Uiteraard. Dat gebeurd vanzelf als je met elkaar onder de gezamenlijke douche staat.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:31 schreef Hyaenidae het volgende:
Want je laat je pielemuis aan je medespelers zien?![]()
![]()
Geen wonder dat je geen vrijendin hebt!
Haha dat zullen mijn rugby-vrienden al helemaal nooit accepteren.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:32 schreef RamteamJax het volgende:
Als je het mij vraagt, wordt het tijd dat je uit de kast komt ..
Heb ik ook al een paar keer gedaan, zo vreemd is het niet.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:31 schreef Splutje het volgende:
Hoe kom je erop om in dronken toestand je schaamhaar te scheren? Vreemde actie
Ik zou sowieso niet samen met een andere vent willen douchen, ongeacht of ik op rugby zit.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:33 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Uiteraard. Dat gebeurd vanzelf als je met elkaar onder de gezamenlijke douche staat.
Als jij op rugby zou zitten zou je met een washandje of een sok om je tampeloeres gaan staan douchen?
Het is eigenlijk best lekker om samen te douchen. Je vergeet je eigen schaamte. De individualisatie die je normaal ervaart bij het naakt zijn wordt als het ware verspreidt. Wat resulteert in een prettige atmosfeer onder de douche.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:41 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik zou sowieso niet samen met een andere vent willen douchen, ongeacht of ik op rugby zit.
Maar ik ben dan ook niet van de verkeerde kant.
Ik ga meestal mijn bed in als ik lam thuiskom, maarja je schaamhaar scheren kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:37 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Heb ik ook al een paar keer gedaan, zo vreemd is het niet.
Precies.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:44 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik ga meestal mijn bed in als ik lam thuiskom, maar ja je schaamhaar scheren kan natuurlijk ook
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:44 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Het is eigenlijk best lekker om samen te douchen. Je vergeet je eigen schaamte. De individualisatie die je normaal ervaart bij het naakt zijn wordt als het ware verspreidt. Wat resulteert in een prettige atmosfeer onder de douche.
Volgens mij is nudisme ook wel wat voor jou.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:44 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Het is eigenlijk best lekker om samen te douchen. Je vergeet je eigen schaamte. De individualisatie die je normaal ervaart bij het naakt zijn wordt als het ware verspreidt. Wat resulteert in een prettige atmosfeer onder de douche.
alsof jij van zolder komtquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:52 schreef IngloriousKnaak het volgende:
Mensen die niet samen durven te douchen.![]()
Juist mensen die wegblijven hebben wat te verbergen.
Als je uit de kast komt ben je inderdaad homo.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:33 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Haha dat zullen mijn rugby-vrienden al helemaal nooit accepteren.
Dan ben ik de rest van mijn leven een homo in de ogen van hun en iedereen.![]()
Kijk uitquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:08 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Tja, als je teamgenoten jou zonder schaamhaar zien, zouden ze waarschijnlijk ''SCHEER je weg!'' zeggen.
besten Timie met Tonquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:10 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Kijk uit
straks komt
ton naar deze
topic toe
Of die mocro's/moslims die met een zwembroek aan douchen. (zie Feyenoordspelers)quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:52 schreef IngloriousKnaak het volgende:
Mensen die niet samen durven te douchen.![]()
Juist mensen die wegblijven hebben wat te verbergen.
Hoe kom je erbij dat feyenoordspelers dat doen?quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:07 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Of die mocro's/moslims die met een zwembroek aan douchen. (zie Feyenoordspelers)
Hij is natuurlijk een inside kenner.quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat feyenoordspelers dat doen?
1. Gewoon zeggen dat je hommo bentquote:
als je het echt goed wilt doen moet je een laserbehandeling ondergaan. Komt het als het goed is nooit meer terug.quote:Op woensdag 24 juli 2013 09:03 schreef HaywoodJablome het volgende:
dat kun je nu door naar level 2: het harsen van je schaamhaar.
dat zou inderdaad ook nog wel een oplossing zijn voor ts, want als er geen haar meer groeit, valt er ook niets meer te scheren.quote:Op woensdag 24 juli 2013 09:05 schreef najazeg het volgende:
[..]
als je het echt goed wilt doen moet je een laserbehandeling ondergaan. Komt het als het goed is nooit meer terug.
(ik houd het wel bij scheren).
Ja dat is wel triest. Ik sta altijd gewoon trots met mijn pener in het rond te zwieren onder de douche.quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:07 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Of die mocro's/moslims die met een zwembroek aan douchen. (zie Feyenoordspelers)
oke, das weer eens wat andersquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:30 schreef bokvansteen het volgende:
In China verkopen ze nu van die plakaten nephaar voor vrouwen die lastig gevallen worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |