abonnement Unibet Coolblue
pi_130061177
quote:
14s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 13:29 schreef Dimens het volgende:
Heerlijk, een LCD monitor in zijn geheel uit elkaar halen. Kan ik het eindelijk eens gewoon zien.
Dat laatste begrijp ik niet zo zeer... Wat zien? Hoe vuil alles is of hoe alles eruit ziet zo uit elkaar gehaald of iets anders?
pi_130061514
quote:
15s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 16:33 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Dat laatste begrijp ik niet zo zeer... Wat zien? Hoe vuil alles is of hoe alles eruit ziet zo uit elkaar gehaald of iets anders?
Nou, ik weet wel allemaal hoe het werkt en zo, maar hoe het er allemaal uit was mij nog niet bekend. Ja, van video's, maar nog niet in persoon. Nu dus wel.
pi_130062137


Een gas maken van Liquid Crystal molecules.
pi_130062921
Jep, daar gaat mijn backup schijf :{

Computer in slaapstand gezet, even naar de tandarts, computer terug aanzetten en dan ziet 'ie de back-uppartitie niet meer. Hoe dat kan is me een raadsel :?

pi_130096348
Een tip voor de gamers hier (ik niet dus): The Humble Origin Bundle

Meer info op Fok! en Tweakers.

pi_130247418
Blijft een gedoe zeg; een telefoon uitzoeken. Tele2 is heerlijk goedkoop maar zit op T-Mobile netwerk (en dus slecht/minder goed bereik hier), KPN is geen lease (meer) maar harstikke duur, Vodafone is met RED duur maar met de goedkopere abonnementen zou het nog kunnen qua prijzen, maar die gaan maar tot 200 min p/maand en dat is net te weinig.
Hi en Telfort is lease en daar willen we ook niet aan.

En sim-only is lekker goedkoop per maand, maar dan heb je wel even een flink bedrag neerleggen in een keer voor het toestel.

Lastig...
pi_130249500
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 19:50 schreef Iemand91 het volgende:
Blijft een gedoe zeg; een telefoon uitzoeken. Tele2 is heerlijk goedkoop maar zit op T-Mobile netwerk (en dus slecht/minder goed bereik hier), KPN is geen lease (meer) maar harstikke duur, Vodafone is met RED duur maar met de goedkopere abonnementen zou het nog kunnen qua prijzen, maar die gaan maar tot 200 min p/maand en dat is net te weinig.
Hi en Telfort is lease en daar willen we ook niet aan.

En sim-only is lekker goedkoop per maand, maar dan heb je wel even een flink bedrag neerleggen in een keer voor het toestel.

Lastig...
Toch ga ik dat volgende keer denk ik gewoon doen. Een los toestel kopen van, zeg, 500 euro, en dan een sim-only van 15 euro per maand of zo (met minstens 2GB internet). En dan kan ik gerust éénmaal per jaar een nieuw toestel kopen als ik uitgekeken raak op mijn huidige.

Heb momenteel zo'n Vodafone RED abo van 50 euro per maand... ben je op 2 jaar 1200 euro kwijt, niet normaal meer :')
pi_130250819
zelf je toestel kopen is sowieso in 99% van de gevallen het goedkoopst. Plus je zit ook niet jaren aan een provider vast.
pi_130251438
quote:
7s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:34 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Toch ga ik dat volgende keer denk ik gewoon doen. Een los toestel kopen van, zeg, 500 euro, en dan een sim-only van 15 euro per maand of zo (met minstens 2GB internet). En dan kan ik gerust éénmaal per jaar een nieuw toestel kopen als ik uitgekeken raak op mijn huidige.
Laat ik het zo zeggen; een Samsung S4 kost i.c.m. Tele2 ¤32 p/maand en ¤61 voor het toestel. Dat is dus totaal ¤829. Los kost die ¤500. Hou je ¤13 p/maand over voor sim-only; Simyo kost je ¤15 p/maand voor zelfde voorwaarden. Niet echt veel duurder natuurlijk, maar dan moet je wel even in een keer ¤500 op hoesten. :X

Maar zoals gezegd; Tele2 is niet echt een optie. Als de Nexus nou niet van glas was was het makkelijke keuze geweest.
quote:
Heb momenteel zo'n Vodafone RED abo van 50 euro per maand... ben je op 2 jaar 1200 euro kwijt, niet normaal meer :')
Ik heb ook RED (Super) wat normaal ¤64 p/maand zou kosten, maar gelukkig trof ik op het moment dat ik weer moest kijken naar nieuwe telefoon/abonnement die VF actie waardoor ik maar de helft betaat. Dat geluk had ik dan weer.
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:59 schreef KomtTijd... het volgende:
zelf je toestel kopen is sowieso in 99% van de gevallen het goedkoopst. Plus je zit ook niet jaren aan een provider vast.
Ach, 2 jaar maakt voor haar niets uit.

[ Bericht 12% gewijzigd door Iemand91 op 20-08-2013 13:07:41 ]
pi_130255671
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 21:10 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen; een Samsung S4 kost i.c.m. Tele2 ¤32 p/maand en ¤61 voor het toestel. Dat is dus totaal ¤829. Los kost die ¤500. Hou je ¤13 p/maand over voor sim-only; Simyo kost je ¤15 p/maand voor zelfde voorwaarden. Niet echt veel duurder natuurlijk, maar je hoeft niet in een keer ¤500 op te hoesten.

Maar zoals gezegd; Tele2 is niet echt een optie. Als de Nexus nou niet van glas was was het makkelijke keuze geweest.

[..]

Ik heb ook zoiets wat normaal ¤64 p/maand zou kosten, maar gelukkig trof ik op het moment dat ik weer moest kijken naar nieuwe telefoon/abonnement die VF actie waardoor ik maar de helft betaalt. Dat geluk had ik dan weer.

[..]

Ach, 2 jaar maakt voor haar niets uit.
Ja, Tele2 / T-Mobile is inderdaad een stuk goedkoper dan Vodafone. Toch vind ik Vodafone wat support/dekking aangaat fijner dan T-Mobile, dus zal ik wel daar een abo gaan afsluiten ;)
pi_130271819
quote:
7s.gif Op maandag 19 augustus 2013 22:35 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Ja, Tele2 / T-Mobile is inderdaad een stuk goedkoper dan Vodafone. Toch vind ik Vodafone wat support/dekking aangaat fijner dan T-Mobile, dus zal ik wel daar een abo gaan afsluiten ;)
Tele2: erg goedkoop maar op T-Mobile netwerk; dus geen goede dekking hier.
KPN: Duuuuuur
Vodafone: Duuuuur (RED) of te weinig minuten (Bel-SMS-Web).
T-Mobile: netwerkdekking
Telfort: Lease (hoewel dat binnen een maand ook wel anders zal zijn want alle providers volgen elkaar)
Hi; Lease en straks niet meer (bron). Meer daarover hieronder.
Sizz/Hollands Nieuwe; goed netwerk maar ik hoor alleen maar negatieve verhalen haast over de service/support.
Blijft dus eigenlijk alleen Simyo over. Lijkt prima spul (heb er ook goedkoopste sim-only genomen voor m'n vader) en op KPN netwerk.
Blijft alleen de hoge aanschafprijs van de telefoon die je in een keer moet betalen. Misschien is de S3 i.p.v. de S4 wel wat; kost zo'n ¤370 en is dus toch weer ¤130 goedkoper en zo heel veel interessante verschillen zijn er niet tussen die 2.

En over Hi; wat zijn dat weer bedragen zeg. Voor haar zou die S4 op ¤52.50 p/maand komen. Tering...
pi_130274171
Mijn eerste negatieve ervaring met Ziggo..

Internet klapt er sinds een aantal dagen continue uit en volgens Ziggo zijn er geen werkzaamheden bij mij in de buurt. En elke keer als ik probeer te bellen, krijg ik de melding dat het te druk is om geholpen te worden, zelfs in de avonduren.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:38:36 #113
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130280463
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 14:33 schreef Dimens het volgende:
Mijn eerste negatieve ervaring met Ziggo..

Internet klapt er sinds een aantal dagen continue uit en volgens Ziggo zijn er geen werkzaamheden bij mij in de buurt. En elke keer als ik probeer te bellen, krijg ik de melding dat het te druk is om geholpen te worden, zelfs in de avonduren.
Hoorde ik laatst ook al wat over. Mijn ervaring was eerder dat je ze binnen 5 minuten wel aan de lijn had maar dat valt momenteel wat tegen (vakantie of besparen?).

Overigens met wat ''geluk'' woensdag of donderdag de Surface RT binnen. Ben benieuwd hoe/of dat nu een beetje werkt in de praktijk.
Heb ook al eens een half jaar een TF101 voor aantekeningen gebruikt dus lukken gaat het wel. Maar hoe fijn het werkt is natuurlijk de vraag ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 21:50:58 #114
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_130291871
Speelt Youtube geen HD video's meer af? Ik klik wel indien mogelijk naar 1080p en als je hem dan pauzeert dan draait het tandwieltje niet meer maar de kwaliteit is dan nog steeds ruk.
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_130300397
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:50 schreef Woods het volgende:
Speelt Youtube geen HD video's meer af? Ik klik wel indien mogelijk naar 1080p en als je hem dan pauzeert dan draait het tandwieltje niet meer maar de kwaliteit is dan nog steeds ruk.
Die methode werkt bij mij ook niet (meer?), maar ik heb het altijd zo gedaan:
Video begint automatisch af te spelen > pauze > 1080p > voortgangsindicator iets terug zetten > voilà

Overigens, de Omnibar in Chrome neemt bij mij nu de hele breedte van het venster in. Volgens mij is dit niet altijd zo geweest. Is dit bij jullie ook het geval? Ik vind het enigszins vreemd uitzien.

Het gaat hier om versie 29.0.1547.57, waarvan Chrome aangeeft dat het de meest recente is.
pi_130325486
Een helpdesk vragen om je rootpassword te resetten, en dan een mail krijgen van een willekeurige helpdesk pipo met daarin plaintext je nieuwe wachtwoord .. fijn. :{
  woensdag 21 augustus 2013 @ 22:47:17 #117
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130330379
quote:
19s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 21:08 schreef TwenteFC het volgende:
Een helpdesk vragen om je rootpassword te resetten, en dan een mail krijgen van een willekeurige helpdesk pipo met daarin plaintext je nieuwe wachtwoord .. fijn. :{
Veiligheid voor alles :')
quote:
7s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 00:35 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Die methode werkt bij mij ook niet (meer?), maar ik heb het altijd zo gedaan:
Video begint automatisch af te spelen > pauze > 1080p > voortgangsindicator iets terug zetten > voilà

Overigens, de Omnibar in Chrome neemt bij mij nu de hele breedte van het venster in. Volgens mij is dit niet altijd zo geweest. Is dit bij jullie ook het geval? Ik vind het enigszins vreemd uitzien.

Het gaat hier om versie 29.0.1547.57, waarvan Chrome aangeeft dat het de meest recente is.
[ afbeelding ]
Ja; heb het ook. Het oude was mooier/beter.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_130330630
quote:
7s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 00:35 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Die methode werkt bij mij ook niet (meer?), maar ik heb het altijd zo gedaan:
Video begint automatisch af te spelen > pauze > 1080p > voortgangsindicator iets terug zetten > voilà

Overigens, de Omnibar in Chrome neemt bij mij nu de hele breedte van het venster in. Volgens mij is dit niet altijd zo geweest. Is dit bij jullie ook het geval? Ik vind het enigszins vreemd uitzien.

Het gaat hier om versie 29.0.1547.57, waarvan Chrome aangeeft dat het de meest recente is.
[ afbeelding ]
Ik vind die pop-up die je krijgt bij bijvoorbeeld het invoeren van een image op FOK! nu echt verschrikkelijk irritant geworden. Die is dan bovenin de pagina te zien.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 23:02:56 #119
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130331097
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 22:52 schreef Dimens het volgende:

[..]

Ik vind die pop-up die je krijgt bij bijvoorbeeld het invoeren van een image op FOK! nu echt verschrikkelijk irritant geworden. Die is dan bovenin de pagina te zien.
Merk het :'( Beetje jammer.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_130331794
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 22:47 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Veiligheid voor alles :')

[..]

Ja; heb het ook. Het oude was mooier/beter.
Op mijn Windows partitie staat blijkbaar nog de niet-geüpdate versie. Die is naar mijn mening minder opzichtig/aanwezig, maar ach.
pi_130331833
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 22:52 schreef Dimens het volgende:

[..]

Ik vind die pop-up die je krijgt bij bijvoorbeeld het invoeren van een image op FOK! nu echt verschrikkelijk irritant geworden. Die is dan bovenin de pagina te zien.
Wat bedoel je precies? :?
pi_130331876
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 23:18 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies? :?
pi_130337787
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 23:19 schreef Dimens het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat heb ik niet volgens mij. Even checken straks.

EDIT
Nope, ik krijg nog altijd dit. Misschien is het afhankelijk van het OS, of nog niet geïmplementeerd in de Mac versie.



[ Bericht 24% gewijzigd door J.Appleseed op 22-08-2013 12:04:27 ]
pi_130342984
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 06:44 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Dat heb ik niet volgens mij. Even checken straks.

EDIT
Nope, ik krijg nog altijd dit. Misschien is het afhankelijk van het OS, of nog niet geïmplementeerd in de Mac versie.

[ afbeelding ]
De Windows versie heeft dat dus wel..
pi_130343054
Voor wie het interessant is: Windows 2000 wordt zelfs nog door FOK! ondersteunt. *O*
(ja,ik zat wat te surfen op een oude pc)


[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2013 12:12:15 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')