Ook matig dat 'balkzoomen' standaard aan staatquote:Op maandag 2 september 2013 15:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Beetje matig dat ze dat standaard hebben aangezet overigens. Alsof er nog niet genoeg reclame op televisie is.
't zal ze wel een hoop centjes opleveren. En geen verkoper zal er over beginnen dat er standaard adware op het ding staat, dus een (negatief) verkoopargument is het ook niet.quote:Op maandag 2 september 2013 15:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Beetje matig dat ze dat standaard hebben aangezet overigens. Alsof er nog niet genoeg reclame op televisie is.
Hopelijk is dit niet de toekomst voor televisies.quote:Op maandag 2 september 2013 16:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
't zal ze wel een hoop centjes opleveren. En geen verkoper zal er over beginnen dat er standaard adware op het ding staat, dus een (negatief) verkoopargument is het ook niet.
vriend van me heeft een samsung TV met handgestures. Daar springt het menu om de haverklap op, omdat hij denkt dat je hem wenkt... Kan vast wel uit, maar handig is het niet.quote:Op maandag 2 september 2013 16:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hopelijk is dit niet de toekomst voor televisies.
maar.. maar... je neemt toch eerst even de tijd om je tv in te stellen naar wens? dan zet je dat soort klote 'features' toch direct uit?quote:Op maandag 2 september 2013 16:34 schreef Catch22- het volgende:
[..]
vriend van me heeft een samsung TV met handgestures. Daar springt het menu om de haverklap op, omdat hij denkt dat je hem wenkt... Kan vast wel uit, maar handig is het niet.
Ja jij en ik wel, maar Henk en Ingrid niet.quote:Op maandag 2 september 2013 16:36 schreef mschol het volgende:
[..]
maar.. maar... je neemt toch eerst even de tijd om je tv in te stellen naar wens? dan zet je dat soort klote 'features' toch direct uit?
Die hele gestures-shit werkt sowieso voor geen meter. Als ze het een beetje willen laten werken, zorgen ze voor meer sensoren zoals in een Xbox Kinect.quote:Op maandag 2 september 2013 16:34 schreef Catch22- het volgende:
[..]
vriend van me heeft een samsung TV met handgestures. Daar springt het menu om de haverklap op, omdat hij denkt dat je hem wenkt... Kan vast wel uit, maar handig is het niet.
Niet iedereen denkt zo. Mja, er valt nog veel te veranderen in de televisie-wereld.quote:Op maandag 2 september 2013 16:36 schreef mschol het volgende:
[..]
maar.. maar... je neemt toch eerst even de tijd om je tv in te stellen naar wens? dan zet je dat soort klote 'features' toch direct uit?
Ik zal er de volgende keer afblijvenquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:01 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zie! Ik dacht al dat het jouw schuld was! [ afbeelding ]
Ik vind dat ze op een leuke manier tegen elkaar strijden. Met humor.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:01 schreef .Neovo. het volgende:
Kwam net deze tegen, briljante actie
Stoer!quote:Op donderdag 5 september 2013 21:10 schreef Dimens het volgende:
http://www.testufo.com/#test=eyetracking&pattern=checkerboard
Vet.
Wat vind je van de curved OLED-tv van Samsung?quote:
Dat kan ik niet bepalen vanaf een LCD scherm. Ik heb wel een reactie achtergelaten.quote:Op zondag 8 september 2013 09:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat vind je van de curved OLED-tv van Samsung?
http://tweakers.net/revie(...)ijzonder-design.html
6x ongewenstquote:Op zondag 8 september 2013 09:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat kan ik niet bepalen vanaf een LCD scherm. Ik heb wel een reactie achtergelaten.
http://tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=6416546
Verder zie ik geen toekomst in gebogen televisies. Is iets voor monitoren.quote:Op zondag 8 september 2013 09:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
6x ongewenst. Tweakers
.
Ik vind wel dat je daar een punt hebt ja.
Kan ook op onze huidige router; zie er geen enkele reden voor om dat te gebruiken.quote:Op maandag 9 september 2013 11:24 schreef KomtTijd... het volgende:
Zolang er geen OpenWRT op kan zou ik het geen leuke router willen noemen.
Als ik op Tweakers af ga staat Zyxel als best oke bekend.quote:Op maandag 9 september 2013 11:31 schreef FredvZ het volgende:
Zolang het een Zyxel is zou ik het geen leuke router willen noemen
Je zegt het precies goed: Best okquote:Op maandag 9 september 2013 11:39 schreef Iemand91 het volgende:
Als ik op Tweakers af ga staat Zyxel als best oke bekend.
En best ok is best oke voor veruit de meeste mensen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |