Jep, we hebben een programma natuurlijk, maar ik heb zelf wat dingen natuurlijk, wil wat drinken in de Shanghai World Financial Tower, 3D exhibition, French Concession enzo en dan nog even naar Beijing. Vanuit de uni gaan we dus die boottocht maken, bij een autofabriek voorbij, naar de Pearl Tower, hoop musea, Zhu Jiajiao, maar ook taichi, Chinese dans, taal en caligraphy classes, etc. Nog veel meer, dus vol programma.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:40 schreef Halldor het volgende:
[..]
Al enig idee wat je allemaal gaat doen?
Druk programma dus, welke autofabriek?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:43 schreef laforest het volgende:
[..]
Jep, we hebben een programma natuurlijk, maar ik heb zelf wat dingen natuurlijk, wil wat drinken in de Shanghai World Financial Tower, 3D exhibition, French Concession enzo en dan nog even naar Beijing. Vanuit de uni gaan we dus die boottocht maken, bij een autofabriek voorbij, naar de Pearl Tower, hoop musea, Zhu Jiajiao, maar ook taichi, Chinese dans, taal en caligraphy classes, etc. Nog veel meer, dus vol programma.
En een presentatie voorbereiden voor het einde.
SAIC.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:00 schreef Halldor het volgende:
[..]
Druk programma dus, welke autofabriek?
Gaaf, ik ben verslaafd.quote:
Wat was het hoogtepunt?quote:Op maandag 1 september 2014 14:05 schreef laforest het volgende:
[..]
Gaaf, ik ben verslaafd.
Ik wil weer terug.
quote:
Het was 1 groot hoogtepunt, maar de mensen zelf, wow.quote:
Ik heb totaal niets slechts gemerkt, een enkele roggel, maar verder was alles gewoon perfect, geen problemen gehad.quote:
Sjanghai is ook redelijk westers.quote:Op maandag 1 september 2014 17:12 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik heb totaal niets slechts gemerkt, een enkele roggel, maar verder was alles gewoon perfect, geen problemen gehad.
Jaquote:Op maandag 1 september 2014 17:52 schreef donroyco het volgende:
[..]
Sjanghai is ook redelijk westers.
Het was dus Volkswagen Shanghai waar we heen gingen, onderdeel van SAIC.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:00 schreef Halldor het volgende:
[..]
Druk programma dus, welke autofabriek?
Toen ik in China aankwam dacht ik, hey, best wel groot en modern hier. De mensen zijn geen kleine Chinezen en niet iedereen spuugt de hele tijd. Mijn indrukken waren meteen positief. Ja, ik werd wel meteen gevraagd om een taxi in te stappen, maar dat gebeurd elders ook wel, gewoon uitkijken.quote:Op dinsdag 2 september 2014 08:58 schreef Sparqq het volgende:
Schrijf eens wat ervaringen en indrukken op, we willen beloond worden met een impressie van je.
Gefeliciteerd, heb je ook al trouw plannen?quote:Op donderdag 11 september 2014 03:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
Niet meer dan vijf jaar.Bijna vijf jaar ja.
Zijn al getrouwd.quote:Op donderdag 11 september 2014 03:38 schreef Sparqq het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, heb je ook al trouw plannen?
Ik realiseerde me dat ik maar weinig succes verhalen ken, vandaar deze vraag.
Jij bent wel érg gefrustreerd, hè?quote:Op donderdag 11 september 2014 08:07 schreef along het volgende:
haha witte rejects met aziatische neuk grotjes![]()
zee-vissen in china
Waar men het eerst ruikt, heeft men haar poepertje gebruikt. Wat doe jij in HK?quote:Op donderdag 11 september 2014 08:07 schreef along het volgende:
haha witte rejects met aziatische neuk grotjes![]()
zee-vissen in china
Is niet de eerste keer dat hij dat post, zal wel gefaald hebben met hosselen in Azië. Terwijl dat fucking makkelijk is als Westerlingquote:Op donderdag 11 september 2014 08:18 schreef static het volgende:
[..]
Jij bent wel érg gefrustreerd, hè?
Ging even z'n post history checken... Hij post verdacht veel in Japan/Azië-gerelateerde topics.quote:Op donderdag 11 september 2014 08:46 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Is niet de eerste keer dat hij dat post, zal wel gefaald hebben met hosselen in Azië. Terwijl dat fucking makkelijk is als Westerling
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 07:30 schreef along het volgende:
Aap komt uit de mouw HeatWave geilt ook op aziaatjes.
Lijkt me dus niet dat hij een falende hosselaar is. Lijkt me waarschijnlijker dat hij een Aziatische jongen is die het haat als hij een blanke ziet met een Aziatische dame omdat dat in zijn ogen niet zo hoort. Gewoon zeg maar de Aziatische variant van de boeren in Nederland die witheet worden als ze een zwarte man met een blanke dame zien.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 07:29 schreef along het volgende:
TS is een japan lover, maar omdat er nu hele subculturen blanke zijn met yellow fever, voelt TS zich verheven als kenner en echte liefhebber die de lokale cultuur door en door kent zoals geen ander en daarom andere blanke op hun plaats moet wijzen met zijn kennis.
Heb je enig idee waarom het zo vaak mis gaat?quote:Op donderdag 11 september 2014 03:38 schreef Sparqq het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, heb je ook al trouw plannen?
Ik realiseerde me dat ik maar weinig succes verhalen ken, vandaar deze vraag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |