Saffraan is duurder dan goud heb ik ergens gehoord.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:58 schreef hoink581 het volgende:
Het is friet. En trouwens, vinden jullie ook niet dat saffraan verdomde duur is, is dat altijd al zo geweest?
Geheel eens met deze post, dit neemt echter niet weg dat prei(Allium ampeloprasum var. porrum,synoniem: Allium porrum) een plant is uit de lookfamilie (Alliaceae), die als groentewordt gegeten. Prei is het meest verwant aan twee andere planten die als groente worden gegeten: de olifantsknoflook(Allium ampeloprasum var. ampeloprasum) en de kurrat (Allium ampeloprasum var.kurrat). Prei is een eenzaadlobbige plant. De plant is opgebouwd uit bladscheden en bladschijven. De bladscheden zitten over elkaar heen gevouwen en vormen zolang ze met grond bedekt zijn het witte gedeelte van de prei. Er is in de vegetatieve fase geen stengel aanwezig. Pas onder invloed van kou in de winter, wordt de prei generatief en gaat dan eind april of begin mei een stengel vormen. Dit gaat ten koste van de bladeren.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je vergeet alleen dat Spinazie (Spinacia oleracea) is een plant uit de amarantenfamilie (Amaranthaceae) die verwant is aan bijvoorbeeld ganzenvoet en melde. Het is een snelgroeiende, eenjarige bladgroente, die al vroeg in het voorjaar beschikbaar is. Het is een oude groente die voor het eerst in Perzië geteeld werd.
Het woord spinazie is afkomstig van het Perzische woord اسفناج 'Esfenaj'. Spinazie groeit over de gehele wereld met uitzondering van de tropische gebieden. Hoewel spinazie al eeuwen geteeld werd in China bereikte de plant Europa pas in de twaalfde eeuw met de komst van de Moren in Spanje. In de 16e eeuw was spinazie nog een nieuwigheid in Italië, maar wel al ingeburgerd in Engeland. Het eerste gebruik bleef beperkt tot laxeermiddel. Het laxeereffect is te danken aan het hoge oxaalzuurgehalte.
Fietsenquote:
Wat schaft de pot? Ik ga patat eten, ik hoop niet dat het te snel koud wordt.quote:
Godin Yvonne post zelf meequote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
De mods zijn wel erg traag tegenwoordig
Dat is een admin, géén modquote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Godin Yvonne post zelf mee
Ik heb hem maar weggeklikt, werd duizelig.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:04 schreef LompeHork het volgende:
http://www.dpgraph.com/
Dit is echt een prachtige website, ik wou dat ik dit kon maken.
Is dit wat meer naar je smaak?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb hem maar weggeklikt, werd duizelig.
Te wit.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Is dit wat meer naar je smaak?
[ afbeelding ]
Ik word altijd keiblij van oliftanten, zijn hele leuken dieren en ze zijn zo groot als een dinnosaurus.quote:
Ben ik niet met je eens, new York pizza is een stuk beterquote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:07 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik word altijd keiblij van oliftanten, zijn hele leuken dieren en ze zijn zo groot als een dinnosaurus.
Man als je met je fiets te hard een bocht omgaat en vervolgens met de fiets op je rug verder loopt is er iets goed misgegaan.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, new York pizza is een stuk beter
Inderdaad echt weer zo'n typische PVV uitspraakquote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:13 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Man als je met je fiets te hard een bocht omgaat en vervolgens met de fiets op je rug verder loopt is er iets goed misgegaan.
Zeker doping gebruikt?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:12 schreef BaajGuardian het volgende:
Was ook op Tosh.O een keer zon aflevering van een grote leeuwenkop waar dan met een harde penis in gepompt werd, en toen gingen ze dat spoofen met een hele grote kut en wijzende hand en een vuist, en werd de vuist gecencureerd bij het penetreren van de kut, maar de kut zelf daarvoor niet, en de leeuwenkop en harde penis ook niet.
snap het ook niet.
Heeft met het hevige exodus der legervolk en konijnen te maken.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Inderdaad echt weer zo'n typische PVV uitspraak
wat kijk je in mijn AT lutser, is je moeder soms je vader?quote:
Jouw AT is mijn AT vriend.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:15 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
wat kijk je in mijn AT lutser, is je moeder soms je vader?
Je kan ze beter moedermelk geven tot hun 3e levensjaar.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:15 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Heeft met het hevige exodus der negervolk en konijnen te maken.
QFTquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:58 schreef hoink581 het volgende:
Het is friet. En trouwens, vinden jullie ook niet dat saffraan verdomde duur is, is dat altijd al zo geweest?
Wat is er met jouw coole UI gebeurd?!quote:
ik was dat kuiken zatquote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:16 schreef Operc het volgende:
[..]
QFT
[..]
Wat is er met jouw coole UI gebeurd?!
Hoe dat nou weer, fusbal is imo geeneens een sport.quote:
Dit welquote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:18 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Hoe dat nou weer, fusbal is imo geeneens een sport.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |