Daar moet ik even over nadenken.....gedaan......hoe bedoel je?quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:37 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik voorspel dat hij langer dan gemiddeld gaat doen over zijn zwemdiploma.
Antichrist -> Duivel -> hekel aan water.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar moet ik even over nadenken.....gedaan......hoe bedoel je?
De antichrist is niet de duivel toch?quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:53 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Antichrist -> Duivel -> hekel aan water.
Ah zo. Ja, dan heeft hij watervrees.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:53 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Antichrist -> Duivel -> hekel aan water.
God Anti Liarquote:
Nou..het is dat je er zelf over begint, maar Kate schijnt eerder al twee maal een miskraam te hebben gehad, en samen met de andere geruchten, over de zeer ernstige vorm van zwangerschapsmisselijkheid, waarvoor ze zelfs werd opgenomen..de 'zelfmoord' van haar verpleegster, en het feit dat zo'n frèle vrouw zich na de geboorte van haar eerste, behoorlijk zware baby, zich schijnbaar zonder al te veel moeite, en zonder last te hebben van bekken--verwijding, zich, mét de baby in haar armen, soepeltjes, en op hoge hakken van de ziekenhuistrappen af beweegt..ze ziet er m.i. kip-fit uit na zo een zware klus..quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:14 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
Misschien is dit wel hun tweede kind en was de eerste gehandicapt?
Die hebben ze laten verdwijnen. NIEUW COMPLOT HAHA!
Wat een bs wordt er toch verzonnen omtrent deze zwangerschap en geboorte.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:00 schreef Maron het volgende:
[..]
Nou..het is dat je er zelf over begint, maar Kate schijnt eerder al twee maal een miskraam te hebben gehad, en samen met de andere geruchten, over de zeer ernstige vorm van zwangerschapsmisselijkheid, waarvoor ze zelfs werd opgenomen..de 'zelfmoord' van haar verpleegster, en het feit dat zo'n frèle vrouw zich na de geboorte van haar eerste, behoorlijk zware baby, zich schijnbaar zonder al te veel moeite, en zonder last te hebben van bekken--verwijding, zich, mét de baby in haar armen, soepeltjes, en op hoge hakken van de ziekenhuistrappen af beweegt..ze ziet er m.i. kip-fit uit na zo een zware klus..
Hmmm, ik verzin het niet hoor..![]()
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:28 schreef Maron het volgende:
Bijna de halve wereld is verguld over de eerstgeboren zoon van William en Kate..
Ikzelf vond het ook leuk voor ze, totdat ik dit filmpje zag..(en later nog andere)
Er is al veel geschreven en gespeculeerd over de symbolen, gebruikt met de opening, tijdens, en bij de afsluiting van de Olympische Spelen in London..
Ook de symbolen rond het huwelijk van William en Kate, de dood van Diana, en over het verdere duistere verleden van "het huis van Windsor"..
Dat die kleine nou precies gisteren, de 22-07-2013 is geboren..een week overtijd..
Wanneer het kind ook nog 'David' komt te heten, dan breekt mijn klomp..
Grap is zeker al gemaakt?quote:
Jij staat iets verder naar rechts net buiten het plaatjequote:
Kate.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jij staat iets verder naar rechts net buiten het plaatje
btw die dame op je avatar is ook royalty?
je wacht op de scheiding, mja dat komt vast wel als het de antichrist is.quote:
Misschien kan ik toyboy worden, die William lijkt me namelijk geen beest in bed.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
je wacht op de scheiding, mja dat komt vast wel als het de antichrist is.
+ milf
quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien kan ik toyboy worden, die William lijkt me namelijk geen beest in bed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |