Van het gedoe rond de baby? Ja, vind het ook een beetje overtrokken hoor. De hele wereld in katzwijm om de geboorte van een koninklijke telg. Wel van het belangrijkste koninklijk huis ter wereld , dat wel.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:05 schreef Tingo het volgende:
Ik wordt in iedere geval 'n beetje schijt ziek van t hele gedoe.
Tis helemaal overdreven - alsof zoveel mensen zijn echt zo geinteresseerd.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Van het gedoe rond de baby? Ja, vind het ook een beetje overtrokken hoor. De hele wereld in katzwijm om de geboorte van een koninklijke telg. Wel van het belangrijkste koninklijk huis ter wereld , dat wel.
Nou, sommige mensen worden er helemaal hysterisch van. Dat verbaast me echt. Tuurlijk is het een troonopvolger, maar dan nog. Het duurt nog járen voor David aan de beurt is .quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:36 schreef Tingo het volgende:
[..]
Tis helemaal overdreven - alsof zoveel mensen zijn echt zo geinteresseerd.
Drie namen maar..? nou ja..in ieder geval geen David..quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:30 schreef theguyver het volgende:
George Alexander Louis. Zo heet de kersverse telg van het Britse koningshuis.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:11 schreef Maron het volgende:
[..]
Drie namen maar..? nou ja..in ieder geval geen David..
Als je het omdraait is het 'LAG' en dat is ook evil.quote:
Ah kijk daar hebben we iets aan.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:17 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Als je het omdraait is het 'LAG' en dat is ook evil.
Nou, iets serieuzer dan:quote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:52 schreef Dlocks het volgende:
Er zijn BNW-bezoekers die vinden dat als de MSM veel aandacht aan een onderwerp besteden het dan nep is.
Volgens die redenatie zou het zo maar kunnen zijn dat er helemaal geen baby geboren is. Het is van het false flag principe maar dan onder het mom van: "Geef het volk brood en spelen...".
Heeft iemand hier die baby in het echt gezien? Heeft iemand de ouders gesproken?
Kan bijna niet anders dan dat het allemaal staged is.
Daar gaat je theoriequote:Op woensdag 24 juli 2013 20:11 schreef Maron het volgende:
[..]
Drie namen maar..? nou ja..in ieder geval geen David..
quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:52 schreef Dlocks het volgende:
Er zijn BNW-bezoekers die vinden dat als de MSM veel aandacht aan een onderwerp besteden het dan nep is.
Volgens die redenatie zou het zo maar kunnen zijn dat er helemaal geen baby geboren is. Het is van het false flag principe maar dan onder het mom van: "Geef het volk brood en spelen...".
Heeft iemand hier die baby in het echt gezien? Heeft iemand de ouders gesproken?
Kan bijna niet anders dan dat het allemaal staged is.
Als dat uit mijn vriendin zou komen zou ik stemmen voor een post-natale abortus.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:12 schreef theguyver het volgende:
[..]valt mee had erger gekund
[ afbeelding ]
waarom het, de minion ziet er gezond uitquote:Op donderdag 25 juli 2013 09:28 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Als dat uit mijn vriendin zou komen zou ik stemmen voor een post-natale abortus.
Precies, als het nu dit was geweest:quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
waarom het, de minion ziet er gezond uit
Het leken wel zombies, de mensen die achter de hekken/muur stonden te dringen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Van het gedoe rond de baby? Ja, vind het ook een beetje overtrokken hoor. De hele wereld in katzwijm om de geboorte van een koninklijke telg. Wel van het belangrijkste koninklijk huis ter wereld , dat wel.
Zou ik als fotograaf ook zijn op dat moment. Het kan binnen 1 seconde gebeurd zijn, als je dat mist heb je gefaald.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:07 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
[..]
Het leken wel zombies, de mensen die achter de hekken/muur stonden te dringen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |