Ziet er stukken beter uit dan de onzin die PostNL aanbiedt.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:53 schreef ophaling10 het volgende:
Een vacature :https://rmg.i-grasp.com/f(...)p=seuqybfoitytqpmjjz
Da's wel erg veel zuur de laatste tijd. Wat is de pH ondertussen?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:29 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Het is nog steeds "de klant bepaalt" dus als die wil dat het op een woensdag of een vrijdag meegaat, dan gaat het ook gewoon mee op die dag, dat dat voor ons dan helemaal niet uit kan qua tijd valt over het algemeen gewoon weer in de categorie "zuur"
Bij een wijk met veel tassen is het dan altijd leuk om te gokken wat de 2e en 3e tas zijn.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:29 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Wij moeten onszelf maar redden als we een onbekende wijk krijgen. Geen mappen en geen plattegronden. In de eerste tas op de eerste bundel kijken waar de wijk begint en lopen maar.
Dit dus.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 04:22 schreef ophaling10 het volgende:
Goedemorgen iedereen,een fijne werkdag vandaag
Tja, je uurloon omrekenen naar sigaretten moet je niet doen, die zijn in elk land explosief in prijs gestegen. Je kunt beter kijken naar hoeveel boodschappen je kunt doen voor dat geld!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:52 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
is een brt bedrag 8,58 doet nu E9,96
een pakje sig kost 10p moet je 2 uur werken voor een pak
The average delivery walk lasts approximately 3 and a half hours and each day you will have to deliver multiple bags (approximately 6-8 mailbags), which can each weigh up to 16kg
was dat maar zo ging ik daar direct heenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 06:51 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Tja, je uurloon omrekenen naar sigaretten moet je niet doen, die zijn in elk land explosief in prijs gestegen. Je kunt beter kijken naar hoeveel boodschappen je kunt doen voor dat geld!
(Overigens is 10 pence best goedkoop) ; )
Werkritme. Helaas word ik standaard wakker tussen 4 en 6. Afhankelijk van hoe laat ik erin ga.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 08:05 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
voor je vrije weekend ben je er vroeg bij
Dat heb je niet netjes opgelost! Dan moet je ter plekke je TC gaan bellen en met die man meelopen om de fout te herstellen en je excuses aan de buurvrouw aan te bieden. Zelfs als het een fout van de concurrent wasquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:08 schreef superkimmi het volgende:
Vandaag weer een klaag klassieker gehad:
-komt u zo nog op de wilhelminastraat?
-nee
-want gisteren is er post van mij bij de buurvrouw gekomen.
-sorry, maar dat was ik niet, ik loop die straat nier.
- ja, maar gisteren ging het wel mis!
- meneer, ik heb nog nooit bezorgd in de wilhelminastraat.
- o.
ik heb dat hetzelfde,een dag niet zo vroeg eruit(op vakanties etc..) word je toch dezlefde tijd wakker,quote:Op zaterdag 27 juli 2013 08:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Werkritme. Helaas word ik standaard wakker tussen 4 en 6. Afhankelijk van hoe laat ik erin ga.
Meestal kan ik daarna nog verder slapen maar 07.30 is meestal uitslapen voor mij.
Yup. Heb je een dagje vrij ben je 's avonds kapot en lig alsnog vroeg op bed.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 08:55 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ik heb dat hetzelfde,een dag niet zo vroeg eruit(op vakanties etc..) word je toch dezlefde tijd wakker,
s avonds ben je alleen gebroken dan.
Whoa!!! Dat had ik niet willen zien!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 08:56 schreef ophaling10 het volgende:
Deze geeft zo weer wat fraais met de loop:
http://knmi.nl/neerslagra(...)ww.gif?1374908168588
Oprotten met die monster buien. Ik wil droog kunnen trainen vanmiddag.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 08:56 schreef ophaling10 het volgende:
Deze geeft zo weer wat fraais met de loop:
http://knmi.nl/neerslagra(...)ww.gif?1374908168588
zo te zien zit er redelijk vaart in tegen een uur of 12/1 wel boveninquote:Op zaterdag 27 juli 2013 08:59 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Whoa!!! Dat had ik niet willen zien!
Hopelijk krijg ik daar tijdens het lopen nog niet mee te maken.
ja in de sweatshirts lekker hoorquote:Op zaterdag 27 juli 2013 08:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oprotten met die monster buien. Ik wil droog kunnen trainen vanmiddag.
En de rest hier wil droog kunnen lopen gok ik.
Dat zou voor mij goed uitkomen. Dan is het midden alweer droog als ik de buitenwereld ga trotseren.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 09:00 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
zo te zien zit er redelijk vaart in tegen een uur of 12/1 wel bovenin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |