Ik zal er de volgende keer afblijvenquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:01 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zie! Ik dacht al dat het jouw schuld was! [ afbeelding ]
Ik vind dat ze op een leuke manier tegen elkaar strijden. Met humor.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:01 schreef .Neovo. het volgende:
Kwam net deze tegen, briljante actie
Stoer!quote:Op donderdag 5 september 2013 21:10 schreef Dimens het volgende:
http://www.testufo.com/#test=eyetracking&pattern=checkerboard
Vet.
Wat vind je van de curved OLED-tv van Samsung?quote:
Dat kan ik niet bepalen vanaf een LCD scherm. Ik heb wel een reactie achtergelaten.quote:Op zondag 8 september 2013 09:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat vind je van de curved OLED-tv van Samsung?
http://tweakers.net/revie(...)ijzonder-design.html
6x ongewenstquote:Op zondag 8 september 2013 09:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat kan ik niet bepalen vanaf een LCD scherm. Ik heb wel een reactie achtergelaten.
http://tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=6416546
Verder zie ik geen toekomst in gebogen televisies. Is iets voor monitoren.quote:Op zondag 8 september 2013 09:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
6x ongewenst. Tweakers
.
Ik vind wel dat je daar een punt hebt ja.
Kan ook op onze huidige router; zie er geen enkele reden voor om dat te gebruiken.quote:Op maandag 9 september 2013 11:24 schreef KomtTijd... het volgende:
Zolang er geen OpenWRT op kan zou ik het geen leuke router willen noemen.
Als ik op Tweakers af ga staat Zyxel als best oke bekend.quote:Op maandag 9 september 2013 11:31 schreef FredvZ het volgende:
Zolang het een Zyxel is zou ik het geen leuke router willen noemen
Je zegt het precies goed: Best okquote:Op maandag 9 september 2013 11:39 schreef Iemand91 het volgende:
Als ik op Tweakers af ga staat Zyxel als best oke bekend.
En best ok is best oke voor veruit de meeste mensen.quote:
Ik denk dat die router-achter-router gebruikers nog een behoorlijk grote groep vormen.quote:Op maandag 9 september 2013 12:02 schreef Iemand91 het volgende:
Enig wat ik heb gedaan aan onze router is: land op Nieuw Zeeland zetten en vaste IP-adressen aan een handvol MAC-adressen.
Het feit dat we überhaupt al een aparte router gebruiken is al meer dan de gemiddelde gebruiker; als ik op de cijfers van dit nieuwsbericht af ga waar staat dat maar 3% van de Ziggo gebruikers hun modem in bridge-modus heeft staan (zoals wij) dan gok ik dat totale aantal gebruikers die een aparte router gebruiken ook niet groot kan zijn (3% + router-achter-router gebruikers)
Niks mis met kabels trekkenquote:Niet dat ik die router ga kopen hoor, ik vrees dat wij een keer kabels moeten gaan trekken![]()
Vast wel, maar wel veruit de minderheid.quote:Op maandag 9 september 2013 12:05 schreef FredvZ het volgende:
Ik denk dat die router-achter-router gebruikers nog een behoorlijk grote groep vormen.
Het is alleen zo'n gigantisch pokkewerk en netter wordt het er ook niet op. We wonen namelijk niet bepaald in een woning waar bijvoorbeeld alles boven elkaar zit (twee-onder-een-kap bijvoorbeeld) of ruimtes als een meterkast die veel ruimte en doorvoermogelijkheden bieden.quote:Niks mis met kabels trekken
Ik weet nog wel hoe het bij ons in de kruipruimte eruitzag.quote:Op maandag 9 september 2013 12:08 schreef RobertNL het volgende:
Kabels![]()
Laatst hier ook een nieuwe coax en netwerkkabel richting de TV gelegd; oude kabel was ongeveer 20 meter lang en bevatte 2 plekken waar hij gelast was.
Dat heb ik ook gehadquote:Op maandag 9 september 2013 12:22 schreef .Neovo. het volgende:
Ik probeer ons netwerk wel zo netjes mogelijk te maken. Helaas kan ik met geen mogelijkheid mijn ouders overtuigen om vanuit de meterkast een kabel naar boven te trekken. "het kan toch draadloos" komen ze mee aanzetten. Maar dat is niet stabiel genoeg. Er hoeft maar 1 kabel naar boven, de rest regelt de switch die er ligt wel. Voor eerst opgelost met homeplugs, ik haal nu tenminste de snelheid van onze internetverbinding.
Voor de rest is alles draadloos aangesloten..
Herkenbaar probleem.quote:Op maandag 9 september 2013 12:22 schreef .Neovo. het volgende:
Helaas kan ik met geen mogelijkheid mijn ouders overtuigen om vanuit de meterkast een kabel naar boven te trekken. "het kan toch draadloos" komen ze mee aanzetten.
Sneller, stabieler en goedkoper.quote:Op maandag 9 september 2013 14:00 schreef Iwanius het volgende:
Nou..zo gek is die reactie toch niet? Waarom perse kabels willen als draadloos bijna de norm is geworden?Of interpreteer ik je opmerking verkeerd?
zou het alleen op een desktop gebruiken en die komt er hier niet meer in, overigens was ik weinig goedkoper uit als ik in elke ruimte cat-6 moest leggen, heb nu 20 betaald voor 25 meter, zou daar nog 2 rollen en switches voor nodig hebben, router was 60equote:Op maandag 9 september 2013 14:16 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Sneller, stabieler en goedkoper.
Wilt ook niet zo lekker door muren dus met een woonhuis is het waarschijnlijk niet zo geschiktquote:Op maandag 9 september 2013 14:29 schreef RobertNL het volgende:
Helaas werkt een groot deel van de apparaten nog niet op de 5Ghz band
Dat is juist een voordeel. Daardoor heb je ook minder/geen last van de buren.quote:Op maandag 9 september 2013 14:36 schreef n8n het volgende:
[..]
Wilt ook niet zo lekker door muren dus met een woonhuis is het waarschijnlijk niet zo geschikt
quote:
heb hem ook, maar krijg geen snelheden boven de 30Mbit voorelkaar... Test met iPhone5 en een laptop. Heb OpenWRT erop staan.quote:Op maandag 9 september 2013 14:40 schreef Dimens het volgende:
[..]![]()
Ik heb er hier ook een in huis staan op de eerste verdieping zodat ik op de tweede verdieping (mijn kamer) en op de begaande grond een goed bereik heb. Ik gebruik ook de kabel niet meer aangezien het netwerk zo prima en stabiel is.
dat is zo, ben inderdaad de enige met 5Ghz dat ik kan ontvangen hier, ging uit van 1 router in huis, heb ook een TP-Link, de TL-WDR4300, vond dual band belangrijk, TP-link kwam verder goed naar vorenquote:Op maandag 9 september 2013 14:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat is juist een voordeel. Daardoor heb je ook minder/geen last van de buren.
Het nadeel is dat je eerder 2-3 accesspoints nodig zult hebben om een wat groter huis geheel dekkend te maken.
Ik zou voor elk apparataat gebruiken als het mogelijk was, op gsm na.quote:Op maandag 9 september 2013 14:17 schreef n8n het volgende:
zou het alleen op een desktop gebruiken en die komt er hier niet meer in, overigens was ik weinig goedkoper uit als ik in elke ruimte cat-6 moest leggen, heb nu 20 betaald voor 25 meter, zou daar nog 2 rollen en switches voor nodig hebben, router was 60e
Hier ook zoiets, net gekeken en 50Mbps.quote:Op maandag 9 september 2013 14:42 schreef Catch22- het volgende:
heb hem ook, maar krijg geen snelheden boven de 30Mbit voorelkaar... Test met iPhone5 en een laptop. Heb OpenWRT erop staan.
Internetsnelheid hier in huis is toch maar 20 Mb/s / 2 Mb/s en die haal ik stabiel. Geen idee hoe dat zit met hogere datasnelheden.quote:Op maandag 9 september 2013 14:42 schreef Catch22- het volgende:
[..]
heb hem ook, maar krijg geen snelheden boven de 30Mbit voorelkaar... Test met iPhone5 en een laptop. Heb OpenWRT erop staan.
Dat is het ook gewoon, hier 1 verdieping waarvan de computers beperkt zijn tot 2 kamers (aaneengesloten) met beide een eigen 5Ghz modem/router. TV gaat via de kabel (en toekomstige PS4 ook) en verder hebben we alleen beide een iPhone die op 2.4 werken. Zal wel een keertje testen hoe snel kopiëren over het netwerk gaat, eventuele NAS kan mettertijd ook bekabeld. Hebben geen enkel probleem ~30GB films te streamen en dat doen we regelmatigquote:Op maandag 9 september 2013 14:45 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Tuurlijk; als je weinig apparatuur hebt, kleiner woont, weinig dataverkeer e.d. kan draadloos prima. Maar zodra je wat meer wensen/eisen krijgt is bekabeld veel prettiger.
Is een telefoon niet sowieso gelimiteerd qua wifi door kleinere/slechtere antennes e.d.quote:Op maandag 9 september 2013 14:42 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Da's ook bijna onmogelijk in de 2,4GHz band in de bebouwde kom. En met een telefoon/tablet is sowieso geen goeie test, die halen zelf vaak niet veel meer dan 25-30Mbit.quote:Op maandag 9 september 2013 14:42 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik snap het ook wel. De meterkast hangt een beetje op een beroerde plek, de badkamer zit er pal boven. Lekkage willen ze niet. de powerline oplossing werkt gelukkig goed en stabiel. Haal gelukkig ongeveer 100mbit over die dingen, en aangezien onze internetverbinding (VDSL2) 40/4 is, snel genoeg.quote:
Dat kan ik negeren en krijg ik dit:quote:Error description: AxtiveX-onderdeel kan geen object maken(429)
Error source: modMain::CreateSession
kan ik beëindigen en daarna start Excell gewoon op.quote:Fout 91 tijdens uitvoering:
Objectvariabele of blokvariabele With is niet ingesteld
en dan kan ik Exact niet opstarten.quote:Unknown error
429
Source : E4Shell
ActiveX component can't create object
er zijn volgens mij wel hdmi splitters, maar tv's met maar 2 hdmi ingangen.. dan heb je vast niet een heel hoog budget i guess?quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:57 schreef Black-Death het volgende:
Even een vraagje hier, omdat het wat overbodig is een nieuw topic te maken denk ik.
Ik zoek een nieuwe tv, maar er moeten 3 HDMI apparaten op (recorder, Xbox en bluray). Als ik een tv koop met 2 HDMI ingangen heb ik een probleem, maar is het mogelijk een splitter te gebruiken zodat ik toch tegelijkertijd 3 apparaten kan aansluiten? Waarvan er uiteraard altijd maar 1 aan staat..
Ik vind niets op deze manier.. Alleen de andere kant op (van bron naar 2 schermen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |