Wat is dat nou weer dan, gewoon een JL wedstrijd toch?quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
via Twitter sowieso, inderdaad niet op tv...
klopt, en ook gewoon 3 kanalen ter beschikking. maar wedstrijd wordt opgenomen en later uitgezonden, dikke bullshit met 2 vrije kanalenquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:47 schreef d1ce het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer dan, gewoon een JL wedstrijd toch?
Ja zo sneu op de 2e ring geparkeerd ook nog.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:14 schreef bambino het volgende:
Net terug van J Twente, was wel leuke pot.
Wel raar in zo'n stil stadionnet vrouwen voetbal
Er waren ook zo'n 20 man van Oss mee, maar die waren binnen 5 minuten ook niet meer te horen
Had zeker 4-0 of hoger kunnen zijn.Wij staan boven aan ja wij staan boven aan
Slechter dan kastanje kan ie niet zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:42 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Hoevaak heb je wedstrijden van hem.gezien?
Ik volg de Servische competitie op de voet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:42 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Hoevaak heb je wedstrijden van hem.gezien?
quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:14 schreef bambino het volgende:
Wij staan boven aan ja wij staan boven aan
Ik hoop het ja. Maakt me verder geen zak uit op welke plek ze eindigen. Gaat er om dat die jongens veel kunnen ballen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik denk dat Jong Twente samen met Jong Ajax het (erg) goed gaat doen in de Jupiler League
Je kan denk ik beter hopen dat ze niet dik kampioen worden. Als ze dat worden (of Ajax) dan zal de rest van de clubs na twee jaar snel de stekker uit het experiment trekken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:12 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik hoop het ja. Maakt me verder geen zak uit op welke plek ze eindigen. Gaat er om dat die jongens veel kunnen ballen.
De rest van de clubs heeft helaas weinig te willen. Speelbal van FOX zijn ze.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan denk ik beter hopen dat ze niet dik kampioen worden. Als ze dat worden (of Ajax) dan zal de rest van de clubs na twee jaar snel de stekker uit het experiment trekken.
Mihaylov kost nu geen salaris meer, dat is de grote winst. En het scheelt in de gemiddelde motivatie.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:52 schreef ReMcOrE het volgende:
Mihaylov levert dus maar ¤ 350.000 op, al is er wel een doorverkooppercentage van 20 à 25 procent bedongen las ik...
en blijkbaar zit Twente, na Djordevic, ook nog achter een vleugelspeler aan; Kouassi (blijkbaar is ook Ajax in hem geïnteresseerd)
http://www.fcttoday.nl/ni(...)aken-van-flankspeler
http://www.vi.nl/nieuws/m(...)eugel-bij-twente.htmquote:Mexicaan Corona opvolger van Chadli op vleugel bij Twente
Nacer Chadli is nog maar net vertrokken naar Tottenham Hotspur of FC Twente heeft in de Mexicaan Jesús Manuel Corona een opvolger.
De Enschedese club is op hoofdlijnen akkoord met de twintigjarige vleugelspeler van CF Monterrey uit Mexico. De komst van de jeugdinternational leek lange tijd onhaalbaar omdat onder meer ook Borussia Dortmund voor hem in de markt was. Een participatie van investeerders moet de transfer van Corona naar FC Twente nu mogelijk maken.
De snelle en technisch vaardige Mexicaan is een veelzijdige aanvaller. Hij kan op beide vleugels en ook als aanvallende middenvelder uit de voeten. Ondanks zijn jeugdige leeftijd heeft hij al de nodige internationale ervaring opgedaan. Eind vorig jaar speelde hij met Monterrey mee tijdens het WK voor clubteams. Recent was Corona basisspeler van Mexico bij het WK Onder-20 in Turkije.
Dan wens ik de KNVB sterkte met de aanvragen voor de topklasse.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:36 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
De rest van de clubs heeft helaas weinig te willen. Speelbal van FOX zijn ze.
Hoofdlijnen he? Iets met huid en beer. Even rustig aan nog.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Corona ook officieel!
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/m(...)eugel-bij-twente.htm
Als het maar niet net zo'n halfbakken artikel uit de gemiddelde Tubantia is. Degene die daar artikelen schrijft over de financiële situatie van Twente, heeft of totaal geen brood gegeten van boekhouden of financiën, of heeft het geluk dat de tubantia vast een voorschot heeft genomen op de participatiewet. http://www.mindatwork.org(...)ten-in-dienst-nemen/quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:52 schreef Q. het volgende:
Het gaat de goede kant op, ben wel benieuwd naar dat artikel in de VI.
Mooi want aan middenvelders geen gebrek. Nu nog hopen dat het niet rond komt met Sno.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:18 schreef Daywalk3r het volgende:
http://www.fctwente.nu/fo(...)html?fb_source=pubv1
Bedoya komt toch niet
quote:Beste teamgenoten en fans,
Hoe je het wendt of keert, zes jaar is geen korte periode voor een voetbalspeler. Dit geldt zowel voor de persoonlijke als de professionele relaties.
De afgelopen zes jaar kreeg ik de mogelijkheid om mezelf te ontwikkelen waarbij ik veel heb geleerd. Met trots kan ik terug kijken op het feit een onderdeel te zijn geweest van een geweldige team bij Twente. Een wijze les die ik heb meegekregen is dat succesvol zijn niks te maken heeft met geluk. Succesvol zijn vergt veel inzet, (zelf)discipline, maar vooral hard werken. Tevens is succesvol zijn een doel die je stap voor stap bereikt. Het is het resultaat van je eigen kunnen, gecombineerd met ondersteuning vanuit een samenwerkende team. Uiteraard mag de steun van de supporters niet worden vergeten. Onze supporters maken ons sterker en zorgen voor meer zelfvertrouwen bij het team.
Alle betrokkenen, de fans, de vrijwilligers, de medewerkers en de voorzitter hebben een bijdrage geleverd aan het opbouwen van een spectaculaire team. We waren een familie, een familie die ik ga missen. Zoals het vaak in het leven aan toe gaat moet er plaats worden gemaakt voor veranderingen en voor nieuwe uitdagingen. Voor mij is dit moment nu aangebroken.
Ik wil iedereen uit en van Twente bedanken. Jullie waren een belangrijk onderdeel voor mij tijdens mijn persoonlijke en professionele ontwikkeling. Ik zal altijd aan jullie denken. Tot slot wil ik iedereen veel succes wensen in het nieuwe seizoen. Ik zal het team net als vroeger blijven volgen en op de hoogte proberen te zijn van alle ontwikkelingen. Dit doe ik tegelijk met trots en vertrouwen. Ik heb vertrouwen in jullie kracht, talenten en dat jullie het nog ver zullen gaan schoppen. Het was een waar voorrecht met jullie te mogen werken en kijk met veel trots terug op een mooie en leerzame ervaring.
Met veel liefde en respect voor de fans en het hele club:
Niki Mihaylov
Al die jeugdspelers zijn voornamelijk middenvelders en geen buitenspelers.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:53 schreef tompsv18 het volgende:
Maar dat verhaal dat Twente dit jaar de jeugd echt de kans wilt geven kan dus weer de prullenbak in na het halen van deze spelers? Of welke jeugdspeler gaat hierna nog een basisplaats krijgen?
Je kunt sowieso niet zeggen: vanaf nu gaan we meer jeugdspelers laten doorstromen. Dat is ook de verkeerde benadering aangezien er niet meteen spelers klaarstaan in de jeugd die het niveau aankunnen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:53 schreef tompsv18 het volgende:
Maar dat verhaal dat Twente dit jaar de jeugd echt de kans wilt geven kan dus weer de prullenbak in na het halen van deze spelers? Of welke jeugdspeler gaat hierna nog een basisplaats krijgen?
Daar heb je gelijk in, maar ik dacht jullie met Promes, Holscher, Zschusschen en Pelupessy al wel wat prima talenten in huis hadden. Zou zonde zijn als die amper aan spelen toekomen door de aankopen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:05 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Je kunt sowieso niet zeggen: vanaf nu gaan we meer jeugdspelers laten doorstromen. Dat is ook de verkeerde benadering aangezien er niet meteen spelers klaarstaan in de jeugd die het niveau aankunnen.
De eerste stap is om meer geld in je jeugdopleiding te steken en te proberen de jeugdopleiding te verbeteren. Als zich dat uitbetaald in betere spelers kun je de jeugd meer laten doorstromen naar het eerste elftal. En volgens mij is dat wat Twente doet, het budget voor de jeugdopleiding is flink opgeschroefd.
Of die echt het niveau aankunnen als basisspeler vraag ik me (bij sommige hiervan) af, maar ze verdienen inderdaad de kans om zich in het eerste te gaan bewijzen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar ik dacht jullie met Promes, Holscher, Zschusschen en Pelupessy al wel wat prima talenten in huis hadden. Zou zonde zijn als die amper aan spelen toekomen door de aankopen.
Holscher heeft 2 keer een blessure gehad en Promes heeft vooralsnog alles gespeeld. Zschusschen heeft gewoon pech dat de dure Luc voor hem staat. Wat betreft Pelupessy, volgens mij ziet Schreuder het wat minder in hem zitten ondanks dat hij altijd aanvoerder is van jong.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar ik dacht jullie met Promes, Holscher, Zschusschen en Pelupessy al wel wat prima talenten in huis hadden. Zou zonde zijn als die amper aan spelen toekomen door de aankopen.
Heujquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:48 schreef ikbennikon het volgende:
Willem Janssen kan naar Hull. Graag!
http://www.fctwente.nu/fo(...)eerd-in-janssen.html
quote:"Twente haalt gewilde Corona binnen"
De naam zingt al wat langer rond, maar Twente lijkt het Mexicaanse toptalent Jesus Corona overtuigd te hebben om naar Nederland te komen. Corona of "Tecatito"zoals zijn bijnaam luidt, kan op beide flanken en als aanvallende middenvelder uit de voeten. Mocht de overgang doorgang vinden, dan troeft Twente o.a. Borussia Dortmund, Schalke 04, FC Porto, Juventus en Fiorentina af. De transfer zou mogelijk zijn omdat een groepje externe investeerders bijspringt, aldus VI.
Op hoofdlijnen akkoord
Corona, Twente en Monterrey zouden er inmiddels op hoofdlijnen uit zijn met elkaar. Sterker nog, op deze foto die Corona zelf op Instagram plaatste vanochtend, lijkt hij zelfs in het vliegtuig te zitten. Of is dit wishful thinking?
Plan B is Ulises Davila
Mocht het overigens toch allemaal nog misgaan met Corona, dan schakelt Twente over op plan B en dat is het huren van een andere Mexicaan, Ulises Davila van Chelsea. Maar dat is voor later zorg.
quote:'Joachim Andersen kiest voor Twente'
De 17 jarige centrale verdediger Joachim Andersen van FC Midtjylland komt volgens het AD de gelederen van FC Twente versterken. De jonge 1.92 meter lange Deen trainde in april jl. al mee met de eerste selectie en maakte toen een voortreffelijke indruk. Andersen die goed kan koppen, is zeer technisch, tweebenig en volgens zijn huidige coach van FC Midtjylland fysiek sterk. Met de overgang van Andersen (foto twente insite) is een transfersom van enkele tonnen gemoeid. Voetbal International weet te melden dat Andersen vandaag medisch gekeurd wordt.
De komst van de Deense jeugdinternational is er een uit de reeks van talentvolle aangekochte jeugdspelers, waarmee Twente invulling geeft aan het sportieve langere termijn beleid van de club. Peruviaan Renato Tapia, Zuid-Afrikaan Nhlakanipho Ntuli, Ghanees Mustapha Yahaya zijn daarbij voorbeelden van recente aard, terwijl Eghan Shadrach de harten in de Grolsch Veste al heeft gestolen met zijn superieure technische kwaliteiten.
Of Andersen aansluit bij de Jong Twente of zich direct bij het eerste elftal voegt zal spoedig blijken.
Zou mooi zijn die Corona. Die trouwens officieel Jesús Manuel Corona Ruíz, als ik hem was had ik die laatste naam maar op m'n shirt gezet.quote:
We hebben dus weer een Ruiz?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:44 schreef Stienn het volgende:
[..]
Zou mooi zijn die Corona. Die trouwens officieel Jesús Manuel Corona Ruíz, als ik hem was had ik die laatste naam maar op m'n shirt gezet.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
We hebben dus weer een Ruiz?
Dit was toch allemaal al bekend.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:53 schreef ikbennikon het volgende:
Een opsomming van de schandalige uitgaven bij FC Twente de afgelopen jaren.
"Hoe FC Twente jarenlang op te grote voet leefde"
Fernandes 650.000 pj, Cabral 450.000 pj, Castaignos 1.000.000+ pj, Chadli 1 miljoen tekengeld!!!
http://www.fctwente.nu/fo(...)ote-voet-leefde.html
"Jesús Manuel Corona Ruíz"quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:57 schreef theguyver het volgende:
[..]wut
![]()
als hij net zo kan voetjeballen
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"Jesús Manuel Corona Ruíz"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |