Ja hoor, deze TS is verslaafd geraakt aan het scheren van zijn schaamhaar.
Laatst heeft de TS in een dronken bui zijn hele zaakje daarbeneden kaal geschoren. Nou ben ik echter verslaafd aan het kaalscheren van mijn schaamstreek.
De eerste keer dat ik het deed was dus de dronken keer.
Toen nog een keer tussendoor.
En vanavond heb ik dus alweer voor de derde keer mijn schaamhaar weggeschoren.
Nou zullen jullie denken: ''Wat is de klacht? Je doet het toch zeker zelf'' Ja, dat is dan ook wel zo.
Maar het zij zo dat over 2 weken mijn rugbytraining weer begint en ik het dus niet tegenover mijn medespelers kan maken om in één keer met een kale schaamstreek + kale zak aan kan komen kakken onder de douche.
Nou zullen jullie denken: "'Waarom kun je dat niet maken dan TS?'' Nou, ik kan dat niet maken omdat ik altijd al schaamhaar heb gehad, mijn hele leven al... nou ja, sinds het groeit.
Ik heb dan ook geen vriendin en ze zullen zich stuk voor stuk afvragen waarom ik mijn schaamhaar scheer. Ik moet mij dan dus verantwoorden en dit gaat moeilijk omdat het hier om een verslaving gaat. Ik kan moeilijk zeggen: ''Tjah, ik ben verslaafd''
Ze zullen dan vast niet zeggen dat ik naar een verslavingskliniek moet... (Mochten die überhaupt voor deze ''aandoening'' bestaan.''
Ze zullen mij zeer waarschijnlijk uitlachen en ik zal dat dan dus de rest van mijn leven moeten meedragen.
Hoe kom ik van deze verslaving af.... of nog belangrijker; hoe krijg ik het zover dat mijn schaamhaar in een dubbel tempo terug groeit zodat het er allemaal weer opzit als ik mijn eerste rugbytraining heb. Op die manier zal ik het dan proberen niet meer te knippen/scheren en dus van mijn verslaving af te wijken (hoop dat dit lukt)
Wie heeft tips?
Edit:
KLB / Buiksnor wegBovenstaande is een topic die ik heb geschreven na de eerste daad van dit terugkerend fenomeen.
[ Bericht 3% gewijzigd door Tropanzia op 23-07-2013 23:10:41 ]