Is dat dat gedoe met "ik ben nu hier [insert woonplaats] + [insert temperatuur]". Heel irritant ook ja...quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:25 schreef motorbloempje het volgende:
Gut, dat nieuwe instagramweergedoe is toch wel de nieuwe facebookaids. Zeker in combinatie met kinderfoto's
Er schijnt een baby-filter te zijn. Iets van unbabyme.com ofzo.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zolang ze de optie 'KINDEREN' maar geven. Dat is meestal dé reden dat ik statusupdates uitzet.
Ik dacht zelf eigenlijk als een update heel veel like heeft (meer dan 10 ofzo), dat fb 'm dan zelf als belangrijk ziet. Ik zie van de personen bij wie ik dat heb aangevinkt namelijk alleen foto's die meer dan 10 likes hebben. Kan ook toeval zijn.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:23 schreef YogaLove het volgende:
[..]
wie bepaalt eigenlijk of een update belangrijk is? Of bedoelen ze daarme die hoogtepunten die met een * zijn gemarkeerd?
Als dat zo is, krijg je alsnog die tokkie updates, want die worden door dat soort volk systematisch geliked.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:53 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik dacht zelf eigenlijk als een update heel veel like heeft (meer dan 10 ofzo), dat fb 'm dan zelf als belangrijk ziet. Ik zie van de personen bij wie ik dat heb aangevinkt namelijk alleen foto's die meer dan 10 likes hebben. Kan ook toeval zijn.
Klopt, die heb ik gehadquote:Op woensdag 24 juli 2013 10:52 schreef ZarB het volgende:
[..]
Er schijnt een baby-filter te zijn. Iets van unbabyme.com ofzo.
Je kan ook iemand helemaal niet meer volgen (of uit je vriendenlijst kicken natuurlijk). Dan zie je niks meer! Maar als niemand meer tokkies volgt dan komt deze reeks straks ten eindequote:Op woensdag 24 juli 2013 10:55 schreef YogaLove het volgende:
[..]
Als dat zo is, krijg je alsnog die tokkie updates, want die worden door dat soort volk systematisch geliked.Heb je dus ook niks aan dan.
Hoe werkt dat dan? Dat ding herkent foto's van kleine wezens en woorden als 'prinsesje' 'mannetje' 'trots' ofzo? Al lijkt me dat ie ook moet filteren op spelfouten aangezien het tokkievolk voornamelijk alles verkeerd schrijftquote:Op woensdag 24 juli 2013 10:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Klopt, die heb ik gehadmaar die filterde ook op andere dingen
was beetje breed filter.
Ik heb geen tokkievolk in m'n facebookvriendenlijst; zie zelden spel-, dom- of luiheidsfouten, maar sommige woorden bij een plaatje triggeren inderdaad een fotovervanging, ook bij series die ik kijk en volg op facebook bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:59 schreef ZarB het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan? Dat ding herkent foto's van kleine wezens en woorden als 'prinsesje' 'mannetje' 'trots' ofzo? Al lijkt me dat ie ook moet filteren op spelfouten aangezien het tokkievolk voornamelijk alles verkeerd schrijft
Jezusquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:03 schreef Darkestrah het volgende:
Net tijdens Lingo () begon Lucille over Facebook. Dus ik even kijken of zij zelf Facebook heeft, blijkt er iemand voor haar een (vrij inactief) account aangemaakt te hebben. Maar sommige berichten daar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die link leidt naar een sexverhaal over Lucille.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:59 schreef ZarB het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan? Dat ding herkent foto's van kleine wezens en woorden als 'prinsesje' 'mannetje' 'trots' ofzo? Al lijkt me dat ie ook moet filteren op spelfouten aangezien het tokkievolk voornamelijk alles verkeerd schrijft
Die zijn volgens mij allemaal gekopieerd van de gelijknamige Facebookpagina.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:21 schreef DroogDok het volgende:
Op MSN komen ook weer wat hoogtepunten voorbij, het zijn er 48 dus even doorklikken:
http://nieuws.nl.msn.com/(...)tussen-van-nederland
https://www.facebook.com/(...)60373?ref=ts&fref=tsquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Jij had toch geen domme mensen op FB?
En een wilg kamerplant van het jaar zeker?quote:
Die zat in dat linkje van Droogdok, snuggere.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Jij had toch geen domme mensen op FB?
Het gaat om ergernissen en jij gaat ze vrijwillig opzoeken om hier te posten? Wie is hier nou de snuggere, gij of ik?!quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die zat in dat linkje van Droogdok, snuggere.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |