Ik bedoel hier "te belangrijk" als dat jij denkt dat jij daadwerkelijk dusdanig veel invloed hebt op mensen dat je hen ook beïnvloed. En jij hebt echt niet dusdanig veel invloed dat honderden mensen om jou heen jou niet mogen. Je gaat me niet eens vertellen dat zoveel mensen jou kunnen herinneren.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:40 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik trek de conclusie van "te belangrijk" daar niet uit, want ik was vroeger de sukkel van de klas en misschien wel van de hele school. Bij de meeste mensen is de situatie meer omgekeerd, vind ik. Nu weet ik helaas niet of dat ook daadwerkelijk zo is of niet.
Ik heb wel meer aanknooppunten, zoals IT, badminton, studie, politiek, economie, energie, etc. Helaas boeit bijna niemand dat wat en zitten ze meer te lullen over meiden batsen en bier enzo. Ik ben niet zo'n soort jongen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar over aardig zijn ben je snel uitgeluld Lex
En formule 1 vind ik boooring om naar te luisteren
Maar das tenminste wel een aanknopingspunt!
Badminton vind ik leuk om te doen!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:43 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik heb wel meer aanknooppunten, zoals IT, badminton, studie, politiek, economie, energie, etc. Helaas boeit bijna niemand dat wat en zitten ze meer te lullen over meiden batsen en bier enzo. Ik ben niet zo'n soort jongen.
Iedereen wordt door sommige groepen mensen genegeerd, puur omdat die elkaar niet liggen, of er geen klik is. Dat is niet erg, anders zou je met iedereen vriendjes zijn en das teveel....quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:40 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik trek de conclusie van "te belangrijk" daar niet uit, want ik was vroeger de sukkel van de klas en misschien wel van de hele school. Bij de meeste mensen is de situatie meer omgekeerd, vind ik. Nu weet ik helaas niet of dat ook daadwerkelijk zo is of niet.
Verkeerde omgeving waar je in zit dus.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:43 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik heb wel meer aanknooppunten, zoals IT, badminton, studie, politiek, economie, energie, etc. Helaas boeit bijna niemand dat wat en zitten ze meer te lullen over meiden batsen en bier enzo. Ik ben niet zo'n soort jongen.
Geen idee. Ik ga het ontdekken...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bloemkoolsoep? Nog nooit van gehoord.
Is dat lekker?
Ik schuif het op de wereld af dat ik gepest ben. Ik pest mezelf niet. Verder wil ik kijken wat er gedaan kan worden aan mijn eigenschappen, maar ik ga 2 augustus eerst even weer verder praten met de psychiater.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar goed dat er geen lijstje is met geldige redenen om niet met iemand om te willen gaan en dat mensen dat gewoon lekker zelf kunnen bepalen.
En jij persoonlijk kunt wel vinden dat jij niks hebt waardoor mensen weg van je blijven, maar als zo veel mensen dat wel vinden dan zal het zo zijn redenen hebben he.
Dus ipv het af te schuiven naar de rest van de wereld zul je het toch bij jezelf moeten gaan zoeken.
"Kom je mijn bloemkolen bekijken thuis?"quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:49 schreef Gray het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Heb ook bloemkool in huis...
Zou die werken ja?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:50 schreef Detroit het volgende:
[..]
"Kom je mijn bloemkolen bekijken thuis?".
Als die werkt dan komt er wel slecht contact van.quote:
Dat met de race ga ik nog wel een keer doen. Ik vind het trouwens niet leuk om dingen in mijn eentje te gaan doen. Ik wil perse iets doen met andere mensen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:36 schreef Murmeli het volgende:
Zat mensen die F1 wel leuk vinden. Zoek die mensen op. Ga een keer kijken naar een race, dan kan je daar ouwehoeren met gelijkgestemden.
En ga maar wel gewoon fietsen, ook als je geen zin hebt. Het is nu lekker afgekoeld hier. Bij jou ook al? En fiets jij als sport trouwens of afentoe voor de leuk een rondje op je gewone fiets? Fietsen is tofik volg vaak die nummertjes van de anwb, dan kom je op leuke plekjes
op plekken dichtbij huis die je nog niet kent. Vind ik leuk.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:50 schreef Detroit het volgende:
[..]
"Kom je mijn bloemkolen bekijken thuis?".
Ze zeggen dat ik kenmerken vertoon van Cluster A (schizo en paranoïde). Er is één geluk: ik weet dat ik overtuigd kan worden dat ik er naast zitquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:36 schreef seasushi het volgende:
[..]
Sorry C L, maar zo langzamerhand begin ik wat pissig te worden om de ongelooflijke slachtofferrol die jij aanneemt.
Volgens mij moet jij om te beginnen eens aannemen dat jij een idee-fix in je hoofd hebt.
100den mensen die jou niet mogen? Hoogstens ben je niet opvallend en denken mensen gewoon helemaal niks over jou. Eigenlijk begint het mij te klinken of je nogal paranoia bent, en waanbeelden hebt.
Sorry als het misschien wat lomp overkomt, ik zeg dit niet om je te kwetsen.
Button rijdt nu bij McLaren en Honda is tegenwoordig Mercedes. Heb je daar geen moeite mee?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Raikkonen en Button.
Groot Honda fan dus Button zal altijd een streepje voor hebben.
Nee, ik gun Mercedes al het goeds en Button vind ik gewoon ook een hele sympathieke rijder.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:06 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Button rijdt nu bij McLaren en Honda is tegenwoordig Mercedes. Heb je daar geen moeite mee?
Ja, ik weet er wel iets van, maar daar ga ik nu eigenlijk verder niet over hebben in dit topicquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dit vind ik een toffe post!
Alvast 1 onderwerp waar je iets over weet! En een mening over hebt, das ook positief!
de motor ligt volgend naar bij Button in de mclaren. Zoals in de grote jaren van Senna zeg maar.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, ik gun Mercedes al het goeds en Button vind ik gewoon ook een hele sympathieke rijder.
Al blijf ik dromen van een terugkeer van Honda met de bijbehorende wereldtitels.
Vond ik ook nooit, daar heb ik me overheen gezet anders moet ik gaan verpieteren achter de geraniums. Maar niks doen en afwachten tot er een positieve ervaring aan komt waaien kan heel lang gaan duren complex. En met heel lang bedoel ik je hele levenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:54 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat met de race ga ik nog wel een keer doen. Ik vind het trouwens niet leuk om dingen in mijn eentje te gaan doen. Ik wil perse iets doen met andere mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |