Hahaquote:Op zaterdag 27 juli 2013 08:53 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Dat heb je niet netjes opgelost! Dan moet je ter plekke je TC gaan bellen en met die man meelopen om de fout te herstellen en je excuses aan de buurvrouw aan te bieden. Zelfs als het een fout van de concurrent was
Denken mensen nou echt dat er in iedere stad en ieder dorp maar één enkele bezorger rondloopt?
zelfs bij rood moet er nog bezorgd worden(denken ze)quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:49 schreef Tietmans het volgende:
Hier gaat het ook helemaal los straks. 2 grote wijken, en noway dat ik met code oranje ga lopen.
Tword dus een latertje vandaag;(
Ja, ik hoop dat het zo voorbij is inderdaad en anders maar wat later hoorquote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:36 schreef dud0r het volgende:
Utrecht wordt momenteel heel donker. Dus hier barst het zo los. Als het een beetje doortrekt kan Herfstblad gewoon om 13.00 op het depot staan en ik op m'n trainingsplek.
He, jammerquote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:49 schreef superkimmi het volgende:
ben bang dat ik jullie moet teleurstellen. Hier in Roosendaal is het nu al dik 40 minuten bezig.. ondertussen is het onweer wel wat afgenoemen maar soms nog steeds te horen.. en het regent gewoon nog steeds pijpestelen
haha inderdaad.. zeker nu het af en toe ook nog rommelt.. Ik heb wel twee wijken maar ze snappen het maar als ik om half 7 nog op de stoep sta hoor..quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:50 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ben je net als ik ook nog steeds thuis aan het wachten Superkimmi?
ik heb altijd volk dat klaagt als de post nat isquote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:58 schreef superkimmi het volgende:
[..]
haha inderdaad.. zeker nu het af en toe ook nog rommelt.. Ik heb wel twee wijken maar ze snappen het maar als ik om half 7 nog op de stoep sta hoor..
dat vind ik al helemaal niet kunnen xD Bedoel, alsof wij zin hebben in die regen..quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik heb altijd volk dat klaagt als de post nat is
ja wat dat betreft echt geluk dat de bui hier nu valt.. t zal het benauwde wel wat verminderenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:18 schreef KatrienDuck het volgende:
Tjonge, wat een zweetweer, AF-SCHU-WE-LIJK! Ik heb geen droge draad meer aan m'n lijf en heb alleen nog maar zitten voorbereiden! Hier nog geen regen trouwens, komt tegen half 2. Lekker voor de bezorgers!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |