Zeker!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:45 schreef Breekfast het volgende:
Niet erg dat hij is verkocht, hoewel ik wel respect voor hem heb als speler. Zette zich altijd voor de volle 100% in.
Hij is ook nog niet verkocht. Niet te vroeg juichen. Niemand hoort er verder nog wat over.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:45 schreef Breekfast het volgende:
Niet erg dat hij is verkocht, hoewel ik wel respect voor hem heb als speler. Zette zich altijd voor de volle 100% in.
Ja precies. Geen idee waarom Man C hem niet haalt dan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als hij gaat kan hij eindelijk het kick and rush spelen waar 'ie zo goed in is
x2quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:45 schreef Breekfast het volgende:
hoewel ik wel respect voor hem heb als speler. Zette zich altijd voor de volle 100% in.
Ik vind dat net als Castaignos een zeer vervelende speler.. dat soort gasten worden geroemd omdat ze zoveel lopen.. ik zie liever spelers met een beetje techniek die een bal erin kunnen peren..quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:48 schreef bambino het volgende:
Vond Janssen wel een leuke speler toen die net bij Twente kwam, helaas heeft het niet erg goed uitgepakt.
Wel goede zet om hem nu te verkopen aangezien hij aankomend seizoen waarschijnlijk amper aan het spelen was gekomen.
Willem Janssen is niet helemaal geworden wat we ervan gehoopt hadden. Castaignos is nog een talent. Die zal zich de komende drie jaar ontwikkelen tot een prima spits. En omdat scoren tegen ex-clubs een trend lijkt te worden dit jaar, zou ik zeggen: Luc, schop er maar één of twee van de drie in vanmiddag. En gewoon juichen natuurlijk.quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:17 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vind dat net als Castaignos een zeer vervelende speler.. dat soort gasten worden geroemd omdat ze zoveel lopen.. ik zie liever spelers met een beetje techniek die een bal erin kunnen peren..
Zowel Castaignos als Janssen hebben als voornaamste kwaliteit.. lopen..loopacties..loopvermogen.. is erg nuttig, maar je moet wel iets meer kunnen. Vind Castaignos technisch erg matig en geen goede afmaker. Janssen is ook niks bijzonders.. doorsnee speler.quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:20 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Willem Janssen is niet helemaal geworden wat we ervan gehoopt hadden. Castaignos is nog een talent. Die zal zich de komende drie jaar ontwikkelen tot een prima spits. En sinds scoren tegen ex-clubs een trend lijkt te worden dit jaar, zou ik zeggen: Luc, schop er maar één of twee van de drie in vanmiddag. En gewoon juichen natuurlijk.
Techniek en afmaken moet zeker nog beter, maar daar is training voor nodig. En geduld. En wie weet krijgt hij de geest als hij de Kuip ruikt. Daar draaide hij toch een aardige productie. En 13 goals bij het Twente van afgelopen seizoen is voor een talent gewoon prima. Beetje vreemd dat sommige mensen (niet persé jij) een jongen van 20 al afschrijven. Joop heeft niet voor niets 6 miljoen betaald.quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:22 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zowel Castaignos als Janssen hebben als voornaamste kwaliteit.. lopen..loopacties..loopvermogen.. is erg nuttig, maar je moet wel iets meer kunnen. Vind Castaignos technisch erg matig en geen goede afmaker. Janssen is ook niks bijzonders.. doorsnee speler.
Ben zelf Feyenoorder.. voor zo'n jong ventje heeft hij het bij Feyenoord zeker goed gedaan.. maar ik ben gewoon geen liefhebber van dit soort spelers. 6 miljoen was ook veel te veel.quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:26 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Techniek en afmaken moet zeker nog beter, maar daar is training voor nodig. En geduld. En wie weet krijgt hij de geest als hij de Kuip ruikt. Daar draaide hij toch een aardige productie. En 13 goals bij het Twente van afgelopen seizoen is voor een talent gewoon prima. Beetje vreemd dat sommige mensen (niet persé jij) een jongen van 20 al afschrijven. Joop heeft niet voor niets 6 miljoen betaald.
Hee, ga eens terug naar je eigen topic!quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:36 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ben zelf Feyenoorder.. voor zo'n jong ventje heeft hij het bij Feyenoord zeker goed gedaan.. maar ik ben gewoon geen liefhebber van dit soort spelers. 6 miljoen was ook veel te veel.
Nee, heb geen SCC meer, zo maar even Fox kijken lui op het bankjequote:Op zondag 11 augustus 2013 11:43 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Hee, ga eens terug naar je eigen topic!![]()
Op dit moment heeft hij die 6 miljoen nog niet helemaal waargemaakt. Misschien 2 miljoen. De andere 4 mag hij dit seizoen bij elkaar voetballen.
Moet jij niet eens richting de Kuip trouwens?
Klopt. Dat verschil snappen sommige mensen niet.quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:45 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee, heb geen SCC meer, zo maar even Fox kijken lui op het bankje![]()
En praten over andere clubs is geen doodzonde, toch.. zolang het maar geen trollen is
Thanx! Ik verwacht weinig van deze wedstrijd, maar komt misschien door die bloedeloze 0-0 van vorige keer.quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:48 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Klopt. Dat verschil snappen sommige mensen niet.
Veel plezier met de match! Ik ga ook maar eens aan de koffie.
1-1quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:05 schreef bambino het volgende:
Zit in Finland dus kan het niet live zien. Hoorde net dat het al 1-0 was voor fey
Beetje jammer. Maar deze wedstrijd mag je verliezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |