Inderdaad een vet spel.quote:
Vikings, Falling Skies, Continuum, Paradox, Drunk History & Supernatural, maar natuurlijk komt niets in de buurt van Breaking Bad.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:54 schreef fetss het volgende:
Welke serie kunnen jullie mij naast breaking bad aanraden? Ik vond dit echt een geweldige serie, waar veel andere series mij totaal niet trekken..
Het standaard rijtje is dan natuurlijk: The Wire, The Sopranos, Deadwood, Oz.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:54 schreef fetss het volgende:
Welke serie kunnen jullie mij naast breaking bad aanraden? Ik vond dit echt een geweldige serie, waar veel andere series mij totaal niet trekken..
Homelandquote:Op woensdag 31 juli 2013 23:54 schreef fetss het volgende:
Ik kreeg kippenvel bij dezequote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:55 schreef ems. het volgende:
Blijft nog het tofste nummer van de hele soundtrack
"You skipped level 2 and missed nothing important"quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:11 schreef ems. het volgende:
Volgens mij doen ze zoiets voor zoveel populaire series. Ik weet iig ook dat er een The Wire variant is:
Ik dezequote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:55 schreef ems. het volgende:
Meest kutte scene uit de hele serie.. hele montage en muziek pastte ook totaal niet bij Breaking Bad.quote:
Daarom sprong die scene er juist ook uit. Ik vond het wel grappigquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Meest kutte scene uit de hele serie.. hele montage en muziek pastte ook totaal niet bij Breaking Bad.
Maar hun muziek is sowieso gaaf.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:55 schreef ems. het volgende:
Haten op S2.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:16 schreef Sautor het volgende:
[..]
"You skipped level 2 and missed nothing important"![]()
Eens, goed nummer met fantastisch beeldmateriaal.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:55 schreef ems. het volgende:
Die scene was echt supergoed, inderdaad.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:57 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik kreeg kippenvel bij deze
Maar dat kwam vooral door de context
http://lmgtfy.com/?q=soundtrack+breaking+bad+torrentquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:20 schreef Ill-Skillz het volgende:
Van de series The Sopranos was er zo'n held die een onofficiele soundtrack gemaakt had. En die deelde. Dat mis ik wel heftig bij Bb.
Kudos voor jou!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=soundtrack+breaking+bad+torrent
Volgende week om deze tijd kun je de volgende aflevering al gezien hebbenquote:Op maandag 5 augustus 2013 09:53 schreef Lemsterr het volgende:
Godver, het komt nu toch wel heel dichtbij.
Nee:quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:06 schreef GewoneMan het volgende:
gloeiende het zou deze week weer verder gaan zie ik dat het is uitgesteld!?
weird dacht echt dat het vandaag wasquote:
Was het maar waar, kan niet wachten!quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:45 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
weird dacht echt dat het vandaag wasoh well nog een week wachten
Gewoon meteen kijken. Anders zie ik toch wel op willekeurige forums foto's opduiken of teksten.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:08 schreef Discombobulate het volgende:
Volgende week rond deze tijd heb ik de aflevering al gezien.
Zit er ook over na te denken om gewoon als de laatste 8 afleveringen uit zijn ze achter elkaar te kijken, maar dat wachten hou ik toch niet vol.
Totaal geen weet waar het heen gaat, iig bergafwaarts met Walt, maar hoe en wat..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |