Daarom huilen baby's bij de geboortequote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:10 schreef milaya het volgende:
voor het eerst een vagina zien is altijd even schrikken
fixedquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vraag me dat soort programma's altijd af hoe ontzettend camerageil je wel niet moet zijn dat je zo vrijwillig met je kwaaltjes kut op de Nederlandse televisie wil verschijnen.
Het was niet echt een kwaal, het ging om een uitstrijkje. Maar dat dit gewoon op tv mag op dat tijdstip.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vraag me dat soort programma's altijd af hoe ontzettend camerageil je wel niet moet zijn dat je zo vrijwillig met je kwaaltjes op de Nederlandse televisie wil verschijnen.
Ik weet de eerste keer anders nog erg goed.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:10 schreef milaya het volgende:
Het vreemde is ook dat er vaak van die mensen komen die beweren dat ze zich al jaren schamen voor hun probleem.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vraag me dat soort programma's altijd af hoe ontzettend camerageil je wel niet moet zijn dat je zo vrijwillig met je kwaaltjes op de Nederlandse televisie wil verschijnen.
Ik sprak meer in het algemeen eigenlijk. Je ziet bij dat soort programma's soms de meest genante dingen voorbij komen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Het was niet echt een kwaal, het ging om een uitstrijkje. Maar dat dit gewoon op tv mag op dat tijdstip.
Jouw bewustzijn was bij je geboorte bijzonder goed ontwikkeld dan.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:15 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik weet de eerste keer anders nog erg goed.![]()
Precies dat jaquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
Het vreemde is ook dat er vaak van die mensen komen die beweren dat ze zich al jaren schamen voor hun probleem.
Als je je schaamt voor je probleem ga je toch heimelijk naar je huisarts en niet naar een arts op televisie?![]()
![]()
Hehequote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:11 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Daarom huilen baby's bij de geboorte
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:10 schreef milaya het volgende:
in b4 "HAYWOOD IS EEN VENT!!!quote:
ja, maar dit zitten strikt gesproken niet IN de vagina dacht ik, maar er net buiten.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat dingetje dat op een slijmerige stijve tepel lijkt is toch een clitoris?
De eerste ooitquote:
Vagina is toch het hele orgaan? En het binnenste heet toch het geboortekanaal?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:21 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ja, maar dit zitten strikt gesproken niet IN de vagina dacht ik, maar er net buiten.
Al begin ik nu te twijfelen of het geheel niet gewoon vagina heet, en niet alleen het interne gedeelte...
De clitoris is een hoax, net zoals het vrouwelijk orgasme.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat dingetje dat op een slijmerige stijve tepel lijkt is toch een clitoris?
ik dacht dat het geheel de vulva was, en het interne gedeelte de vagina, maar ik weet het nu echt niet meer hoor.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vagina is toch het hele orgaan? En het binnenste heet toch het geboortekanaal?
Ik heb toch echt gisteren de clitoris van mijn vriendin zitten likken hoor. Ga me nu niet vertellen dat ik nu een lamme tong voor niets heb!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:22 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
De clitoris is een hoax, net zoals het vrouwelijk orgasme.
het zal vast al wel gezegd zijn maar de vagina is datgene waar de man zijn lul in stopt. De buitenkant is de vulva.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vagina is toch het hele orgaan? En het binnenste heet toch het geboortekanaal?
de hele vrouw is een hoaxquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:22 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
De clitoris is een hoax, net zoals het vrouwelijk orgasme.
yay! toch nog IETS blijven hangen van de biologielessen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:23 schreef najazeg het volgende:
[..]
het zal vast al wel gezegd zijn maar de vagina is datgene waar de man zijn lul in stopt. De buitenkant is de vulva.
Waar zeg ik dat?quote:
nergens, het was gewoon een vraag. ik had bij nader inzien die 'dan' weg moeten laten inderdaad.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat?
Ik zeg dat ze al moeilijk doen om een tepel voor 22 uur en nu zie je gewoon een kut vol in beeld met eendenbek zonder tepels in haar kut.
SGP/ChristenUnie hebben het waarschijnlijk gemist dus geen kamervragen.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:20 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
in b4 "HAYWOOD IS EEN VENT!!!![]()
"
Heb jij die niet dan? Mag ik eens kijken, ben in het bezit van een eendenbek.quote:
zeg, ik probeer hier nog iets van een mysterieuze air te cultiveren ja, dus deze vraag ga ik heel mysterieus niet beantwoorden.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:25 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Heb jij die niet dan? Mag ik eens kijken, ben in het bezit van een eendenbek.
Mja er blijft weinig mysterie over als ik met een eendenbek en een camera aan de slag ga.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:26 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
zeg, ik probeer hier nog iets van een mysterieuze air te cultiveren ja, dus deze vraag ga ik heel mysterieus niet beantwoorden.
De eerste vreemde kut, familie en consorten daargelaten. De eerste keer was als dat ik een dodo op een eenwieler voorbij zag komen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jouw bewustzijn was bij je geboorte bijzonder goed ontwikkeld dan.
Niks mis mee met sharen op de publieke tv.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:28 schreef Mortaxx het volgende:
Dat programmaweet nog goed dat ik in afwachting van VI Oranje de tv alvast had aangezet. Toen kwam er een gozer die al jaren niet naar de huisarts durfde langs. Om vervolgens zijn opengesperde anus op tv te tonen
Of de engelse versie.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:28 schreef Mortaxx het volgende:
Dat programmaweet nog goed dat ik in afwachting van VI Oranje de tv alvast had aangezet. Toen kwam er een gozer die al jaren niet naar de huisarts durfde langs. Om vervolgens zijn opengesperde anus op tv te tonen
Ik begrijp werkelijk waar niet je klacht. Dit is overduidelijk getoond vanuit een educatief oogpunt. Wat is er mis met het vrouwelijk lichaam?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:06 schreef Nober het volgende:
Klacht: Geslachtsdeel vol in beeld met eendenbek.
Ik had er zelfs nog een topic over geopendquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:29 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Niks mis mee met sharen op de publieke tv.
Het meest trieste is nog dat ze dan meestal vertellen dat ze er 10/15 jaar mee wachtten om het op te lossenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
Waarom niet? Het is niet seksueel, dus mag het.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Het was niet echt een kwaal, het ging om een uitstrijkje. Maar dat dit gewoon op tv mag op dat tijdstip.
Ditquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
Het vreemde is ook dat er vaak van die mensen komen die beweren dat ze zich al jaren schamen voor hun probleem.
Als je je schaamt voor je probleem ga je toch heimelijk naar je huisarts en niet naar een arts op televisie?![]()
![]()
Nee, het is al te laatquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb toch echt gisteren de clitoris van mijn vriendin zitten likken hoor. Ga me nu niet vertellen dat ik nu een lamme tong voor niets heb!
Ik wist niet dat Boskamp's anaaloperatie op tv is geweest.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:28 schreef Mortaxx het volgende:
Ik had altijd de illusie dat jij nog wel enigzins knap was, maar als je een duckface hebtquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:28 schreef Pharkus het volgende:
Mja er blijft weinig mysterie over als ik met een eendenbek en een camera aan de slag ga.
Ik had al een duckface voordat er eenden warenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:05 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Ik had altijd de illusie dat jij nog wel enigzins knap was, maar als je een duckface hebt![]()
En het dan nog willen filmen ook
Terechte klacht trouwens.
Zo even de boel schoonborstelen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Wat ik dus denk, vooral bij de buitenlandse varianten.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
DUDE:)quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:09 schreef smegmanus het volgende:
Ideaal zo'n eendenbek als je even je riem vergeten bent en je toch wilt plompzakken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |