Daar heb ik ooit een fixatie voor gehad, maar het spuitgat schuurt nogal, dus ik moet helaas aankaarten dat dit niet meer zo in trek is.quote:
Ik ken een leuke afgelegen plek waar ook een weiland naast is waar zo nu en alpaca's rondrennen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 08:52 schreef LompeHork het volgende:
Daar heb ik nog niets over gehoord, maar het klinkt erg spannend en verleidelijk, zou je hier iets meer over kunnen vertellen? Met geiten en mieren heb ik wel enkele ervaring!
Oh dan proberen we het bos gewoon, of een verlaten parkeerplaats. Zolang er maar papieren zakken worden meegebracht.
Houd je er ook van om strak in cellofaan te worden gewikkeld en daarna door een nat weiland te worden gerold?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 08:53 schreef HaywoodJablome het volgende:
hallo barry.
ik heb uitgebreide ervaring met seks met getrouwde mannen. ik heb ook mijn eigen leren riem die we kunnen gebruiken voor plompzakken. zou je alleen tijdens de seks willen doen alsof je iets ouder bent dan 40? dat vind ik geiler.
nou, ik hoor snel van je.
Resi.
Hoi Resi,quote:Op dinsdag 23 juli 2013 08:53 schreef HaywoodJablome het volgende:
hallo barry.
ik heb uitgebreide ervaring met seks met getrouwde mannen. ik heb ook mijn eigen leren riem die we kunnen gebruiken voor plompzakken. zou je alleen tijdens de seks willen doen alsof je iets ouder bent dan 40? dat vind ik geiler.
nou, ik hoor snel van je.
Resi.
Goedemorgen Hallojo, Barry hier,quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:04 schreef Hallojo het volgende:
Plompzakken is mijn lust en mijn leven. Ik ben echter wel enkele weken geleden homofiel geworden. Is dat een probleem?
Hoi Barry,quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:07 schreef LompeHork het volgende:
Goedemorgen Hallojo, Barry hier,
Ik hou daar zelf niet zo van, maar misschien hebben we een gedeelde interesse in dode bevers? Die zie ik graag liggen in de bosjes.
Grotjes,
Barry
bakstenen vind ik te ver gaan, ik heb daar een keer een nare schaafwond aan overgehouden en nu heb ik nog steeds af en toe een zenuwtrekje, als ik niet uitkijk.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hoi Resi,
Dit is geen probleem, ik ben namelijk niet zo snel ook, dus ik kan wel doen alsof ik een jaar of 69 ben. Sta je ook open voor handelingen met bakstenen? Of enkel voor gebalde vuisten?
Grotjes,
Barry
Oh dat is wel jammer en zonde, schuurpapier is dus helemaal not done?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:12 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
bakstenen vind ik te ver gaan, ik heb daar een keer een nare schaafwond aan overgehouden en nu heb ik nog steeds af en toe een zenuwtrekje, als ik niet uitkijk.
bezemstelen zijn meer mijn ding.
Is het hierbij de bedoeling dat ook je huig wordt gestimuleerd als de bezemsteel je anus in geramd wordt?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:12 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
bakstenen vind ik te ver gaan, ik heb daar een keer een nare schaafwond aan overgehouden en nu heb ik nog steeds af en toe een zenuwtrekje, als ik niet uitkijk.
bezemstelen zijn meer mijn ding.
nee, schuurpapier vind ik niks, maar we kunnen we proberen van de bezemstelen op te werken naar de roestige rioolpijp, als je dat zou willen. kost wel wat toewijding hoor, maar dan heb je ook wat.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh dat is wel jammer en zonde, schuurpapier is dus helemaal not done?
Bezemstelen ben ik ook wel voor in, vooral van die plastic dingen met een groot handvat, dat ramt zo lekker.
waarom zou ik anders een bezemsteel in mijn anus willen?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:16 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Is het hierbij de bedoeling dat ook je huig wordt gestimuleerd als de bezemsteel je anus in geramd wordt?
Anal gagging?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:16 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Is het hierbij de bedoeling dat ook je huig wordt gestimuleerd als de bezemsteel je anus in geramd wordt?
Ik heb hier geen bezwaar tegen, hoe sta je tegenover het afbinden van ledematen met duct tape?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:17 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Zoek je ook nog een maatje meer TS?
Dat ben ik namelijk, een maatje meer.
Dit lijkt mij een prima plan, als een roestige rioolpijp eenmaal lukt lijkt me een spoorbiels een logische volgende stap, maar dat is iets voor later, daar is heel wat training voor nodig.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:17 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
nee, schuurpapier vind ik niks, maar we kunnen we proberen van de bezemstelen op te werken naar de roestige rioolpijp, als je dat zou willen. kost wel wat toewijding hoor, maar dan heb je ook wat.
Ik ben niet zo op de hoogte van de terminologie. Geen woorden maar daden, zeg ik altijd maar.quote:
Ik had misschien direct moeten zeggen dat ik geen ledematen meer heb, sorry.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb hier geen bezwaar tegen, hoe sta je tegenover het afbinden van ledematen met duct tape?
mijn uiteindelijke droom is om door 6 mannen tegelijk genomen te worden, dus ik hoop dat je ook vrienden met piemels hebtquote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb hier geen bezwaar tegen, hoe sta je tegenover het afbinden van ledematen met duct tape?
[..]
Dit lijkt mij een prima plan, als een roestige rioolpijp eenmaal lukt lijkt me een spoorbiels een logische volgende stap, maar dat is iets voor later, daar is heel wat training voor nodig.
Ah, je hebt dus al ervaring met de wat ruigere seks.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:21 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Ik had misschien direct moeten zeggen dat ik geen ledematen meer heb, sorry.
Ook allemaal in hetzelfde gat?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:21 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
mijn uiteindelijke droom is om door 6 mannen tegelijk genomen te worden, dus ik hoop dat je ook vrienden met piemels hebt
uiteindelijk wel, maar in het begin is het misschien slimmer om het over twee gaten te verdelen.quote:
Dit lijkt mij geen enkel probleem, overigens denk ik dat we je neusgaten ook wat op kunnen rekken, ik hoorde daar laatst een kennis over en het schijnt echt geestverruimend te zijn.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:21 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
mijn uiteindelijke droom is om door 6 mannen tegelijk genomen te worden, dus ik hoop dat je ook vrienden met piemels hebt
hmmm... dan hebben we wel 8 extra mannen nodig...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit lijkt mij geen enkel probleem, overigens denk ik dat we je neusgaten ook wat op kunnen rekken, ik hoorde daar laatst een kennis over en het schijnt echt geestverruimend te zijn.
Voortreffelijk, ik ken nog een schaakclub waar wat mensen van mee willen doen, ik zal ze eens een reply-to-all geven in de nieuwsbrief.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:25 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
hmmm... dan hebben we wel 8 extra mannen nodig...
Hallo veldmuis met Barry,quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:27 schreef HeatWave het volgende:
Baary,
je moet gewon is naar zoon fokmieting komme, daar wort egt keiveel genueckt.
gr gr
veldmuis
Ik heb een kennis die veearts is.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:25 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
hmmm... dan hebben we wel 8 extra mannen nodig...
8 mannen is beter, dan kun je geleidelijker te werk gaan.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:35 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Ik heb een kennis die veearts is.
Als je wil dan kan ik van hem wel een paardenspeculum lenen.
Hallo Juicyhil,quote:
Daarvoor ga ik altijd naar de parenclub. Daar zit ook Rita, die weet wel van wanten hoor hahahaquote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hallo Juicyhil,
Dit is natuurlijk niet de bedoeling, we zouden wel eventueel samen een mooie dame kunnen oppikken op een boerderij om daar gezamenlijk even lekker de boel te plompzakken.
Met vriendelijke grotjes,
Barry
Dat klinkt verleidelijk haha. Houdt ze er ook van om zichzelf in te smeren met motorolie om vervolgens te spelen met een eikenhouten stoelpoot? Lijkt mij zeer intensief om mee te maken.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:32 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Daarvoor ga ik altijd naar de parenclub. Daar zit ook Rita, die weet wel van wanten hoor hahaha
Dat doet ze alleen bij Wim.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat klinkt verleidelijk haha. Houdt ze er ook van om zichzelf in te smeren met motorolie om vervolgens te spelen met een eikenhouten stoelpoot? Lijkt mij zeer intensief om mee te maken.
Daarom altijd een reserveriem bij de hand houden.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:35 schreef HaywoodJablome het volgende:
besten barry, heb je trouwens wel een beetje ervaring met plompzakken? ik heb wel eens gelezen dat bij een koppel de riem knapte, en toen moesten ze met geweld uit elkaar gehaald worden omdat 's mand tampeloeres vast zat in de hooha van het vrouwjte. dat zie ik niet zo zitten namelijk.
hoor graag snel van je
Resi.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:42 schreef LompeHork het volgende:
Hallo Geert-Jan,
Opblaaspoppen kun je ook niet goed plompzakken, deze rekken vaak niet lekker op namelijk, je zou beter twee kipfiletjes even 2 minuten in de magnetron kunnen doen en er dan een elastiekje omheen doen, dat werkt fijner.
Helaas denk ik niet dat we samen op deze manier aan wat mooie vrouwen kunnen komen, gezien je al 4 jaar droog staat denk ik dat daar een goede reden voor is. Misschien in een volgend leven.
Grotjes,
Barry
Oh ik zag dit berichtje over het hoofd, sorry Resi!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:35 schreef HaywoodJablome het volgende:
besten barry, heb je trouwens wel een beetje ervaring met plompzakken? ik heb wel eens gelezen dat bij een koppel de riem knapte, en toen moesten ze met geweld uit elkaar gehaald worden omdat 's mand tampeloeres vast zat in de hooha van het vrouwjte. dat zie ik niet zo zitten namelijk.
hoor graag snel van je
Resi.
rohypnol.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:47 schreef Pharkus het volgende:
Als ik mijn vrouw verzoek om plompzakken zegt ze dat ik in de plomp kan zakken. Helaas is dit niet te vergelijken, wat raad jij aan Barry?
Hallo Pharkus met Barry,quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:47 schreef Pharkus het volgende:
Als ik mijn vrouw verzoek om plompzakken zegt ze dat ik in de plomp kan zakken. Helaas is dit niet te vergelijken, wat raad jij aan Barry?
Werk jij bij het kruidvat, kan je me iets meer vertellen over dit wonder medicijn?quote:
true story, ik had ooit eens een poolse collega, en we werkten ergens waar we ontzettend veel moesten vliegen. ik kan nooit slapen in een vliegtuig, dus een keer bood ze me een slaappil aan die ze van haar huisarts gekregen had.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:50 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Werk jij bij het kruidvat, kan je me iets meer vertellen over dit wonder medicijn?
Hoi Barry,quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hallo Pharkus met Barry,
Oh haha wat een gekke naam heb jij. Dat is niet hetzelfde inderdaad, hoewel je van beiden natuurlijk een beetje vies kan worden haha.
Het beste kun je haar, voordat je gaat plompzakken, even in de nek tikken met een klopboor of een stuk spoorbiels, hier worden ze doorgaans rustig van. Hopelijk heb ik je zo kunnen helpen nou ik hoor het wel.
Grotjes,
Barry.
Hoi He...Pharkus,quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:52 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Hoi Barry,
bedantk voor je snelle tips, ik heet eigenlijk Henk maar vanwege de praivisie noem ik mezelf online wel eens anders, je weet maar nooit voor je het weet komt Rietje erachter dat ik hier loop te posten, dus hou het stil. Kan je zo'n spoorbiels gewoon weghalen bij het spoor? Is dat niet gevaarlijk voor de treinmachinistbestuurders?
Nou groetjes Pharkus, eigenlijk heet ik Henk maar dat vertellen we niemand verder.
Is goed, ik rij met de vrachtwaggel regelmatig naar Polen, dus komt helemaal goed. Dan voer ik Rietje die pil wel eens kijken of ze dan nog niet wil plompzakken.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:51 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
true story, ik had ooit eens een poolse collega, en we werkten ergens waar we ontzettend veel moesten vliegen. ik kan nooit slapen in een vliegtuig, dus een keer bood ze me een slaappil aan die ze van haar huisarts gekregen had.
bleek dus gewoon rohypnol te zijn(werkte overigens als een trein, dat wel)
antwoord: bij een poolse huisarts dus.
Hallo Barry,quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:42 schreef LompeHork het volgende:
Hallo Geert-Jan,
Opblaaspoppen kun je ook niet goed plompzakken, deze rekken vaak niet lekker op namelijk, je zou beter twee kipfiletjes even 2 minuten in de magnetron kunnen doen en er dan een elastiekje omheen doen, dat werkt fijner.
Helaas denk ik niet dat we samen op deze manier aan wat mooie vrouwen kunnen komen, gezien je al 4 jaar droog staat denk ik dat daar een goede reden voor is. Misschien in een volgend leven.
Grotjes,
Barry
Hallo Geert-Jan,quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:08 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Hallo Barry,
Ik ga straks naar de poelier om een goed stukje kipfilet te kopen.
Kan ik trouwens ook kalkoen gebruiken?
Ik ga de komende dagen veel oefenen, om je te overtuigen dat ik je plompzakmaatje moet worden!
Aankomend weekend krijg je een filmpje, en dan kan je zelf beoordelen of ik goed genoeg ben!
Groetjes,
Geert-Jan Neuteboom.
En als je er nu wat cranberrysaus tussen doet als smeermiddel?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:10 schreef LompeHork het volgende:
Kalkoen kan ik je afraden, dat is namelijk erg droog en dan heb je kans dat je wat huid mee schraapt.
Dat zou nog wel eens kunnen werken, hoewel ik wel bang ben dat de boel er dan nogal smerig uit komt te zien, bijkomend nadeel is dat je ze niet meer kan hergebruiken daarna, want cranberrysaus trekt overal in.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:17 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
En als je er nu wat cranberrysaus tussen doet als smeermiddel?
Cranberrysaus gebruiken tijdens het plompzakken tussen twee fileetjesquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:17 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
En als je er nu wat cranberrysaus tussen doet als smeermiddel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |