt. Hittegolfje is eengaat een feit worden.
Kan wel tot en met zondag aanhouden.quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:03 schreef DemonRage het volgende:
Hmm... idd, maar morgen gaat het weer gemakkelijk 25+ worden.
De helft van de hittegolf van 2006, maar toch voelt ie warmer en beter, denk door de blauwe luchten van de dagen met 30 graden!quote:
Regent het niet dan?quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:08 schreef DemonRage het volgende:
Ik ben wel ff blij met al die bewolking hier in Eindhoven. De temperatuur blijft hier voor de verandering eens goed achter dus ff lekker doorwaaien in huis.
Ben bang dat als de zon weer doorkomt dat de temperatuur als een dolle de hoogte in gaat.
Hele grote airco aan?quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:18 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk het in Eindhoven ff lekker koel blijven.
Dat was laatst nog "dalen naar normale waarden" en daarvoor was het "dalen naar waarden rond of onder normaal".quote:Vooruitzichten lange termijn
woensdag 31 juli tot en met woensdag 07 augustus
Vrij grote kans (rond 70%) op een weertype met regen- of onweersbuien en temperaturen die later in de periode dalen naar waarden iets boven normaal.
En die 70% was 80%quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:02 schreef DemonRage het volgende:
LOL @ KNMI:
[..]
Dat was laatst nog "dalen naar normale waarden" en daarvoor was het "dalen naar waarden rond of onder normaal".
Beetje gedruppel, meer was het niet. In Breda zelf althans.quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:46 schreef DemonRage het volgende:
Er ontstaan btw nieuwe buien vlakbij Breda.
Jep, die regen was niet veel.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:19 schreef DemonRage het volgende:
Temperatuur hier in Eindhoven stijgt weer erg hard...
Verrek, ja. Zonde.quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:14 schreef Lemans24 het volgende:
Nee, helaas. Indien wel, dan was de hittegolf 6 dagen langer geweest...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |